Thursday, 17 May 2007


İşte bizim doğum hikayemiz:


Bölüm 1

1. Gün 10 Mayıs 2007 Perşembe

Aslında ilk sancılarım çarşambayı perşembeye bağlayan gece, uyurken başladı. O gece 3 kere uykumdan sancı ile uyandım ama onları gaz sancısı sanıp aldırış etmedim:) İlk sancılar olduğunu ancak ertesi akşam fark ettim.

Buraya da yazdığım gibi perşembe günü ebem beni, yüksek tansiyon sebebiyle hastaneye sevk etti. Ancak kayıtlı bulunduğum hastaneye değil, eve 15 dakika uzaklıkta olan, aralık ayında yeni açılmış Queens Hospital'a. Neden öyle yaptığını da dün akşam bebeği ziyarete gelen Hintli arkadaşımız çözdü. Queens Hospital, yeni doğan ve özel bakım isteyen bebekler için özel üniteye sahipmiş. King's George'ta doğacak ve yoğun bakım isteyecek bir bebek bile Queens'e gönderiliyormuş.

Doktorlardan bile daha tecrübeli olduğuna kanaat getirdiğim Malezyalı ebem de muhtemelen sorunlu bir doğum yapacağımı ve belki bebeğin yoğun bakıma ihtiyacı olacağını düşünerek beni doğrudan Queens'e gönderdi. Ne diyeyim helal olsun, cidden işini bilen bir kadınmış.

Neyse, perşembe günü ebeye gitmeden önce az bir miktar brown discharge olmuştu. Bir umut doğumun yaklaştığını düşünmüştüm.

Perşembe günü daha önce yazdığım hastane, nst, testlerden sonra eve geldik. Ben o postu yazarken sancılarım çoktan başlamıştı. Tens machine'i belime yerleştirdik.

19.00-20.00'dan itibaren araları 10-15 dakikaya inince doğum yapıyorum diye gece 00.00'dan sonra yeniden hastaneye gittik. Yeniden nst, tansiyon ölçümü ve sancılar sebebiyle de açılma kontrolü yapıldı. Ancak ebe daha açılma olmadığını, bu sancıların sahte olduğunu söyleyince dünyam başıma yıkıldı sandım:) 10 dakikada bir gelen bu şiddetli sancılar sahte ise ve daha hiç bir açılma olmadıysa doğum süreci nasıl bir şey olacaktı peki!

Perşembeyi cumaya bağlayan gece 2'de, ağrılar için 6 saatte 1, 2'şer Paracetamol almam tavsiyesiyle evimize geri döndük.


Arkası Yarın:))

16 comments:

sabahnur said...

bebiş ağladı galiba...

çok heyecanlı:)

Mademoiselle said...

:) Evet, bebek oldugu icin artik daha uzun postlari unutmaliyiz sanirim:). Arkasi yarinin ikinci bolumunu merakla bekliyorum.

aa said...

bende, :)

Sebnem'den said...

MERAK ETTİM BEN DE...ÇOK BEKLETME BİZİ..

meltem said...

esroscugum valla pembe dizi senoryası yazar gibisin:))))

bizi merakta bırakma emi...

bu arada annem de cok cok tebrık edıyor ve slm soyluyor..

optum cnm..

nilly said...

Ben anladim. Senin cektigin sancilari bize cektiriyorsun sen simdi. 10 dakikada bir sancisini, hergune bir post sancisi di mi :) Ne guzel heycan heycan okuyordum ki diziler gibi heycanli yerinde kesiliverdi yazi. En kisa zamanda yaz demek istiyorum ama onun yerine en uygun oldugun zaman yaz demem gerektiginide biliyorum. Kaan cok tatli bir bebek. Allah bagislasin Esra'cim. Buyuk melegin kucuk melegine opucukler.

nimet said...

Esram sana benziyor maşallah okuyup okuyup yolluyorum heo ulaşıyordur umarım:)

meral said...

Ben zaten hikayeyi biliyom...soimdi hepsini suracikta anlatip dogum hikayeleri serini spoil edermisim hahahaa :))

ASYA said...

turunculu battaniyesi çok şekermiş kaanın..esracım bi arada doğumdan önceki halinle doğum sonrası gerçek 'anne' olma olayınının farkını anlatsana..

arzu c said...

ay esracim ben onu yerim:))Masaallah barekallah ne seker yahu:))saglicakla canim, ay Kaan cigida kokla yerime:)

Sebla said...

BİR HEYECANLA OKUYORDUM, YARIM KALDI...NETE GİRMEN BİLE BİRŞEY BENCE. ALLAH KOLAYLIK VERSİN! YENİ FOTOLAR BEKLİYORUZ:)

SEVGİLER.

püstüklü mama said...

artık her gün kaan'ın yeni fotoğrafı var mı diye bakıcam sanırım:P

maşallah!!!

New York'tan said...

Cok guzel poz vermis Kaan bebis :)

iremmm said...

canımmmm cok mutlu oldummm..gercekten akılm sendeydı...

bazen iş yapıyorum,tak! aklıma gelıyorsunuz..nasıl gectı,neler yasadı,napıolar :)) dıye..
tel' de yok arayamadım...Allah uzun omurler versin,Rabbimin salih kullarından olsun İNSALLAH..ailesine devletine hayirli bir evlat olsun İNSALLAH...SUBHANALLAH,MASALLAH BAREKALLAH....öpüldünüz anali-ogullu ;)

Anne ve Bebisi said...

Yok yarım kalmadı arkadaşlar:)
Hikaye o kadar uzun ki parçalı anlatayım da siz de okurken sıkılmayın:))

Hepinize tekrar çok teşekkürler:)

Asyacım, en kısa zamanda:)))

Minik Patikler said...

:) canim benim insaAllah boyle macerali baslayan annelik seruveni daha dingin devam eder, uslu, saglikli uyku ve yeme problemi olmayan bir bebikle yuvarlanir gidersiniz.

x