Thursday, 10 May 2007

Neye niyet neye kismet..

13.40'taki ebe randevuma gittiğimde ebe membrane sweep'ten vazgeçti. Öncelikle tansiyonum 15/9 çıktı, sonrasında bebeğin hala doğum kanalına girmediğini söyledi. Ayrıca bebeğin hala ve hala küçük olduğunu söyledi. Tüm bunların sonunda da, risk almak istemediğini söyleyerek beni hastaneye gönderdi. Üstelik de kayıtlı olduğum hastaneye değil, bize biraz daha uzakta olan Queen Hospital'a.

Eşimle önce eve uğrayıp her ihtimale karşı hastane çantamızı aldık. Çünkü ebe suni sancı ile doğuma alabilecekleri gibi, kontrol edip bırakabileceklerini de söyledi. Sürprizleri hiç sevmem ya, paldır küldür böyle bir gelişme olunca önce kendimi duruma alıştırmaya çalıştım tabi.

Neyse, aldık bavulumuzu hastaneye gittik. 15.00 gibi. Triage departmanına. Annelerin makinaya bağlanıp bebeklerin kalp atışlarının dinlendiği bölüm.

1 ebe ve 2 doktor kontrol etti. Bebeğin 34 haftalık ebatlarda olduğunu söylediler. Ebe, oldukça küçük bir bebek dedi, doktorlardan bir tanesi o kadar da kötü değil dedi. Her kafadan bir ses çıkıyor!!

Kontrole gittiğimde ebe idrar testi yapmıştı, bir de burada yaptılar, normal çıktı. Sonra makinaya bağladılar. Bebeğin kalp atışlarını kayıt ediyorlar. EKO mu deniyordu? Bir de elime bir buton verdiler, bebek hareket ettikçe basıp hareketlerini kayıt etmem için. Onlar da normal çıktı. Yalnız tansiyonum hala 15/9'du.

Bir şırınga da kan aldılar, bazı testler için. Yüksek tansiyon, küçük bebek ve ayaklarımdaki şişlikler sebebiyle preeclempsia'dan şüpheleniyorlar ama bir şey de bulamıyorlar.

En sonunda, kan testleri hala gelmemişti ancak 17.00 gibi bizi eve göndermeye karar verdiler. Kan testlerinde bir şey bulacak olurlarsa arayacaklarını söylediler. Aramazsak bilin ki her şey yolunda dediler. Saatler oldu eve geleli, bu zamana kadar belli olmuştur kan testleri. Sanırım bir şey yok ki arayan soran da yok.

Cumartesi sabah erkenden yeniden gideceğiz. Tansiyonuma tekrar bakacaklar. O zamana kadar kendimi kötü hissedersem, doğum başlarsa gelmemizi söylediler.

İşin ilginci, 15/9 tansiyona rağmen kendimi kötü hissetmiyorum, tansiyonum yüksekmiş gibi de hissetmiyorum. Aslında paranoya yapmaya başladım, naz yapmamaya o kadar alışmışım ki belki de kötüyüm de farkında değilim!! Bilmiyorum.

Şimdi tek düşündüğüm, bebek sağlıklı mı? Kaç kilo? Doğduğunda onu küveze koyma ihtimalleri var mı? Bebeğimi alıp 1 gün sonra evimize mi geleceğiz yoksa bebişimizi Intensive Care'de bırakmak zorunda mı kalacağız:( vs.vs.vs...

85 comments:

püstüklü mama said...

Bir yerde okumuştum, annelerinin ruhsal durumlarını hissediyormuş bebekler. O yüzden sen kendini üzme e mi?

Annem bana hamileyken 15 Temmuz demiş doktoru "due date" olarak, ama ben 2 Ağustos doğumluyum:) Belki de bu yüzden küçükken biraz uyuşuk bir çocukmuşum:P

Eminim Kaan bebiş çok sağlıklı doğacaktır. İnşallah!

süpürgesizcadi said...

