Thursday, 3 May 2007


Bu cicilerimizi Meral Teyzemiz İstanbul dönüşü getirdi:) Teşekkür ediyoruz Meral teyzeeee :)
Rahmetli anne dedem biz torunlarını 'Küçük Maymun' diye severdi. Bu geleneği Kaan bebekle devam ettireceğiz sanırım :))

Bu da Meltem teyzemizle Cem amcamızdan gelen hediyemiz:) İlk altınımız :) Yastığımıza iliştirelim hemen :))

Kaan bebek hediyelerini aldı da anne babası almadı mı sanki? :) Meralcim, bir kez daha buradan teşekkür ediyoruz :)

İki gündür üzerimde bir kırıklık vardı. Evden dışarı çıkmıyorum, yaramıyor bana:))

Az önce iki greyfurt ve bir limonun suyunu sıkıp içtim. Ondan sonra da en kuvvetli ilaçlarımdan birisini almaya başladım:) 'Ben gayet sağlamım, sağlıklıyım, taş gibiyim, hasta falan değilim!' ilacı :) Çok işe yarayan bir yöntem, tavsiye ederim.

'Hasta mı olacağım acaba? İyi hissetmiyorum' vs dedikçe insan vücudu direncini kaybedebiliyor. Oysa tam tersi, iyiyim, sağlamım deyip beyni kandırdıkça hastalığın kıyısından geçip atlatabiliyorsunuz. Bu yöntemi defalarca denedim ve genelde işe yaradı.

2 ay kadar önce bir öğleden sonra evden çıktım. Üzerimde bir kot pantolon, ince bir penye, yazlık merserize bir hırka, ayağımda spor ayakkabı. Ben çıktım, az sonra kar yağmaya başladı! Basbayağı kar yağıyor! Otobüs durağında bekliyorum ama donmak üzereyim. Geri dönmeye üşendiğim için de dönmeyip bekliyorum:)

Acı yok Rocky! Acı yok! diye diye bekledim. Alışveriş yapıp, hediyelerimi alıp, küs olduğum eşimin yanına gitmem lazım:) Isınmak için dükkanlara giriyorum, dışarı çıkmayı canım istemiyor. Neyse aldım alacaklarımı, eşimin iş yerine doğru yola çıktım. 20 dakika kadar, üfür üfür esen yoldan yürümem gerekiyor. Acı yok Rocky, üşümüyorum, gayet sağlamım Rocky :P diye diye atlattım o günü:) O karda, soğukta ince bir hırka ile :)

Şimdi de, 'Gayet sağlamım Rocky, iç greyfurtu Rocky' diye geçiştirdik :)))

Saat 3'te ebe randevum var.

19 comments:

Minik meleğin annesi.. said...

Anne Rocky, bebek Rocky için biraz daha dikkat et kendine :))

İçimde sen 3 mayısta doğum yapacaksın gibi bir his vardı ama yanıldım demek ki.. gerçi daha akşama çok var :))

Sebnem'den said...

KIYAFETLERE BAYILDIM..GÜLE GÜLE GİYSİN..ACI YOK ROCKY İLACINA DA BAYILDIM..BEN DE İLAÇ ALMAKTAN HİÇ HOŞLANMAM.ALLAHTAN HASTA DA OLMUYORUM.ETRAFIMDA Kİ HASTALARA İLETEYİM BARİ:)BU ARADA ÇOK AZ GÜNÜN KALDI..DUALARIMIZ SENİNLE..SEVGİLER

Nuray said...

Aman Rocky dikkat et kendine. Doğum öncesi bir de grip hiç çekilmez. Ama zaten sen çok dirençlisin eminim hasta olmayacaksın :) Hani Cem yılmaz ne diyor " Sen aslansın sen yaparsın"
Geri sayım başladııııııı

püstüklü mama said...

benim de 7 mayıs diyesim geldi hemen. nedendir bilmem:)

sumuklubocek said...

aman canim sakin sakin hasta olma! ben hasta ve atesli girdim doguma da, istemem basina gelmesini.
Kaan pasha'nin cicileri de cok coook guzellermis, ben mavili takimi daha cok sevdim ;)
bir de evden cikmamani destekliyorum -benim sebebim baska ama-,
bir de suraya bir anket attiriver hemen istersen -valla benim canim cok istedi- sizce dogum ne zaman olacak diye, nasil fikir???
sevgilerimle...

