Wednesday, 16 May 2007

İşte geldim burdayım!
Ben bu işte ustayım:)


Sevgili Blogger Teyzelerim:)
Önce maşallahları görelim:P
Bendeniz Mehmed Kaan :)

(Babam Mehmet değil Mehmed olmasına karar verdi, artık işimiz yoksa ömür boyu "Mehmed, T ile değil, Diyarbakır'ın D'si ile" diye açıklama yap dur:P Diyarbakır'ın fahri hemşehrisi olmak için şimdiden, buradan başvuruda bulunuyorum:)) Neyse, babacığım bir tane, ona laf yok:) Bana toz kondurmuyor çünkü:P

Ne diyordum:)

Annem için de, benim için de çoook uzun (perşembe akşamı 18.30 gibi başlayıp, pazar sabahı 8.55'te biten), çok zorlu, sorunlu (daha annemin karnındayken başımdan şırınga ile kan almak:( ve test yapmak zorunda kaldılar, kalp atışlarım normalin altına düştü, sabahın 5'inde çocuk doktorunu evinden acil hastaneye getirttim, ne kadar doktor, ebe, hemşire varsa başıma toplattım, neredeyse annemi sezaryene alıyorlardı, anlayacağınız I'm a little cute trouble:)) ama çok şükür mutlu biten bir yolculuktan sonra 2 kg 480 gr ve 48 cm, meconium'a bulanmış olarak (pok'un tıp terminolojisindeki adı:P) 13 mayıs 2007 pazar günü, Londra saati ile 8.55'te, anneciğime anneler günü hediyesi olarak Romford'da dünyaya geldim.

Hala daha tırnaklarımın, burnumun, kulaklarımın içi kurumuş meconium ile dolu! Boka batmış vaziyetteyim yani:P

Annem, bakteri ve mikroplara karşı doğal bağışıklığım olacağını düşünüyor:P

Tüm macerama rağmen beni küveze koymalarına gerek kalmadı:)

Hikayemiz çoook uzun. Annem ayrıntısı ile, yazı dizisi halinde anlatacakmış:)

Şu anda bir miktar sarılık olduğum ve de yaşıtlarımla aramı kapatmam için iyi beslenmem gerektiğinden annemi rehin aldım:P En kısa zamanda burada olacağız:)

PS: Annem tüm yorumları okudu, çok sevindi, çok mutlu:) Doğumda blogger arkadaşları için de dua etmiş, hepinizi çok sevdiğini ve sizlere çok teşekkür ettiğini söylüyor:) Bilahare dönecekmiş size:P

Meral, Demet, Özlem teyzelerime; Murat ve Nihat amcama ayrıca çok teşekkür ediyorum. Annemi ve babamı hiç yalnız bırakmadıkları ve onlara çok yardımcı oldukları için. Bizimle birlikte olmak isteyip de çeşitli sebeplerden olamayan ama gönülleri bizimle olan diğer amca ve teyzelerimin de ellerinden öpüyorum:)

Yeşim Teyzecim, seni bekleyemediğim için çok özür dilerim:( Ama sen gelene kadar kilo alıp tam sevilecek kıvama gelmek için çalışıyorum söz:))

Doğum sonrası ilk kontrollerim.

Kafa yapım ve saçlarım babamın kopyası:) Ben de babam gibi 'daha doğuştan seyrek saçlıyım'
:)
Yüzüm anneme benziyormuş, herkes öyle diyor:)

Ellerim nerde ya benim? Kayboluyorum bu tulumun içinde!
Her şey çoooook büyük geliyor:)
Yeniçeri askeri gibi olmuşum burda:P
Annem öyle diyor:)

Eh bu kadar ince uzun babanın kendisi gibi sıska bir oğlu olması normal zaten, değil mi? :)


53 comments:

Sebnem'den said...

AYYY...MAŞALLAH..ÖNCELİKLE DÜNYAYA HOŞGELDİN MEHMED KAAN...:))HEPİMİZ SENİ ÇOK BEKLEDİK..AMA EN ZORU ANNEN İÇİN OLDU..ÇOK ENDİŞELENDİ..AMA SONUNDA MURAD'I NA ERDİ..:))BİR ÖMÜR MUTLU,SAĞLIKLI,BAŞARILI,AKILLI,SEVGİLİ,SAYGILI VE DAHA NİCE GÜZEL MEZİYETLERE SAHİP OL..ESRA....SÖYLEYECEK SÖZ YOK BENCE...ÇOOOOK GÜZEL..TÜTÜTÜTÜÜÜÜ!!!!