Inan herey yolunda gidecek, sen moralini yüksek tut, dogum kanalina girmeyen bi bebek de benim karnimda var :))) sanirim 2007 modeller böyle :))

zeynep said...

seni çok iyi anlıyorum. ben de benzer sorunu yaşadım. 1 hafta boyunca doktorlar sabah akşam doğuracağımı söylediler ama bebek ta ki o 1 haftanın sonunda doğdu. tam ayın 16 sı. e ne de olsa memur çocuğu. babasının maaş almasını bekledi demek ki:)
bebişin küçük olabilir ama bir sorun olacağını sanmıyorum.. bana da 34 haftalıkken bebeğin midesi büyük dedi doktorun biri..ve bir kaç tahlil yaptırmamızı söyledi..yaklaşık 6 saat hastanede bekledik. tahlil sonuçlarını değil, doktorun gelmesini.. kendisi doğuma gitmiş de...neyse sonuçta bebeğin karnının şiş olmadığını söyledi..doktorlar hep böyle abartırlar olayı..
iyi şeyler düşün.. endişelenme..Allah sabrını sınıyor. ben bebeğimi beklerken Allah karşısında ne kadar aciz olduğumu gördüm. karnımdaki benim diyorum dimi.. hayır değil..Allah istemedği vakit çıkmıyor işte..kesip alamıyorsun, çıkartamıyorsun. mecburen teslim olup bekliyorsun. tek yapabileceğin yalnızca dua etmek..
Allah dualarını kabul etsin canım:)

Açalya said...

Hic endiselenme, hersey yolunda gidecek. Kucuk bebek oluversin canim, minnos sey, hemen toplar kendini merak etme. Sen icini ferah tut.
Ben de biliyorsun gidiyorum o dedigin testlere. Haftada 2 kez, hatta gectigimiz hafta bir test sonucunda azicik telaslandilar (burdakiler biraz paranoyak, ordakiler kadar relax degiller) ertesi gun yine cagirdilar, tum haftam eredeyse tstle gecti yani, o test sonucunda nipple simulation yaptilar kasilma yaratmak icin falan, neyse sonunda iyi cikti falan filan. Bugun de gittim amnio sivisi miktarina baktilar, bir hafta onceki olcumden daha cok cikti, cok iyi boyle daha cok sivi almaya devam et dediler. Bir de kafasinda bir suru sac gorduler ultrasonda :) taragi hazirla dediler, bol sacli bir bebek bu dediler :))
Bana da hastane cantani arabada hazir tut dediler, zaten bebek koltugunu monte ettik bile, hastane cantasi ve kordon kani kitini arabama koydum, cunku her an test sonuclarina gore seni eve gondermeyebiliriz, alt kata inip induce baslatiriz dediler. Yani ayni senin durum. Seni cok iyi anliyorum, boylesi daha iyi belki de, herseye onceden hazirlikli, suyum geldi bilmem ne diye beklemeyecegiz belki de kimbilir... o belirsizlik beni oldurece esas..su gelecek, kasilma araligi sayacagiz hastaneye gitmeden once ohooo. Tabi boyle de olabilir ama, hadi alt kata iniyoruz deseler daha bir rahatliycam gibi sanki, oyle hissediyorum ben yani...
Hadi biraz sabir, anneler gunu yaklasiyor.

nimet said...

esram birtanem minyon olucak bizim ufaklık o yüzden sorun yok bitanem merak etme ben dua ediyorum burdan çok çok ulaşacaktır yeğenime:) iyi haberlerini bekliyoruz bitanem seni de çok seviyoruz unutma....

sumuklubocek said...

Esracigim insallah yolunda olacaktir hersey; o kadar detayli bakip birsey bulamadiklarina gore birsey yoktur diye dusunelim. Kucuk bebek olsa da annesinin sutuyle, guzel sevgisi ve ilgisiyle serpilir buyur hemen. Insallah dogumdan sonra eve gidersiniz; kotu birsey olmasa da ICU'da kalmak yipratici oluyor biraz, uzuluyor insan, bir bes gun kalmistik Selim'le. Hos, bak sonra da gecip gidiyor.
Insallah hersey guzel olacak Esracigim icinizi ferah tutun oldu mu?
Boyle detayli paylastigin icin cok tesekkur ederiz...

Meltem Sözer said...

Üzülme sakın oluyor böyle şeyler. Bebeğin küçük olması önemli değil toplar hemen kendini. 34 hafta büyüklüğünde olması 34. haftada doğmuş bebek durumunda olacağı anlamına gelmiyor. Çünkü solunum ve bağışıklık sistemi gelişmiştir senin bebişin.

