Tuesday, 8 May 2007

Az önce anne ve baba adayları için düzenlenen doğum kursundan geldik eşimle. 1 saat egzersiz ve masaj tekniklerini çalıştık:)

Due date'in ne zaman diye sorduklarında, bugün deyip karşıdakilerin şaşkınlığını görmek çok zevkliydi:))

Sevgili sumuklubocek, ABD'den Kaan bebişe sürpriz bir hediye göndemişti ancak maalesef paket apartmanımıza kadar ulaşsa da elimize ulaşamadı:((( Kimin yaptığını bilmiyorum ama büyük ihtimalle apartmandan birileri, (Binanın içerisine girebilmek için anahtar gerekiyor ve posta kutuları da içeride) paketi açıp içindekini almışlar, kutuyu da öylece bırakmışlar:(

Genelde sipariş ettiğimiz her şey imza gerektirip, elden teslim olduğu için postacılar daireye kadar gelip imza ile paketleri teslim ediyorlar. Ancak bu sefer öyle olmamış maalesef:(((

İremcim, çok üzgünüm:( Senin de çok üzüleceğini biliyorum, o yüzden ik kat üzgünüm:((((

Dün gece çok sıkıcı bir rüya görmüştüm. Yaşlı başlı bir pastane sahibine nasılsa çantamı, içinde cüzdanımla teslim ediyorum ve bir yerlere gidiyorum. Hayatta yapacağım iş değil ama amca çok tonton ve ona güveniyorum. İşimi bitirip dükkana dönünce çantamı alıp kontrol ediyorum, cüzdanım bomboş! İçindeki bütün kartları tonton! amca çalmış:( Epey sıkıntılı bir rüyaydı, uyanınca ohh neyse ki rüyaymış dediklerimizden. Ama maalesef rüya bugün çıktı:((((

Sevgili Adam Bebeğin Annesi, Türkiye'den buralara kadar geldi ama maalesef ben onu görmeye gidemedim:((( Şu anda evden dışarıya eşim olmadan adım atamıyorum:( En kısa mesafeye bile eşimle gidip gelebiliyorum. (Araba faktörü) O yüzden maalesef Adam Bebeği ve annesini görmeye gidemedim:( Eşin ne yapıyordu? derseniz, pazar dahil çalışıyor şu ara maalesef:((( Oysa hayalim Adam Bebeğe ve annesine bir şeyler alıp ziyaretlerine gitmekti:((

Sağolsunlar, onların hediyesi de şu an otel resepsiyonunda bekliyor:) Bir arkadaşımı ayarladım, inşallah yakında gidip alacak hediyemizi:) Çok ayıp bana çok ayıp :(

Sevgili Adam Bebeğin Annesi, çok çok çok teşekkür ediyorum. Gelemediğim için de çok özür diliyorum. 1 ay önce falan olsaydı, inan ki yanınızdaydım:( Umarım güzel vakit geçirmişsinizdir. Gezi maceralarınızı okumak için sabırsızlanıyorum:)

Evet, haberler şimdilik bu kadar.

15 comments:

püstüklü mama said...

sen acaba 8 mayısta olanına gidebilir miyim diye düşünürken gittin bile:)

Kaan'cım e hadi! Bekletme daha çok:)

püstüklü mama said...

Bu arada eklemeyi unuttum. Bir nefeste, kolayca inşallah:)

sumuklubocek said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
soktayim, ben de cok uzuldum ya bak simdi!
sirketle iletisim kursam yarari olur mu acaba?

ASYA said...

esracım ,günaydın:)
bak sabahın köründe kalktım sana yazıyorum..
seni rüyamda gördüm ben:)
inanmak zor ama gördüm işte:)
walla rüyamda ki kadını tanımıyorum hani sana benziyo mu onuda bilmiyorum :)
taşınmaya karar vermişsiniz evinizden..ben rüyalara inanmam ama belkide de dedim bebiş gelicek:) gerçi zaten gelicek o ayrı..:)

Ceylin said...

esracım,

hergun bir heyecanla açıyorum sayfanı, acaba diyorum bugun dogum yaptı mı? sonra bakıyorum yeni yazı, aaa diyorum bugun de gelmemiş kaan bey :)))

umarım artık hayırlısıyla ve en kolay şekilde bir an önce aranıza katılır...

sevgiler,
senem

meral said...

ayy esracim yaa cok uzuldum hediye olayina.olmaz olmaz boyle seylere denk gelir.aslinda pek yasadigimiz seyler diil bunlar burada ama nasil oldu da taa amerikalardan gelen bir hediyeye denk geldi??

canim kursla ilgili detaylari telde alirim insallah.dun muratla haftasonu icin plan yapmaya koyulmustuk ki birden silkelendik.dedim hoop dur 1 dk.bu haftasonu bebegimiz bile gelebilir.bebek gelip de azicik serpilene kadar plan milan yok.cunku haftanin basinda da yine oyle hulyali hulyali haftasonu plani yaparken buldum kendimi.diyodum cocuklarla soole sehir disina ciksak filan diye.cok sukur esrosumuzun hamileligi problemsiz gectigi icin(masallah) onu biz hamile olarak gormedik ki hic.planlar aynen uygulandi:)ama simdi isler degisiiirrr...

ya esra hani dogumunu blogtan biz haber vercektik.sen daha bana gostermedin bile nasil oldugunu:(((ya bugun dogursan nolcak???abartiyorum sekerim.yoksa o kadar da computer illiterate degilim yani.su fareye benzer sey ne ise yariyodu sahi :)))

Minik meleğin annesi.. said...