Açalya said...

Ilk yorumu ben yaziyorum yupiii.

Kaan bebek hosgeldin, sen ne kadar tatlisin oyle, resimlerine gozlerim yasli yasli baktim, cok yakinda sana bir arkadas geliyor.

Blog teyzen Acalya... :)

Esra'cigim, cok gecmis olsun, seni ve esini tebrik ederim. Guzel bebegini gule gule buyut, sen kurtuldun, sira bende ve crebro'da.

Cok optum, kendine iyi bak.
Sevgiler.

Sebla said...

Maşallah:) Çok tatlısın sen:) Dünyaya, bizlerin arasına hoşgeldin:) Çok şanslısın, okuduğum kadarıyla çok tatlı bir annen var:) Tekrar geçmiş olsun Esra! Bak herşey geçti ve Kaan sapasağlam yanında Allah'a şükür. Allah analı babalı büyütsün tekrar! Öpüyorum.

Sevgiler.

Mademoiselle said...

:) Masallah, cok tatli birseymis bu oglan. Biraz buyusun, onu hep sevmeye gelecegim. Bizden kurtulusunuz yookk! Dogumunun zor olmasina cok uzuldum ama gecti, gitti, bittiii...Yorumlarina katiliyorum. Yuzu aynen sana beziyor, kafa yapisi, sac rengi felan babasina benziyor. Fakat bence daha coook degisir. Bakalim ilerleyen gunler neler gosterecek.Bir Boga burcu olarak eminim ve insallah yasitlari ile arayi kapatacak. Tekrar tebrik ediyorum. Allah annesini ve babasini yanindan ayirmasin. Salih, akilli, uslu bir evlat olsun. Annesini uzmesin:). Sevgiler...

püstüklü mama said...

maşallah diyeyim önce...

ah kuzum benimmmmm! ne kadar güzel şeysin sen öyle. adın da çok güzel...

ömrün uzun olsun inşallah.

mis gibi de kokuyordur o şimdi:)

Köşenin Delisi said...

Hoşgeldin Kaaaan :))) Güle güle büyü inşallah.

Esracım gözünaydın, tebrik ederim :))

Minik meleğin annesi.. said...

Tatlı bebeğim.. Önce maşaallah sana..

İnşaallah kendin gibi güzel ve duru bir hayatın olur.. Annenle, babanla ve tüm sevdiklerinle uzuuuuun ve hayırlı bir ömür paylaşırsın..

Tatlı bebiş.. çok duygulandırdın beni.. Küçücük halin, oğlumun küçücük halini hatırlattı bana..

İçinde ellerinin bile görünmediği o tulumlar yakında küçücük gelecek sana merak etme.. son hız anneni emeye devam et sen.. ne var ne yok iç bitir :)) kocamaaan ol bir an önce..

Bu arada unutmadan söyle annene, bana mutlaka adresinizi göndersin sen ilk uyuduğunda.. sana küçük bir hediyem var :))

aa said...

ah canim cok guzel bi bebek, masAllah, hadi kolay gelsin, bugun telefonla konusurken pil bitti, kusura bakma optum

Rana Eslem GULMEZ said...

bende ilk masallah subhanellah diyim.evinize mutluluk bereket getirir insallah.insallah uslu mutlu keyifli bir bebek olur .kucuk dogan bebek inanki daha erken buyuyor.ranada kucuk dogmustu masallah erken toparlamisti.5 kilo dogan bir bebis vardi surekli agliyodu doymuyodu kilo olarak cok artmamisti.mehmed kaan hemencecik buyuyecek insallah))sevgiler...

sabahnur said...

ayyyy yerim seni ben! MASALLAH sana.anneni ve bizleri ne cok kortutup beklettin oyle.. beklediğimize değdi ama cok sirinmişsin.:) koklarız doya doya, annene sevgiler.

Burcu Demirel said...

cok gecmis olsun..acaip sirin bir oglunuz var artik..allah sunnetini, dugununu de gostersin insallah ;) bi de darisi basimiza..

nilly said...