Banu said...

Annesi hemen sütüyle büyütür onu.

Anonymous said...

benim kızım 38.haftada alındı,2450gr dı(doğumdan öncede sürekli beni kontrolde tutmuşlardı küçük diye)Hiç küveze konmadı küçük olsada 38. haftada olanların ciğerleri yeterince gelişmiş oluyor.Yan odadaki bebek 2750 gr olmasına rağmen küveze konuldu çünkü 37.haftadan önce doğmuştu. Küçük bebekler doğduktan sonra anne sütüyle çabucak arayı kapatıyor.Sağlıkla bebeğini kucağına alman dileğiyle....
Ayşegül

Sebla said...

Esra Hanım merhaba,

Geçmiş olsun. Moralinizi bozmayın sakın! Doktorlar bir sorun olmadığını söylemişler zaten. Kaan'ın zamanı gelmemiş demek ki. Gelse hiç durur muydu? Anneler gününüzü de şimdiden kutlarım.

Sevgiler.

meral said...

Canim benim Esracim,

Sen sakin uzulme bitanem.Bak bu kadar insan hepimiz dua ediyoruz.Rabbim kendine el acanlari geri cevirmez biliyosun.Gerci dun konustugumda sesin cok iyi geldi.Cok sevindim panik yapmadin diye.Sahiden de Yasemin'in dedigi gibi seni taniyamiyorum.Ama bu cok iyi bir gelisme.Insallah dogumla birlikte pimpiriklerinden de kurtulursun.(Desene bak su konusana diye:))

Hadi canim ha gayret..cogu bitti azi kaldi..Yarin oyle ya da boyle gorusuruz insallah...

ASYA said...

Esracım hani 35-36 haftalık görünüyodu Kaan, bi önceki ebe randevülerinden birinde öyle yazmışsın..karar versinler yani bu İngilizler..
küçük olmasını sorun etmediğine inanıyorum,önemli olan sağlığı sen zaten biliyon bunları :)sölemeye bile gerek yok da herkes gibi bende destek olmak için şeediim dedim..Hem bak belkide küçük biraz daha anne karnında büyümek istiyo ondan çıkmıyo olabilir Kaan dışarı:)

sabahnur said...

o kalp ritimlerini dinlediğiniz zimbirti "nst"-nonstress... bişe bişe:) en az 6kere baglanmısımdır o cihaza..

hersey yolunda gidecek Allahın izniyle.. hem erkekler gec dogar ki!:)

Minik meleğin annesi.. said...

Esracım üzülme.. benim doktorum 36. haftayı geçen bebeklerin küveze alınmadığını söylemişti.. inşaallah doğumdan sonra kucağına alır eve getirirsin bebeğini..

Moralini yüksek tut, bebişe bol bol pozitif enerji gönder :))

meltem said...

esroscugum canım benım nasılsın?

sen hıc uzulme hersey yolunda gıdecek...hep sana ve bebısıne duacıyız canım...

bebısın buyuklugu kucuklugu onemlı degıl..onemlı olan saglıgı sıhhatı yerınde olsun....

bılıyosunku bu ıngılız mılletı cok kuralcı....sen bosver onları...allahın ıznıyle hersey yolunda gıdecek tatlım...sen gonlunu ferah tut...

zamene cocukları da pek nazlı oluyomus canım:))))kaan bebek daha sımdıden sabrını sınıyor:))))

canım benım cok cok opuyorum..

allah yardımcın olsun....

dualarımızla yanındayız...

meltem said...

esroscugum unuttugum seyler oldu...

teyzemın kızı 2 yıl once dogum yaptı...ben 3 haftalık taıle gelmıstım....o arlar beklıyoduk...ama ınanır mısın 3 hafta boyunce ha bugun ha yarın geldı gelecek derken 3. haftanın sonunda ben donuyodum kı bebıs dogdu..gayet de saglıklı:)))

bır de bılıyon mu bılmıyom ama ben 1900 kılo dogmusum benım hayın kardesım:)yemıs benım yerıme:)))

ama bak masallah turp gıyım.....onemlı olan saglıklı bebısın olması sısko olmasından cok...

