Tuesday, 29 May 2007

Boş boş oturma, saksıyı çalıştır Memo!

Şunların dikkatini nasıl çekebilirim acaba hmmm ???

Bir dakika bakar mısınız anne insanı? Ben bir curk curk süt alabilir miyim acaba?

Uaaaaahhh! Çok sıkıcı bunlar yaa! Bütün gün evde pinekleyip duruyorlar.
Bu evdeki yaşlı popülasyonu epey bi yüksek :p
Kendim gibi gençlerle tanışıp kaynaşmak istiyorum ben artıııık :)

En iyisi biraz şekerleme yapayım ben. Yapacak daha eğlenceli bir şey yok şu evde!
Zzzzz!



  • Evde küçük bir gazman beslediğimiz için gecelerimiz oldukça renkli ve heyecanlı :P geçmeye başladı. Şu an uyuyor, onunla birlikte ben de uyusam ne iyi olacak :)

  • Kendimi çok iyi hissediyorum çok şükür ama bu hafta sonu biraz yormuşum vücudumu, hiç bir şey de yapmadım halbuki, Meral şahit:) Ancak vücut 'yoruldun, dinlen biraz' mesajı verdi. Ebe söylemişti zaten, 'Çok yüklendin, yavaşla' mesajı yollar vücut diye. O zaman her şeyi bırak yat dinlen demişti:) Valla resmi ağızdan 'yan gel yat' raporum var, yoramam kendimi:)

  • Geçenlerde yeni doğum yapmış bir Türk kadınının evine giden ebe kadına, 'Sen tek başınasın ve evin pırıl pırıl! Böyle olmasına imkan yok, kesin sen yatıp dinlenmek yerine temizlikle uğraşıyorsun!' diye tepki göstermiş:)

  • Yarın sağlık merkezine gidip bebeğin boyunu, kilosunu kontrol ettirmemiz lazım. Ancak doğumdan önceki salıdan bu yana, tam 3 haftadır sadece hastane için evden çıktığımdan bende agorafobi oluşmaya başladı sanırım:) Kapalı alanda yaşaya yaşaya açık alanlarda kendimi bir garip hissediyorum. Dün bebeği ziyarete gelen bir arkadaşımı almak için sitenin bahçesine inince kendimi kocaman bir boşlukta hissettim.

  • Açalya ve Meltem de doğum yapmış:) Çok sevindim. Darısı diğer hamilelerin ve bebek isteyenlerin başına:) Doğum hikayelerini okumak için sabırsızlanıyorum :)

  • Annemlerin vize başvurusu bugün belli olacak. Bu ağustosta tam 3 yıl olacak-tı görüşmeyeli:(
  • Acaba bugün tek başıma gazmanı yıkayabilir miyim ki? Yıkamak kelimesi yanlış oluyor, sulamak demem gerekiyor :)) Annem gelince iki kese atsın çocuğa da temizlik görsün garibim:))
  • Çocuğun o kadar çok fotoğrafını çekiyoruz ki, fotoğraf makinası ile cep telefonunun insan vücudunun bir parçası olmadığını, ayrı birer makina olduklarını anlaması biraz zaman alacak :)))
  • Güleceği zamanı sabırsızlıkla bekliyoruz. Şu an bizden memnun değil sanırım, pek suratsız :) Sorry babe, sana biz düştük, idare edeceksin artık :))

29 comments:

Selen said...

Sevgili Esra,
Ne güzel ve yorucu :) günler geçiriyorsun. İkinci çocuğu düşünürsen bu tecrübeler işine yarayacak. Bizi de bilgilendiriyorsun çok sağol canım. Açalya da doğum yapmış, tombiş bir bebek göreceğiz sanırım. Neşeli günler olsun oğluşunla.

Minik meleğin annesi.. said...

Esra ne diyeyim.. vallahi ısırırım, ısırırım, ısırırım ben bunu....

bayıldım oğluna bayıldım.. Allah nazardan saklaın bebişini..

O koca çoraplarını, badisinden çıkan bezini de yerim.. Küçük kedi yavrusu seni..

Gazmana dönüşmeye başladı demek.. Allah kolaylık versin annesi.. umarım hafif ve çabuk atlatırsınız.. Allah düşmanımın ble başına vermesin kolik krizi mrizi.. ben çektim, biliyorum.. cinnetler sağdan soldan geliyor insana :))

Ayşe said...

Sevgili esra,
ne keyifli sizi okumak, daha doğalı azcık olmasına rağmen, şimdiden çok eğlenceli film karelerine girmiş miniğine bakmak:))
Maşallah size..

İnşallah gaz ve kolik sancılarının olabileceği şu ilk ayları rahat geçirirsiniz.

Sevgilerimle...

Sebnem'den said...