Masallah cok guzel bir bebek. Ikinizde zor bir donem gecirmissiniz ama Allah'a sukur hepsi gecti gitti. Hayirli bir evlat olsun insallah.

InciK said...

Dunya guzel birsey bu, masallah. Sizleri tekrar tebrik ediyorum ve de Kaan'cigin o mis kokusunu icime ceke ceke kocaman opuyorum.

EGE said...

HOGELDİN MEHMED KAAN!SENİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORDUK.MAŞALLAH SANA.ALLAHIM NAZARLARDAN KORUSUN.KÜÇÜK BİR MELEK DAHA GÖZLERİNİ DÜNYAYA AÇTI DEMEK.SEN ŞİMDİ MİSS GİBİ KOKUYORSUNDUR.ANNECİĞİNE ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN,GÖZLERİ AYDIN OLSUN.ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN.

sumuklubocek said...

caniim, cok cok coook tatli masallah! otelden yaziyorum kisaca olacak ama soylemeden edemeyecegim -babaniz kiskanmasin ;)- sana benziyor Esracigim, esim de oyle soyledi ;)
zor bir dogum olmus, ama gecmis gitmis olsun, tekrar hayirli olsun...
opuyouz onun yanaklarindn kocaman kocaman -pok mok dinlemeyiz operiz boyle ;)

türkiye'den yadigar said...

hoşgeldin bu dünyaya mehmed kaan...adında kendinde çok güzelsin mşl.allah analı babalı büyütsün.anneni çok iyi emde çabucak toparla emi yakışıklı bebek:)))allaha emanet olun...

Azer said...

Sizleri Aslan ile Kaplan'in blogindan taniyorum. Acikcasi bu haberi almak icin her girisimde sizlere bakar olmustum:) Nihayet iyi haberlerinizi aldim ve cok sevindim. Umarim birgun tanisiriz...
Sizleri candan tebrik ediyorum. "Hosgeldin" Mehmed Kaan:)insallah hayirli, saglikli ve uzun bir omrun olur. Sevgiler...Azer

Bilun Şen said...

Ay kıyamam maşallah!! Yerim seni ben yaaa :) Ay canım, hepimizin gözü aydın; evde herkes seni soruyordu bana Esracığım.. :) Artık Mehmed Kaan'ı soracaklar ;)
Bütün endişelerinin boşa çıkması ne güzel.. İşte bebiş sağlıklı, sıhhatli kollarında; maşallah!! Çok da tatlı, kıyamam ona ben!! Çok çok öptüm gıdısından :)
Esracığım, gözünüz aydın, çok sevgiler.. Mutlu günler sizi bekliyor.. :)

Bilun Şen said...

Bu arada hemen sayfamdaki linkini "Mehmed Kaan ve Annesi" olarak değiştirdim :)

Salincakta Iki Kisi said...

Masallah sana Kaan bebek, dort gozle gelisini bekliyordum.. Daha nice guzel gunlerini, maceralarini okuyacagim gunlerini iple cekiyorum. Omrunde adin gibi guzel olsun, ailene hep bereket, nese ve huzur getirirsin insallah..

Anne ve Bebisi said...

Sevgili
Şebnem,Açalya,Sebla,Mademoiselle,püstüklü mama,köşenin delisi,Minik Meleğin Annesi,aa'cım,Rana Eslem Gülmez,sabahnur,Burcu Demirel,nilly,incik,ege,sumuklubocek,yadigar,azer,Bilun Şen,Banucum!

Çok çok teşekkür ediyorum. Allah isteyen herkese nasip etsin,olanların evlatlarını bağışlasın. Eşim de tüm yorumları görünce sizlere ayrıyetten teşekkür etti:) Fırsat bulunca tüm macerayı bloga yazmak ümidiyle:)

Sevgiler

arzu c said...

Esracim masaallahbarekallah cok seker bi oglusun var, Rabbim anali babali buyumeyi ve buyutmeyi nasip etsin, hayiri evladlardan vede hayirli kullardan olsun, fotograflarindaki sekerligi, masumiyeti gibi olsun hayati ins:)ay inan kucagima alip sevmek istedim:))))buarada sanada gecmis olsun, ins en yakin zamanda bebekli duzeninizi guzelce oturtursunuz:)son bisi daha inanirmisin yazdigin postu oyle keyifle ve yuzumde bi ton tebesummle okudumki anlatamam resmen mutlulugun ta ingilterelerden buralr uctu geldi:)opuyorum cok seni ve oglunu:)

Ben Ona Resmen Asigim said...