sımdılık byee....

meral said...

ohh yemisim iste...afiyet olsun bana..sen de acsaydin gozunu kizimmm napiyim:)))ekmek kavgasi di mi?:))

Anonymous said...

kizlar birbirinizi yemeyin :) kaan bebis gelsin de onun ellerini ayaklarini yiyelim :)

esracim dun gece heeep sana dua ettim ,acaba bebis anneler gunu hediyesi olarak gelmek icin mi bekliyor icerde :P

bak bebis meral teyzeyi dinleyip benim sozumu dinlemezsen ben de senin teyzen olmam ,hadi ama benim gitmeme cok az kaldiiiiii :)

6 goz burda yuzlerce goz turkiye de ve dunyanin bi uclarinda seni bekliyoruz.

muuucccckkkkkk

yesim teyze

Nuray said...

Esracım bence bebişini alıp ertesi gün evine gideceksin. Aynı şirkette çalıştığımız bir arkadaşımın hamilelik dönemi inanılmaz kötü geçmişti. Bazı hamilelerde çıkan mide sorunu nedeniyle ne yese çıkarıyordu. Bu yüzden bebek hiç beslenemedi ve son kontrolünde normalden daha küçük bir bebek olacak dediler. Ve bebek sezeryanla doğru. Nasıl minikti anlatamam. Fakat güçlü bir erkek olduğu için küveze gerek kalmadı ve evine gönderdiler. Şimdi ise görsen tombişlikten kıpırdayamıyor.Sen üzme kendini ve herşeyin yolunda gideceğine inandır kendini. Çünkü öyle olacak.

Minik Patikler said...

Canim endiselenme bak ben kiz halimle 10 gunden fazla gec dogmusum akrep burcu olacakken yay burcu boyle seker :P :P biri olmusum :P

New York'tan said...

Bebisin kucuklugunu onemeseme, herkesin dedigi gibi anne sutuyle hemen buyur.Guzel haberlerini bekliyoruz insAllah:)

ALPER KAAN said...

hiç endişelenme zaten cok onemli bir sorun olsa hastaneden bırakmazlardı.Bu son zamanların tadını çıkarmaya bak derim,stres yaparsan zaman geçmez.Kendine iyi bak tüm iyi dileklerim seninle..

Bilun Şen said...

Esra'cığım dualarımız seninle; bak göreceksin çok güçlü bi'bebek olacak.. Üzme sen kendini ve hep iyi düşün.

yastuf said...

Dualarimiz seninle Esra cim ins..cok minnos tatli ve saglikli bir bebek olucak o hem bebekler co cabuk topluyorlar emein ol yigenim erken dogmustu ve inan portakal kadar biseydi biz sok olmustuk ama sonra hemen bi topladi yine sok olduk onun icin bebekler hemen toparliyorlar canim varsin minik gelsin biraz saglikli olsunda.Kendinizi uzme lutfeen sonra bebiste hisseder bunu biliyorsun sevgiyle kal.

Serra yiLmaz said...

Sen cok gucLu bi anneSin $imdiden. Bunca $eye ragmen serinkanlilikla bunLari yazabiLdigine gore hic korkma Lutfen, uzuLme de.. Dualarimizdasin, Allah yardimcin oLsun. In$ kuveze fLn gerek oLmadan, sagLikLi bi $ekiLde dunyaya geLicek bebi$in. Icini ferah tut oLur mu

~Serra

hayalperisi said...

üzülme ve hep ii düsün ve ben anlayamadim amerikada ctg (bebegin kalp dinlenmesi)yapmiyorlarmi her kontrolde ben belki 20 kez baglandilar o alete

hem kötü bir haber belki ama benimde tansiyonum yüksekti hastaneye gidince birakmamislardi onun icin yine hazirlikli git

allah bir nefeste kurtarsin laptopuda götür sen olmadi bloglara girer yorum felan yazarsin ya da fal acarsin nazli oglus ne zaman gelecek diye

nilly said...

Esracim, endiselenmen gereken bir durum olsaydi doktorlar seni eve yollamazlardi. Kendini uzme. Sana anneler gunu suprizi yapip o gun gelecek galiba. Senin en guzel hediyen geliyor, birazcik daha sabret guzelim.