ESRA NE GÜZEL YAZMIŞSIN...UMARIM ANNECİĞİN BİR AN ÖNCE GELİR YANINA..SEN O ZAMAN GÖR BAKALIM..BEBEK ÖYLE Mİ TUTULUR..BU MU GİYDİRİLİR..SİZİN PABUCUNUZ HOOOOP DAMA..:))
SEN DİNLEN Kİ KEYİFLİ YAZILARINDAN VE RESİMLERİNDEN MAHRUM ETME BİZİ..

meral said...

sikiciyiz haaa...
evde butun gun pinekliyoruz haaa...

senin sayende eve kapandik biz Kaan Bey.Yoksa her haftasonuna bir plan yapardik eskiden.uhuhuhuuu ne guzel gezerdik yaaa..tam da yazin geldin kardesim.tam da gezilecek zaman.ama simdi sayende evde yaslilar populasyonunu olusturuyoruz:))

ya esra bunlar geri verilmiyo mu?desek biz sikildik bundan haftasonlari gezemiyoz.hem geceleri de uyutmuyo filan diye:))

püstüklü mama said...

ne o ufaklık, daha şimdiden kafa tutulur mu bakim anneye?

uyu da büyü sen:))

maşallah!

Köşenin Delisi said...

Esra o kadar işin gücün arasında buraya hala yazabilmen bana öyle bir güç ve moral veriyor ki anlatamam :)) "Bak" diyorum, "yapılabiliyor demek ki" . Nazar değmesin kuzuşa, çolk tatlı maşallah :D

yastuf said...

Ayy bayildim ben resimlere,yesinler onun o hallerini masallah,masallah:-)

Sebla said...

Esra harikasın:) Okumaktan ve fotolara bakmaktan çok keyif aldım. Tekrar tekrar maşallah! Sanki biraz tipi belirmeye başlamış gibi Kaan'ın, yanılıyor muyum? Umarım en kısa zamanda annenler gelir. Kendine dikkat et!

Kolay gelsin:)

arzu c said...

Masaallah barekallah, esracim nedir o pozlar oyle, ay ben onu yerim:))))annnesi bu cok tatli masaallah, masaallah:))birde cok uyanik olacak kesin, annem aslihan ilk dogdugunda nasi kizim gozlerini aciyormu diye sormustu, gozeri acik cocuk uyanik olur demisti, bir buyuk onayli bilirkisi raporuyla Mehmed Kaan coook uyanik bisi olacak diyorum:)))masaallah ona, masaallah!!!

Anonymous said...

Mehmet Kaan cok tatli bir bebek maasallah. Reismlerede yazilar eklemeniz süper olmus:)
Iyiki blogunuzu gördüm..

www.kelebekk.blogcu.com

Minik Patikler said...

anne insani :) hahahahahaha

Bilun Şen said...

Maşallah!! Yelim onu ben, foto-romanda da oynarmış :P Kokladım çok çok :)

yaban eriği said...

memo beyim harikasın ne diyeyim..
öpüyorum seni en kocamanından teyzesinin bidenecik yakışıklısı..

Ceylin said...

esracım,

mehmed kaan çok tatlı...bayıldım resimlerine...inanılmaz güzel bakışları var, büyük adam gibi...41 kere masallah :))) yeni resimlerini bekliyorum sabırsızlıkla :))))

sevgiler,
senem

AycA said...

anam anammm yesinler onun mimiklerini yahu.. ne cabuk na cabuk .. maaşallah .. tüü tüü tüüü ...
Esracığım o ne zaman yatak sende yanına kıvrıl başka türlü olmuyor ben şimdi dahil olmak üzere hep öyle yapıyorum .Şimdi ya öğlen uykusunda ya sabah uykusunda onunla beraber uyuyorum yoksa o gazmanin gazını gece turlarında atarken kolların düşer ve sütün azalır. Süt için en büyük faktör UYKU ben bunu yalnız kaldığımda anladım.. O fobinin adı agorafobimiymiş.. bende cok olmustu yazmıstım hep hatırlamısın bilmem sanki hep evde yaşamıstım ve hep evde yaşayacaktım ve dısarısı sanki bir cehennmedi cıkarsam yanacktım !!! sokaklarda hatta elin karnına gider ve göbergini ne tarafa cevircegini hissettigin anda boslukta hissedersen kendini garipseme 2. 3. cıkıslarda geciyor :P
Süper yazıyorsun . neşen eksik olmasın.. keyifle okuyorum seni ..:) ama dinlenmeyi yan gelip yatmayı ihmal etme.. sevgiler.. Erin abiiisinden ve Ayça'dan .. ( Erin abi oluyor da ben neden teyze olmuyorum di m i bir düşünelim bakalım .. 30 yaş bunalımları olabilir mi ?? :P )

New York'tan said...

Ne kadar narin duruyor:)
Masallah :)

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Selen, teşekkür ediyoruz:) Açalya'nın doğum hikayesini ben de heyecanla bekliyorum:)

Kuaybecim, amin canım:) Umarım kolay ve çabuk atlatırız bu dönemi. Zavallıcık bi pırt ya da gark edemediği için kıvranırken benim içim acıyor vallahi.

Teşekkürler Ayşecim, umarım çabuk atlatırız.