Açalya said...

Aman diyeyim 5 gun kalmis, dikkat et kendine canim. Kaan'in maymunlu cicileri de pek guzel, gule gule guzel gunlerde giysin.

meral said...

Gule gule kullansin Kaancigim.(Bu arada anladigim kadariyla ben yokken bebisin isminin Kaan olmasina kesinlik getirildi.Vatana ve millete hayirli olsun :))Ona daha guzelleri layik ama...Simdilik bunlarla idare etsin :)

Aslinda takimlardan birini annemden gelmis olarak da sayabilirsin Esracigim.Cunku kadincagiz hep soyledi Esranin bebegine bir takim gotur benden diye.Ben iki tane aldim.Birini de Havva Ananesinden saysin artik:)

Eeee hadi ama..Artik bu cicileri uzerinde gormek istiyoruzzzz...

Anne ve Bebisi said...

MMA, dikkat etmeye çalışıyorum canım,sağolasın:) 3 Mayıs hala bitmedi haklısın ama bence bugün olmaz artık:P

Şebnemcim, çok teşekkür ederim canım:) Bu yöntem cidden işe yarayan bir yöntem:)

Sağolasın Nuraycım:) Dua ediiinn:)

Püstüklü Mamacım, yok mu arttıran:P Bahisleri açıyorum :P

Hep sen aklıma geliyorsun İremcim, iyiyim şimdi çok şükür. Umarım böyle devam eder.Anket açayım di mi? :))) İyi fikir:)

Sağolasın Açalyacım:) Senin de çok az kaldı:)

Meralcim, annenin ellerinden öpüyorum o zaman:) aa dur ona sürpriz yapalım:) Blogtan teşekkür edeyim, Meltem de evde göstersin :))

AycA said...

Güle güle iyi günlerde giysin cicilerini ..hadi artık gelsinn:) bloguma bakıyorum senden bir yorum aha diyorum hala gelmedi ..:) heyecandan çatlıycam . .tabii sende eminim..

Anne ve Bebisi said...

Yok ben sakinim Ayçacım:))

sabahnur said...

işleri bitirdim kosa kosa geldim, minik kaancık geldimi diye gelmemiş:) iyi o anı kacırmamısım operimmm hep hep hep: )

nilly said...

Mart kapidan baktir kazma kurek yaktirir lafi artik mazide kaldi. Bu soz her ay iin gecerli bir hale geldi. Kendine dikkat et, dogum arifesinde birde hastalikla ugrasma.

Salincakta Iki Kisi said...

Ne kadar az kalmis doguma, artik gunde 15 kez tiklarim bloguna... Kaan'in bebegi herkes heyecanla bekliyor..

Kendine dikkat et..

Minik meleğin annesi.. said...

tüh gitti 3 mayıs :))

Anne ve Bebisi said...

Sabahnurcum, sen yerleş rahat rahat:) Biz daha burdayız:P

Sağolasın Nillycim, ya sorma Yaz ortasında kar yağsa şaşırmayacak hale geldik artık:(

Teşekkürler Banucum, özledik seni:)

MMA, püstüklücüğümün 7 mayıs tahminini bekliyoruz şimdi:))

Anonymous said...

hadi be annevebebisi ben istanbula gitmeden su dogum olayi bi gerceklessin, bu haftasonu gelsen mesela diyorum kaan bebis ,eger gelmezsen ben anneni piknige goturup ip atlatcam :))

yesim teyze

meral said...

aaa superr jest olur valla..cok sevinir:)

yesim su ip atlatma olayina koptum yane:)))esra sen bir arastir bakalim.suda doguruluyorsa niye ip atlarken olmasin.hem push yapmaya gerek yok.vucut zipladikca bebek pat diye cikar.hahaha ay ne funny yaaa...

Anne ve Bebisi said...

hahahahaha Meral :)) Experimental insan kişilikleri olarak deneyebileceğimiz bir şey :)))))

Sebla said...

Esra Hanım merhaba,

Ne güzel anlatmışsınız duygularınızı. Yazdıklarınızı okuyunca sanki ben doğuracakmışım gibi heyecanlandım. Hayırlısıyla gelir inşallah Kaan:) Boğa burcu olacak, ne güzel! (Ben de bir boğayım) Cicilerini de iyi günlerde kullansın:)

Sevgiler.

x