Bebekhikayesi said...

Esra, inanıyorum ki herşey yolunda, bebeğin minik olması sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor. Küveze gerek olacağını da sanmıyorum. Sen gönlünü ferah tut ki bebiş de huzurlu doğsun.. Allah yardımcın olsun, sevgiler...

AycA said...

Esra'cığım herkes yazmış ama bende aynı şeyi söyleyeceğim: herşey yolunda gidecek böyle inan lütfen. Biliyorsun çok daha küçük bebekleri büyütüyorlar.Benim kardeşimde öyle minik doğdu şimdi görsen inanmazsın :)))dualrımız seninle
Erin-AYça

iremmm said...

hersey duzeliceekkk....sen poiztif olmazsan onu da karninda bunaltiyorsun bunu unutma :(( anneler pozitif olucaz..oyle zaman gelicekki bu cektigin,seni uzen seyleri hatirlayip gulumseyeceksin :)

öpüldün...

Bilun Şen said...

Esra'cığım Anneler Günün kutlu olsun.. Acaba bebiş, Anneler Günü hediyesi olarak 'ıngaa' sesi vermiş olabilir mi diye de meraktayım :)

New York'tan said...

bende merak ettim...

Salincakta Iki Kisi said...

Anneler gunun kutlu olsun Esra'cim, dualarim seninle..

püstüklü mama said...

Anneler gününü kucağında mı kutladı Kaan bebiş?

zeynep said...

esracım oğluşun mu geldi yoksa? kaç sefer nete girdim ama yoktun.galiba doğdu kaan bebiş:))anneler günün kutlu olsun...

Anonymous said...

ELHAMDULILLAH KAAN BEBIS DOGDU ,ESRACIM DA BEBIS DE SAGLIKLI BIR SEKILDE SU AN HASTANEDELERMIS. BEN SU ANDA TURKIYEDEYIM.ASLINDA BU GUZEL HABERI ESRACIM KENDISI VERMEK ISTER DIYE DUSUNDUM AMA SONRA DA SAYFADAN SIZE MERAL YA DA YESIM HABER VERECEK DIYE YAZDIGINI HATIRLAYIP BILDIRMEK ISTEDIM. ESRACIM ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN EN GUZEL HEDIYEYI SANA KAAN BEBIS VERDI ZATEN .ALLAH IKINIZE IYILIKLER VERSIN . MURAT YAMANI VE SENI COK COK TEBRIK EDIYORUM .HOSGELDIN KAAN BEBIS . WE LOVE YOUUUUU .

HEPINIZ LUTFEN DUALARINIZA DEVAM EDIN .INSALLAH HAYIRLISIYLA EVLERINE GELIP BIZE BURDAN RESIMLER GONDERSIN ESRACIM . HAYIRLI BIR EVLAT VE MUTLU BIR INSAN OL KAAN BEBISCIK .

YESIM TEYZE

püstüklü mama said...

oh be! sonunda. ne güzel. ne mutlu.

hoşgeldin kaan:)

yastuf said...

Ayyy gelmis Kagan bebek ne guzel hosgeldin Kagan Bebis,gosun aydin Esra cim sonunda oldu bak hersey yolundadir ins..hayirlisyla evinede geliorsin ,seker resimlerinizi goruruz ins...
Anneler gunun kutlu olsun cok cok tebrik ederim seni ve aileni canim:-)
(darisi basima)

ASYA said...

oleeyyyyyyyyyy
en güzel haber bu:) anneler gününde..
Yaşasın demek ki biliyomuş ne zaman geleceğini beyfendi..
Allah analı babalı büyütsün inşallah ..
ne desem ki..sağlıklı mutlu Kaan'lı güzel günler ailenize...
Sevgiler..

Minik meleğin annesi.. said...

Hayırlı olsun :)))

Allah'a şükür, anne de bebek de çok iyiymiş.. daha güzel bir haber olamaz..

Bize haber verdiğin için sağol yeşim teyze :))

Bu arada benim 13 Mayıs tahminim tuttu.. gerç, birçok kişi diyordu anneler gününde doğacak diye.. annesine en güzel hediye oldu Kaan bebiş..