Maşallah çok tatlı. Nazarlardan korusun Allah onu. Minikliği daha bir sevimlilik katmış kendilerine.Ama emin ol ki o kadar hızlı büyüyorlarki sürekli yeni bir kıyafet bulmak zorunda kalıyorsun.
Şimdi rahat rahat oğluşunu öpe öpe büyüt. (Büyük bir iş becermenin keyfiyle)

Ayşe said...

Maşallah size..zor günler geçirmişsiniz ama bakın artık herşey yolunda şükür..
Mehmed Kaan sen çok tatlı bir bebişsin, hemde annen gibi tatlı dillisin:P
Bak gör çok kısa zamanda hemen serpileceksin, o ellerini içine alan tulumlar var ya, hah işte o zaman onların içine hiç giremeyeceksin;)
Sizden havadisler almak ve resimlerinize bakmak için takipteyim;>))

Anonymous said...

amanda aman halasının tatlı bebişi büyümüşte blogda yazarmış :) maşallah ablacım Allah hayırlı bi evlat olmayı nasip etsin.sizi çoook seviyorum.

meltem halacık

figen said...

maşalllllllaaaaah allah seni nazarlardan korusun , hoşgeldin mehmed kaan bebek hoşgeldin , bahtın açık şansın bol olsun :))

meltem said...

esroscugum canım tekrar tebrık ederım...


evınıze donmus olmanız cok guzel...sukurler olsunkı hayırlısıyla bebısınıze kavustunuz...allah ınsallah tum ısteyenlere bu guzel duyguları yasatsın....

kaan bebısın fotoları da cok tatlı masallah....gelır gelmez annesı gıbı hemen yorumlarını yapmıs:)))))

bloga gerı dondugunu gormek cok guzel canım...ne yalan soylıyım artık hergun ılk ıs blogu cek edıyom yenı bırseyler var mı dıye...bızı bayagı alıstırdın esroscugum.....

Mehmed Kaancıgım herseyden once saglıklı,hayırlı ve mutlu bır omur gecırmen dılegıyle....

allah hepınıze uzun uzun omurler versın ınsallah....

sunnetlıgını ve damatlıgını gormek nasıp etsın ınsallah esroscugum...

sızlerı sevıyorummmmm...

kendınıze cok ıyı bakın...yesım teyzenız gelene kadar da buyumeyı unutmayın:)))

Swayline said...

Yani Esra! bumuydu bu kadar zaman beklediğimiz. Bu çirkin oğlanmıydı gece seni uyutmayan olur olmaz endişelendiren...vay zıpa!

Ama yerim onu ben kıtıy kıtıy yerim. Maşallah maşallah çok tatlı yaa.
Yeni doğmuş bebek bu kadar tatlı olurmu oğlum.Pis poklu seni!

Elini emdiği fotosunda aynı Yağız abisine benzemiş. Çok şeker çoook.

Bir kaç gündür rahatsızlandığım için net e hiç giremedim ama deli gibi meraktaydım. Bu sabah görünce inanılmaz mutlu oldum.

Seni ve eşini tebrik ediyorum.
Canım benim güzel kardeşim güle güle büyüt oğlunu.

Koyubeyaz said...

Maşallah maşallah maşallah maşallah..... Ay şukurler olsun sonund asaglikla geli :))))) cok mutlu etti birden tum dogum halim Zeynebin bebek hali hepsi birbirinin icine girdi. Her bebek haberinde hep ayni dua ediyorum Mehmed Kaan icinde ayni seyi soyleyecegim. Allah dört göz arasinda ve saglikla buyumek nasib etsin. sizleri kutluyorum ve en cok da seni taze annacik muthis mucizenle mutlu mesudsundur simdi :)))) Kucuk oldugu icin uzulme Zeynebde kucuk dogmustu simdi 1 yasinda olmasina ragmen 2 yas boyutlarinda. Doktorda oyle demisti zaten kucuk doganlar daha cabuk gelisiyor diye. Mehmed'in D'si konusuna gelince bizde Bursayi fahri sehrimiz ilan edicez. Cunku Zeynebide herkes Zeynep yaziyor :)))) Tekrar hayirli ugurlu olsun mutluluklar hepinize... cok operiz...

