Friday, 25 May 2007

  • Anlatacak çok şey birikti ancak bebeğin uyuduğu her arada ancak bir işimi halledebildiğim için henüz bloga sıra gelmedi maalesef:)
  • Bu esnada bir gece apar topar bebeği acile götürdük! İyiyiz çok şükür. No worries.
  • Yolda polisle başımız derde girdi! Adamlar %100 haklıydı.
  • Health Visitor geldi, kontrol için. Aşı ve kontrol takvimini güzel takip etmemiz gerek.
  • Babamız dün grip oldu maalesef! Umarım bana ve bebeğe geçirmeden atlatır.
  • Annemin hep dediği gibi, aman siz hasta olacağınıza ben hasta olayım.
  • Çocuğun fotoğraflarını internete koyup durmayın, nazar ettiniz çocuğumu diye anneannemden/büyük anneanneden paparayi yedik. Haklı valla:)
  • Kaç seferdir rüyamda Açalya'yı görüyorum, doğum yapıyor. Bilgisi olan varsa bizi haberdar etsin lütfen. Açalya'yla Meltem'in blogunu kontrol etmekten bir hal oldum:)

9 comments:

AycA said...

Esracığım çok geçmiş olsun öncelikle..
İşler ve bebek bir arada son derece yorucu bilirim :)) kolay gelsin .
Nazara flanda inanma öyle :) ne kadar çok koyarsan o kadar korursun boşverrr..:) hiç bişicik olmaz bende başta koymayayım diyordum aman 40 ı cıksın aman nazar değer.. 40 günü bekledim ama yine de ufak ufak koymustum fotolar..:) maaşallah deriz olur biter annelerin gücü koruyor bebişleri nazardan sen nasıl inanırsan öyle oluyor :)
Babaya da geçmiş olsun bu arada ..
Bende doğuracakların bloglarına bakmaktan helak oldum ama bir haber yok daha..
Sevgiler.

Pratik Anne said...

Yavruyu ve anne babasini Allah nazarlardan saklasin. Tutututu. Nazar icin bol bol Felak ve Nas suresi okuyun, ufleyin. Bir de fotolarin kosesine nazar boncugu ekleyebilirsiniz Adobe ile. Bana pratikanne@gmail.com dan mail atarsan sana guzel bir nazar boncugu ve nasil yapacagini yazar yollarim.
Acalya en son hala ortalikta dolaniyordu yumurta karninda. Yorumlara cevap veriyor.

sumuklubocek said...

gecmis olsun! onemli birsey olmamasina sevindim...
minik Kaan neler yapiyor?

püstüklü mama said...

ama ama niye acile götürdünüz Kaan'ı :((

annesi koklar mısın onu benim için:)

Sebnem'den said...

GEÇMİŞ OLSUN ESRA.
AÇALYA'DAN HALA SES SEDA YOK.BEN DE HEYECANLA BEKLİYORUM....
KENDİNE,KAAN'A VE EŞİNE İYİ BAK...

ASYA said...

nazarımız değmez bizim...inanma annesi öyle şeylere ,senden öyle bi elektrik almasın bebiş..biz maşallah diyoruz,, görünce seviniyoruz sizi..inanma sen öyle şeylere sen inanırsan olur..hepimiz anneyiz,adayız..kimseye bişi olsun istemeyiz:(

çok çok geçmiş olsun..
öperis sizi.

püstüklü mama said...

acalya doğum yapmış, eşi yazmış bloguna:)

bi' bebek daha geldi ne güzel:)

Bilun said...

Ya vallahi hep maşallah diyorum.. Değmez nazarımız.. Çok seviyoruz Kaan'ı :) Çok geçmiş olsun.. Çok şükür iyisiniz Esra'cığım..

Evet evet Açalya da doğum yapmış :) Yaşasın!!

Anne ve Bebisi said...

Ayçacım haklısın sanırım:)

Çok teşekkürler pratik anne:)

Açalyacık da doğum yapmış:)) Yaşasın:)

İremcim, çok sağolasın:) İyiyiz çok şükür.

Püstüklücüm, uyanır uyanmaz koklayacağım:) Şimdi koklasam uyanır diye korkuyorum:P

Şebnemcim, sağolasın canım.

Asyacım, haklısın:) Biz de sizi öptük:))

Biluncum, çok teşekkürler canım:)

x