Ayşe said...

Negüzel bir haber bu!!:)) Tebrik ederim, Rabbim analı-babalı, sağlık ve huzurla büyütmeyi nasip etsin...
Bu kadar bilinçli ve ilgili bir anne adayına, bebişi ilk hediyesini anneler gününde vermekte haklı bence:))

Serra yiLmaz said...

ay inanmiorum yaa.. hem de anneLer gununde oLe mii? :))
tebrik ediorum Seni canimm, ma$allah. En cici hediyeyi sen aLdin anna$iLann.. cok sevindim. Allah anaLi babaLi buyutSun..
aramiza ho$geLdin Kaan!!! :)

~Serra

New York'tan said...

Kaan bebis hosgeldin,
Esracim hayirli olsun,Hz Allah iki cihanda saadetler nasip etsin.
Tebrik ediyorum sizi,opuyorum kocaman :)

Minik Patikler said...

masaAllah barekAllah :)

AycA said...

:)) sabahtan beri bakınıp duruyorum ses seda yok .. harika bir hediye .herşey yolundadır umarım.haberlerini bekliyoruz ..
Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve aşk dolu bir yaşam dileriz Kaan bebeğe..
Ayça - Erin:)

arzu c said...

su so iki gundur kac girdim sayfaya haddi hesabi yok:))ay baktim cok cok yorum gelmis, dedim yoksa haberleri mi oldu arkadaslarn, geldimi kaancik:)))Masaallah, barekallah, hosgeldin kaan bebek dunyamiza,Rabbim hep iyilikler versin ana, Esracim, seni ve esini tebrik ediyorum canim...Saglicakla:)

Ceylin said...

esracım hayırlı olsun, allah hayırlı ömürler versin...çok çok çok tebrik ediyorum...anneler günün de kutlu olsun canım. sevgiler, senem

Açalya said...

AHHHHH cok guzel bir haber, cok guzel bir gunde geldi Kaan bebek! ikinizin de iyi olduguna sevindim, Yesim teyzesine de buradan haber verdigi icin tesekkurler. Uzun, mutlu bir yasam diliyorum Kaan bebege, sana da sevgilerimi gonderiyorm gunun annesi!

InciK said...

Ne guzel bir anneler gunu hediyesi bu! Kaan bebek hosgeldin, anne babani da en icten dileklerimle tebrik ediyorum.

Bilun Şen said...

Yaşasın çok sevindim Kaan bebişin gelmesine :) Hoş geldi, Anneler Günün kutlu olsun tekrar Esra'cığım; hediyen de süper oldu :)

Salincakta Iki Kisi said...

merakla bu haberi bekliyordum, hosgeldin Kaan bebek, ailene hep huzur ve mutluluk verirsin umarim. Annecigin dort gozle seni bekliyordu, bir de bilsen seni simdiden cok seven bir suru blogger teyzen var :)

Ben Ona Resmen Asigim said...

Hoşgeldin minik bebek.Sen çok akıllı bir bebeksin annene hediyeyi kendin vermek istedin. Esracığım seninde anneler günün kutlu olsun aramıza hoşgeldin :D

süpürgesizcadi said...

Ay Anneler gününde gelecegini tahmin etmistim ben :))) Hosgeldin Kaan Bebek, saglikla büyü Kaan bebek :)))

Sebnem'den said...

AÇALYA'NIN DEDİĞİ ÇIKTI...MUHTEŞEM BİR HEDİYE SANA.TEBRİK EDERİM..

ahimsa said...

Kaan bebek hoşgeldin, anneciğine en güzel hediyeyi verdin. Esra, geçmiş olsun. Allah analı babalı büyütsün. Hep güzel günlerini göstersin...

meral said...

Selammm millet!!!

Meral Teyze konusuyor...

Yesim Teyze dogum haberini verdigi siralarda biz Kaan bebegi gormek icin ziyaret saatinin baslamasini bekliyorduk.veee bekledigimiz an geldi...