Koyubeyaz + Zeyneb

ASYA said...

geç kalktım bu sabah ,hemen senin bloguna baktım:) walla herkes benden önce davranmış,
bütün blog alemi Kaancım seni bekliyordu haberin yok ama senin :)hoşgeldin dünyaya .. inanılmaz bişi bu ya..maşallah maşallah 40bin kere...
minicik ya..ay ne dicemi şaşırdım resimleri görünce çok duygulandım ...
bağışıklık olayına da ayrıca güldüm :)
Gözünüz aydın tekrar esracım,eminim ki sende çok şeker bir anne olmuşsundur,babasını da ayrıca tebrik ediyorum..
Umarım hep mutlu olursunuz ..
Sonra yine yazarım ..biraz daha resimlere bakiim :)

ahimsa said...

Maşallah Barekallah Mehmed Kaan'a, çok tatlı bir bebiş... Allah bağışlasın. Esra sana da çok geçmiş olsun. Yavrunuzu sağ salim aldınız kucağınıza demek, çok duygulandım, Allah hiç bozmasın...

süpürgesizcadi said...

Masallah masallak kirkbin kere masallah sana Mehmed Kaan bebek :))) saglikla büyü emi :)))

Nuray said...

Amanda aman pek yakışıklı Kaan bey. Hoşgeldin aramıza. Gözlerimiz yollarda kalmıştı. Sana ilerde bu söz çok sık söylenecek ama ben şimdiden başlamak istiyorum "İYİ Kİ DOĞDUN KAAN BEBEK"

Anonymous said...

Esra hnm bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum.İnternete girer girmez ilk sizin bloğunuzu kontrol ediyorum, bir kaç gündür merak etmiştim.Neyse ki çok güzel haberlerle döndünüz.bende 6 aylık hamile bir anne adayıyım :)umarım bebeğimi kucağıma hayırlısıyla almayı, Allah bana da nasip eder:)sizin adınıza çok mutlu oldum, minik oğlunuzla mutluluğunuz daim olsun! emel

emine said...

maşaallah maşaallah maşaallah!!
rabbim nazarlardan saklasın seni nekadar da tatlısın öyle. rabbim seni anne ve babana bağışlasın. tüm ailene iki cihan saadeti nasip etsin. minik talhanın annesi

Ceylin said...

masallah masallah... canım benim... sen ne tatli bir bebeksin....allah seni annene babana bagislasin, hayirli omurler versin...yeni rsimlerini bekliyoruzzzzz

esracim, cok cok tebrik ederim, bugunlerinin tadini doya doya cikar...zaman inanilmaz cabuk akip gidiyor ve ne cabuk gecti, ne zaman buyudu diye hayret ediyorsun...

sevgiler,
senem

Meltem Sözer said...

Sonunda yakışıklı oğlunuza kavuşmuşsunuz tebrikler... Çok geçmiş olsun hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler...

yaban eriği said...

hoşgeldin yakışıklı..
tüm endişelerin tüm yorgunlukların tüm umutsuzlukların yerini sonsuz bir mutluluk ve sevinç aldı sonunda..Şükürler olsun seni yaratana..

Selen said...

Sevgili Esra,
İki gün önce baktığımda yeni yazı yoktu. Bugün Senem söyleyince şaşırdım. Hayırlı olsun canım, zor da olsa çok güzel bir bebiş dünyaya getirmişsin. Eminim bu kadar zaman karnında taşıdıktan sonra birşey olacak diye aklın çıkmıştır. Ama Kaancık güçlüymüş, annesini üzmemiş. Sağlıklı, mutlu, bol sütlü günler; çok sevgiler canım

Sevgili Kaan,
41 kere Maşallah. Hoşgeldin dünyamıza. Tüm hayatın güzel, başarılı, sağlıklı ve ailenle geçsin inşallah. Öpüyorum

Minik Patikler said...

MasaAllah barekAllah :) Cok sekersin sen :) coookkkk

Bebekhikayesi said...

Maşaallah, maşaallah, canım ya çok tatlısın Mehmed Kaan. Hoşgeldin dünyaya... Allah sana, annene babana uzun mutlu ömürler versin, hep beraber olun.