Şebnemcim, annem gelsin de değil pabucum ben bile çıkarım dama:)

Meralim, sen hiç merak etme:P Çok pis planlarım var heheh:P Hafta sonları anneanne dedeye satarız bu gazmanı, biz yine gezeriz şekerim:P

Hain anne Esra :P

Canım püstüklücüm:))

Köşenin Delisi Hamiş:) Bebeğe bakmak ve çamaşırları makinaya atıp çıkarmaktan başka hiç bir şey yapmayınca bloga da vakit kalıyor kesinlikle:)) Hastaneden çıktım çıkalı ilk yemeğimi geçen akşam yaptım daha:) Eş-dost ve aileden gelen yardımlar çooook makbule geçiyor:) Yaşasın dostlar:)

Teşekkürler yastufcum:) Seninkini de göreceğiz 7 ay sonra yaşassıın:))

Teşekkürler seblacım, her geçen gün yüzü, şekli şemalı yerleşiyor sanki evet:) Hep bana benzetiyorlardı, son zamanlarda ibre babadan yana dönmeye başladı:) Bakalım nasıl devam edecek:) Şimdilerde göz rengini merak ediyoruz:))

Arzucum, Aslıhan ablası gibi tatlı, akıllı olacaksa yaşaassııın :))

Teşekkürler kelebekk :)

MPcim :)))))

Biluncum, gel kendin koklaaa :) Seni İngiltere'de misafir edelim ;))

Yaban Eriği teyzesi, Memo bey de ellerinizden öper:)

Hemmen yeni fotolar geliyor Senemcim:) Teşekkürler canım:))

Ayçacığım:) Ayol dur teyze meyze nerene:P Sen Ayça abla ol:)))
Kesinlikle haklısın, Kaan beyle birlikte ben de yatıp uyumaya çalışıyorum, tek çözüm yolu bu.
Dışarıya çıkınca kaybolacakmışım gibi geliyor:)) Aslında çok gezen bir insan değilimdir ama uzun zamandır bu kadan uzun süre evde kapalı kalmamıştım:) Annemler gelsin... :P

Şeymacım:)) Tiny baby :))

Ben Ona Resmen Asigim said...

Ayağına 1 kaç numara büyük gelen çoraplarına bayıldım, sanki babasının çoraplarını giymiş gibi. Ama bu çorap konusunda aslında Kaanda suç yok benim oğlum iri doğmuştu. Onunkiler bile böle duruyordu.

AYSUN said...

Çok şeker pek şeker bu yavru:) Ne de güzel kokuyordur bebek bebek:)

ASYA said...

kaancım annen çok alem kadın:)

cadı said...

Ay bu ne şeker bi oğlan böyle, öpülemez daha koklanır bu annesi! Bu arada babasıyla olan fotoğraflarını görünce aynı babasına benzettim:) Maşallah bu miniğe, annesiiiii!!

Serra yiLmaz said...

ay yerim onu, ma$allah :)

~Serra

nilly said...

ay coraplar buyuk mu gelmis minnos ayaklara :) Benim yegenimde ufak tefek dogdu onunda ayni olmus :)

ahimsa said...

Allah nazarlardan saklasın. Çok sevimli. Sizin ele alış biçiminiz de çok eğlenceli. İnsanın düzine düzine çocuk yapası geliyor. :9 Maşallah ikinize de...

meltem said...

ESROSCUGUM CANIM SUREKLI BLOGUNU KONTROL EDIYORUM...BIR GUN BIRSEY KACIRACAGIM DIYE ODUM PATLIYOR:::)))

KAAN BEBISI KONUSTURUYO OLMAN AYRI BIR GUZELLIK KATIYOR BLOGA...

ASLINDA BEN SENIN KAAN BEBISIN 2.GUNUNDE DISARI CIKARSIN DIYE BEKLEMISTIM AMA OLMADI:)))

KESINLIKLE KATILIYORUM...EVE TIKILIP KALMAYIN COCUKCAGIZ HAVA ALSIN BIRAZ...DUNYAMIZA BAGISIKLIK KAZANMAYA BASLASA HIC FENA OLMAZ:))HEM YARI KIRKINIZ DA CIKTI ZATEN...BEN FETVAYI VERIYORUM...DISARI CIKMANIZ CAIZDIR:))

MERALDEN ALIYORUM HABERINIZI SIK SIK...C.TESI KISMETSE DISARI CIKACAKMISSINIZ...EMINIM KAANIN DA COK HOSUNA GIDECEKTIR..

3 YIL MI OLACAK ANNENLERLE GORUSMEYELI...COK OLMUS GERCEKTEN.:(((

INSALLAH VIZELERI CIKAR DA TEZ ZAMANDA KAVUSURSUNUZ...SANA DA COK FAYDASI OLUR ANNENLE BABANIN CANIM..

OPUYORUM...

YENI HABERLERINIZI BEKLIYORUM..

meltem sözer said...

Kaan çok tatlı görünüyor. Biz de Sürekli fotoğraf makinasıyla dolaşıyoruz dediğin gibi ileride açıklaması zor olacak:) İlk fırsatta yazacağım doğum hikayemi.

sumuklubocek said...

Bu Memo cok tatli yaw, hergun girip bakiyorum, o da bana bakiyor tatli tatli...

Tesnim said...

Heyy iyi misiniz?

x