Odaya girdik bir de baktik minicigimiz misil misil annesinin yaninda uyuyor.Esra uzun uzun anlatir eminin tum detaylari ama burada soylemedn gecemeyecegim iki sey var.1.si Kaan bebek sacli dogdu.Hem de ne sac.Uzun uzun bi de :)2.si Kaan bebegimiz (masallah)uzun boylu ve buyuk ayakli.El ve ayak parmaklari upuzun.Ozet olarak kafa,sac,parmaklar ve boy babaya,geri kalan tum ozellikleri anneye benzettik biz.Gerci kimbilir kac defa sekil degistirecek ama...
Esra annemiz (masallah)cook iyiydi.Dogum hikayesini anlatma zevkini ona birakiyorum.Saniyorum bugun hastaneden cikaracaklar.Ama kesin diil...

Herkese ilgi ve alakasindan dolayi cooook tesekkur ediyoruz sevgili arkadaslar.Annemiz eve donup azicik adapte olmaya baslayinca yeni
postlariyla sizi surekli bilgilendirir.Simdilik benden bu kadar:))

meltem said...

YASASIN KAAN BEBIS GELDI ALLAHA SUKUR...

ESROSCUGUM NE KADAR SANSLI BIR INSANSIN KI ALLAH SANA ANNELER GUNUNDE ANNE OLMANI BAHSETTI...DUSUNE BILIYON MU KAAN BEBIS DUNYAYA GELEREK SANA HIC UNUTAMAYACAGIN BIR ANNELER GUNU YASATTI...

BUUYK GECMIS OLSUN...MURAT YAMALA KONUSTUM IKINZDE IYMISSINIZ...SEN HASTEDEN CIKINCA TEKRAR ARAYACAGIM KISMETSE...UZUN UZUN KONUSURUZ CANIM BENIM...

COK AMA COK MUTLU OLDUM BEBIS HABERINI ALINCA..

ALLAH INSALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN...IKINIZI DE TEBRIK EDIYORUM...

HEPINIZI SEVGIYLE KUCAKLIYORUM CANIM...

SIZI COK SEVEN MELTEM TEYZENIZ:)))

OPUYORUMMMM...OZELLIKLE DE KAAN BEBISI:)))

BOL BOL FOTOLAR BEKLIYORUZ LUTFEN BIZI MERAKTA BIRAKMAYIN...

emine said...

hoşgeldin kaan bebiş,
ne güzel bir hediyesin sen öyle. maşallah. esracım geçmiş olsun. hediyenide hayırlı günlerde büyüt inşallah :D rabbim tüm ailene iki cihan saadeti nasip etsin. minik talhanın annesi

Sebla said...

İnanmıyorum!!!!!!Harika bir haber bu. Kaan anneler gününü bekliyormuş demek ki:) Esracım, seni ve eşini tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Güzel yazılarını ve fotolarını bekliyoruz. Geçmiş olsun:)

Sevgiler.

Mademoiselle said...

Cok cok mutlu oldum. Ne guzel bir gunde dogmus Kaan Bebek. Bence beklemesine degmis annesi:) En yakin zamanda resimlerinizi bekliyorum.

sabahnur said...

gec oldu güç olmadı masallah.. hosgeldin bebiş.. tasvirlerden kızıma benzettim(saclı el ayak uzun):) hayırlı bereketli bir ömün olsun inş.

Rana Eslem GULMEZ said...

KAAN BEBEK ANNELER GUNUNDE GELMIS AKILLI BEBIS HOSGELDIIIIIN SEFALAR GETIRDIN ESRA RABBIM YAVRUNU HAYIRLI SEVGI DOLU BIR EVLAT EYLESIN SEVGILER...

ALPER KAAN said...

KENDIM DOGUM YAPMIS KADAR SEVINDIM ALLAH ANALI BABALI SAGLIKLI BIR OMUR VERIR INSALLAH.

hayalperisi said...

cok mutlu oldum cok allah anali babali büyütsün

zeynep said...

umarım doğumun kolay ve sıkıntısız geçmiştir. loğusalığını çarçabuk atlatmanı, bebeğinin sağlıklı, hayırlı ve seni yormayan üzmeyen bir evlat olmasını dilerim..sana ve kaana kocaman öpücükler:)))

nilly said...

Hayirli ugurlu olsun. Ben tahmin etmistim zaten Anneler gununde gelecegini :)Benim sana

www.pembegazete.blogspot.com

'da hediyem var.

Köşenin Delisi said...