Aaa, Esracım çok üzüldüm yaa :(( Alanın gözüne dizine dursun inşaallah.. Bizim buralarda böyle derler..

Bu Kaan bey çok anneci olacak bak görürsün.. Ayrılmak istemiyor kerata :)) Ama bilmiyor ki dışarda daha yakın olacak annesine.. En azından öpücüklerine kavuşacak :)) Şimdi onlardan mahrum..

Hadi hayırlısı bakalım..

Nuray said...

Esracım hediyenin başına gelenleri duyunca çok üzüldüm. Ne insanlar var diye geçirdim içimden. Kaan bebek gelsin artık. Miss gibi bebek koksun bu blog. Hep birlikte büyütelim.Dualarım senle cnm.

ahimsa said...

Esra merhaba, ilk kez yorum yapıyorum bloğuna ve ben de üzüldüm hediye olayına. Çok yazık olmuş. Hayırlı haberinizi bekliyorum dört gözle. Bir avazda inşaallah...

Sebla said...

Esra Hanım merhaba,

Herkes gibi ben de merak ediyorum Kaan'ı. Hayırlısıyla gelsin de, bebekler gelecekler zamanı bilirlermiş zaten:)Çok güzel bir ayda doğacak. Bahar bebeği olacak inşallah:) Allah kolaylık versin!

Sevgiler.

meltem said...

esroscugum canım benım hedıye olayı olayı tam bır talıhsızlık olmus vallahı..daha hıc bırrımızın basına gelemıstı boyle bırsey:(((olsun allah beterlerınden korusun cumlesı ınsallah...

canımcıgım oglusun amma nazlandı ayol....hala gelsem mı gelsemem mı dıye dusunuyo..cok sevdı galıba senınle bırlıkte yasamayı:)))

yesımcıkte gelecek kısmetse h.sonuna...ınsallah barı o zamana kadar gelse kaan bebıs...bız de yesım teyzenızden haberlerınızı alsak gelınce...

hersey bır tarafa dogumun ne zaman olacagınden cok hayırlı ve saglıklı olması canımcım dımı?

allah yardımcın olsun..dualarımız sızınle...

kaan bebısımız hadı gel artık...hepımız meraktayız...ozellıklle de ben ve cem amcan...cunku yanında olamıycaz malesef:(((ama olsun ınsallah en kısa zamanda tanısıcagız:::::::))

cok cok optum tatlım...

hayırlı haberlerını beklıyoruz...

allaha emanet olun...

Anne ve Bebisi said...

Di mi ya püstüklücüm:) Dur bakalım hafta sonuna kadar gelir mi ki diyoruz şimdi de:) Teşekkür ederim canım güzel dileklerin için:)

yaaa İremcim:(( Hıçk:( Fırk :(

Asyacım, günaydın canım:) Hayır olsun tatlım:) Ben de görüyorum blogtaki arkadaşları rüyamda:)
Umarım rüyan bebişin gelişine işarettir:)

Merhaba Senemcim, beklemedeyiz:P Çok teşekkürler güzel dilekler için:)

Meralim, Murphy Kanunları vardır hani:) Beklemediğin zaman olan şeyler beklediğin zaman olmaz, her zaman 5 dakikada 1 duraktan geçen kullanmadığın otobüs, lazım olduğunda 45 dakika gelmez falan:P

O yüzden gel biz hafta sonu için detaylı bir plan yapalım:P
kih kih kih:P

Ben hemen sana öğretirim canım hesbaıma girişi:) Olmadı yorum bölümünden yazarsın:))) Ya da diyorum, siz laptop'u getirin hastaneye:P Ben online bağlanayım:))

MMA'cım, yaa maalesef:( Olmaz olmaz, olacağı tuttu:( Her türlü insan var işte:( Çok üzüldüm :(

Kaan Bey biraz tezahürat istiyor galiba:)) Ka-an buraya, yumruk havaya:P

Teşekkürler Nuraycım, darısı sizlere inşallah:))

Teşekkür ediyorum ahimsa, hoşgeldin.

Merhaba Sebla, sen de hoşgeldin:) Kaan bebek bahar bebeği olacak inşallah:)) Kız olsaydı adını bahar koyabilirdim bak:))

Anne ve Bebisi said...

Meltoşcum, canım benim. Çok teşekkür ederim bi tanem.

Sebnem'den said...

HADİ BAKALIM,GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUZ...AZ KADLDI.AMA BİL Kİ HEPİMİZ SENİN KADAR ÇOK HEYECANLIYIZ.:)
SANA ALLAH KOLAYLIK VERSİN...DERLER YA..BİR AVAZDA(YANILMIYORSAM)

sabahnur said...

karnı burnunda hatta burnunu asmiş birine yapılmazki bu!

pişşşt Kaan beyyy, gelseniz artık! catladık meraktan:))

x