Bu ara annenin memişini hiç bırakma, güçlü kuvvetli sağlıklı ol...

Seni kokluyor, anneni öpüyorum.

New York'tan said...

MasAllah cok sevimli,cok kibar bir bebek :)
Allahim hayirli uzun omurler versin, gule gule buyut, op bizim icin :)

{n} + Sekerleri said...

Anneler Gununde ne harika bir hediye bu!!! Cok tebrik ediyoruz! Kucak dolusu sevgiler! Dunyaya Hosgeldin MehmeD Kaan!

afrodisas said...

Canim benimmmmm, ne tatli cikmissin sen oyle:))) yerim ben seni minik sey....Halaciginin birtanesi:) Masallah...Anneni cok fena esir almissin konusamadik kizla bir turlu:)) Cuk cuk emiyormussun surekli:)

Serra yiLmaz said...

ma$allahhhhhhh Mehmed Kaan`a.
cok tatLi, yerim ben onu. yeni dogan bebekLer tipSiz oLur derLerdi, yaLan soLemi$Ler.. :)
Allah uzun omurLer nasip etsin in$, sagLik huzur versin..
kutLuorum seni ve e$ini.

~Serra

AycA said...

Bu ne güzel maaşallah bir bebek .. Hoşgeldin Memed Kaan..
Esra'cığım gözün aydın, çok geçmiş olsun.Haydi artık kolay gelsin esas şimdi başlıyor biliyor musun :))))
En kısa zamanda haberlerini bekliyoruz. Allah analı babalı sevgi dolu aşk dolu sağlık dolu bir hayat versin oğluşunuza.
Ayça- Erin / blog abiiisi ;)

yastuf said...

mASALLAH,MASALLAH....41 KERE MASALLAH AH YERIM BEN ONUN MASUMIYETINI COK TATLI MASALAH.Rabbim anali babali buyumeyi nasip etsin ins.Ay cok seker ya ins.bende bebegimi boyle kucagima aldigim gunleri gorurum ...Cabuk gec zamannnnnnnnnn...Sanada cok gecmis olsun Esra cim hayilisiyla toparlarsin ins...Guzel,guzel yazilarini okuruz tekrardan cok opuyorum sevgiyle :-)

KIZIMIN CİCİLERİ said...

Maşallah,Allah analı ve babalı büyütsün inşallah. Bu sabah kahvaltımı yaparken şöyle bir bakayım diyerek açtığım sayfada minik Mehmed'in fotoğraflarını görünce göz yaşlarımı tutamadım sanki benim bebeğim doğmuşda onu kucağıma almışım kadar çok sevindim.siz anneler gününün en güzel hediyesini almışsınız dilerim allah sizi bir ömür boyu ayırmaz ve onun acısını göstermez.

melike said...

bizim komşunun kızı bebek doğmayınca sezaryenle aldılar eğer bir iki saat daha geç kalınsaydı bebek kakasını yiyicekmiş doğum zamanı geçtiği için herkes çok şaşırıp sebebini sorduğunda bebeğin bir iki gün önce doğması gerekiyormuş doğmayınca açlıktan kakasını yiyicekmiş yeseydi direk zehirlenip ölürdü dedmişler. kim duyunca şok oluyor çünkü böyle birşey kimsenin başına gelmemiş. yada biz ilk defa duyduk senin bebeğinde geç doğunca öyle birşey olacak sandım neyseki sizinki ucuz kurtulmuş sadece üstüne bulaşmış

Ebru said...

Canım çok çok tatlıymış maşallah. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle büyütün. İkinizi de öpüyorum. Sevgiler...

yorgungeyik said...

maaşaallaahhh.Allah analı babalı sevgiyle sağlıkla büyümek nasip etsin.Tebrik ederim .ayy çok heyecanlı

Talha said...

ayyy çok tatlı
Allah hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inş. güle güle büyütün...sanada geçmiş olsun esracım
talhanın annesi

nursen said...

Maşallah çok güzel bir bebeksin resimlerinden anladığım kadarı ile de uslu bir bebeksin de Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin anne babana da tabiki.Bu arada annene söyle anneannen çok haklı nazar konusunda Allah korusun nazar değmesin sana ne güzel pozlar vermişsin öyle annen izin verirse öpüyorum yanaklarından seni

x