Çok sevindim haberi görünce, gözünüz aydın :D Kaan Bebiş'e de sevgiler :)

ASYA said...

daha gelmediniz mi ? çok merak ettik bebişide senide..

Bebekhikayesi said...

Tebrikler Esra, Kaan bebiş size en güzel anneler günü hediyesini vermiş...
Allah analı babalı buyutsun, uzun sağlıklı mutlu ömürler versin ona da size de...
Sevgiler..

Rabia said...

Esra hep aklımdasın canım. Güzel haberlerini bekliyorum. Yavrucuğuna kavuştuğun müjdesini.
Öpüyorum seni.
Sevgilerimle.

meral said...

Merhaba Arkadaslar,

Esracigimiz ve Kaan Bebisimiz henuz hastaneden cikmadilar.Bebisimiz sarilik olmus da doktorlar hastanede kalip gozetim altinda bulunmasini daha uygun bulmuslar.Ama cok sukur ciddi birsey yok.Sadece hani bebekler dogduktan sonra sarilik olur ya iste ondan.

Esra'nin ne zaman cikacagi daha belli degil.Testlerin sonuclarina gore bugun yarin cikarirlar heralde.Merak edenlere bildireyim dedim...

Sebla said...

Meral Hanım, verdiğiniz haberler için çok teşekkür ederiz. Esra'ya çok selam. Geçmiş olsun. Sabırsızlıkla bekliyoruz.

elvan said...

cok sevindim Kaan'in saglikla gelmis olduguna. umarim ikiside en kisa zamanda hastaneden cikar ve yeni yasamlarina baslarlar :)
buyuk merakla da Esra'nin dogum hikayesini bekliyorum.

meral said...

Sevgili Sebla,
Rica ederim ne demek.Benim icin bir zevk:))

Aslı said...

Ne derler, Allah uzun ömür vers,n, sağlıkla mutlulukla analı babalı büyüsün. :)

Pratik Anne said...

Oooo, kac gundur bloglari ziyaret edemiyordum. Biz bos biraktik bebishler gelmeye baslamis. Esra gozunuz aydin. kaan bebish hosgeldin. Allah hayirli, saglikli ve basarili bir evlat olmasini nasip etsin. Maasallah!

Anonymous said...

Hayırlı olsun.. Allah sağlıkla sıhhatle büyüdüğünü görebilmeyi de nasip etsin..

nilly said...

Gecmis olsun. Benim yegenime de aynisi olmustu. Napsin bebeler, ortam degisikligi iste :)

sumuklubocek said...

Kaan bebis HOSGELDIN!
Masallah, Alah anali babali buyutsun; saglikli, hayirli, mutlu bir evlat eylesin Kaan bebisi!
Uzaklardan yaziyorum, eve donuste ilk is arayacagim sizleri insallah...

Rabia said...

Esracığım yorumları okumadan yorum yazmıştım meğer Kaan gelmiş de annesinin kucağındaymış. MaşaAllah.
Sağlıklısınızdır umarım. Hadi bakalım maratonunda başarılar diliyorum.
Sevgiler.

Nuray said...

Esracım gözünaydın. Allah analı babalı büyütsün inş. Herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim. Eminim Kaan bebek hemencecik iyi olup evine dönecektir. Heyecanla dönmeni bekliyorum.

Sevgiler,
Nuray

yaban eriği said...

Bi tatile gittim bak neler olmuş..
Çok şükür kavuştuk gül kokuluya..
Gözünüz aydın Esracım..Allah analı babalı mutluluk içinde büyütsün..
Kaan annesinin yüzünü hep güldürsün inş..Kucak dolusu sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum sana ve yakışıklına..
En ufak bi isteğin olursa lütfen çekinme..Biz burdayız..

Banu said...

Kaan bebek sağlıklı, mutlu, anneli, babalı büyür inşallah.

türkiye'den yadigar said...

merhabalar...hoş geldin kaan bebek...inşl. iyileşip hemen evine güzel yatagına kavuşur...merakla resimlerinizi bekliyoruz...allah hayırlı uzun ömürler versin güzel bebek...

Minik meleğin annesi.. said...

Meral teyze yeni haberler bekliyoruz, bizi merakta bırakma :))

x