Thursday, 26 April 2007

Yukarıdaki takvimde 12 gün kalmış diyor da, kime diyor acaba :P

Dün telefonda arkadaşımla konuşurken, bir ara hep beraber yemeğe çıkalım dedim :) Sonra da, ee ben artık doğum yapıcam, plan yapmasam iyi olacak dedim:))

Ben hala gezme tozma, yemek planları yapıyorum:P Üstelik artık parmağımı kıpırdatmaya halim kalmamışken!

Aslında hala enerjim var ancak ayakta duramıyorum :I

Oturduğum yerden kalkmak ve yürümek imkansızlaşmaya başladı. Tüm arkadaşlara beni evden ya da cepten aradıklarında uzun uzun çaldırmalarını tavsiye ettim:) Ben telefona ulaşana kadar kapanmasın diye:)

Yeşimcim, dün akşam da uyumuyordum ama yattığım yerden kalkacak halim yoktu:( Hele de arabaya bin, taaa oraya gel!!! Oy oy oy :) Benim için artık dağları aşmak kadar zor oldu bu işler:) Beni hiç şu ana kadar bu halde görmediğiniz için görünce çok şaşıracaksınız :)

Hem enerjim var hem ayakta duramıyorum diyorsun, nasıl oluyor derseniz ...

Bebek yolculuğuna başladı sanırım:) Zaten bir süredir yemek borusu yangını denen, heartburn ve nefes darlığı yaşamıyorum. Bebek yukarılarda iken akciğerlere baskı yapıyor malum.

Belli bölgelerdeki kramplar ve bacaklarımdaki baskı da ayakta durmamı, otururken bile pozisyon değiştirmemi engelliyor.

hahahahah :) Neye mi gülüyorum:) Takip ettiğim bir İngiliz anneler&hamileler forumunda okuduklarıma:)

Kadın, tam yolculuk tarihinde 3 ay 2 günlük olacak bebeğiyle, İngiltere'den arabayla Fransa Alplerine tatile gidiyor:) Hem tatil, hem araba, hem de 3 aylık bebek:))

Bir diğeri de henüz 1 aylık olan bebeğiyle, bir kaç hafta içinde Fransa'ya tatile gidiyor. Yani 1.5 aylık bebekle:P Bu uçakla gidiyor yalnız:)))

Ben de diyorum hastane çıkışı güneye doğru açılayım :))

18 comments:

Minik meleğin annesi.. said...

sen şöyle gel Ankaralara doğru, biz de bebeğe çeyrekliğimizi takalım :)) yaa 12 gün.. şaka gibi.. ay valla çooook heyecanlı.. insanın bir başka hamilenin doğumunu beklemesi de ayrı bir heyecanlı oluyormuş..

sabahnur said...

dınınınnnnnnnn 12 :) gerilim oldun mu? bak muzik bile yaptım:ppp


ingilizler ne rahat millet ya,anlattıklarına sasırıyorum kırkım cıkana kadar dr.a bile zor gittim:)

figen said...

38 hafta 6 günlükken doğum yaptım ,
cuma doğumum olacaktı ,çarşamba günü evde temizlik vardı güneşlikleri ütülüyordum :) enerji olayı gerçekten doğru
ama enerjini sonraya sakla çok ama çok ihtiyacın olacak sevgiler

Nuray said...

Canım iyi olmana çok sevindim. Bir süredir yoğun iş tempom yüzünden blog dostlarıma sadece kapıda uğrayabildim. Bebişinde iyi olduğu haberi içime su serpti. Şimdi sabırsızlıkla onun gelmesini bekliyoruz. bende senin gibi ufak tefek biriyim. galiba hamileliğimde sana benzeyecek :) Bu gibi durumlarda sanırım söylenecek en güzel "Allah kurtarsın" güzelim. Onu içinde hissedebileceğin sayılı günler kaldı.Bundan sonra onun yeri yüreğin olacak.

Anonymous said...

BENim de bir haftam kaldı. 3 mayısta küçük hanım teşrif edecek. Beklemek çok zor yaaa...Pı...

New York'tan said...

Ben doguma kadar gezdim,annem gelmisti,O nu gezdirmek istiyordum bebekten sonra belki firsat olmaz diye,gittigimi her yerde ilk once wcnin yerini ogreniyordum, cunku mallarda bir kat gezip wc ye ugruyordum:)
bak simdi ani oldu bana,aklima gelince guluyorum hep o halime:)
Sen guzel bir mevsimde dogum yapiyorsun,oglusunla beraber atarsiniz parklara kendinizi, gezersiniz insAllah :)

Anne ve Bebisi said...

Geleyiim di mi MMA:) Ya şu 12 gün dolmadan olup bitse şu iş hayırlısıyla:)) Herkese sürpriz de yapmış oluruz:P

Yok olmadım sabahnurcum:)) Bu kadar soğukkanlı olduğumu bilmezdim doğrusu:P Başa gelen çekilir misali, madem başa gelecek heyecan yapmaya gerek yok diyorum:)))

İngilizler hayatımda tanıdığım, gördüğüm ennnnnnn rahat, vurdumduymaz millet:) Kim demiş Akdeniz insanı şöyle olur, böyle olur diye:) Doğuma, ölüme, sağlığa, hastalığa öyle doğal yaklaşıyorlar ki. Örnek almaya çalıştığım çok güzel huyları var:)

figencim, o enerji olayını bekliyorum ben de:P hah tamam diyeceğim an evi temizlemeye kalkıştığım an olacaktır. An itibariyle bulaşıklar mutfakta yığılı:P Henüz başlamadık sanırım:))

Bir de yine bir forumda bir hamilenin çooook komik bir temizlik anısını buldum, yarın da onu koyacağım bloga:)

Merak ettirdin kendini nuraycım:)
Kolay gelsin sana çok. Çok teşekkür ederim duan için:) Darısı başınaa:))

Sevgili anonim:) Allah kurtarsın:)

Şeymacım:) Tecrübeli annemiz:) Sen de maşallah iyi gezmişsin:)))

Sevgiler

ASYA said...

esracım ,her ihtimalle karşı sen bu aralar arayı çok açma sık sık yaz bişiler ki son durumdan haberimiz olsun..yoksa merak ederiz,hamileyiz,kafaya takarız:)
zaten ayağa da kalkamıyom diyosun al pc yi yanına bizi merakta bırakma.
bende de kramplar oluyo bacaklarımda geceleri uykudan uyandırıyo..bi vitamin vs eksikliğimi var felan diye araştırdım ama hamilelikte oluyomuş..zaten sanmam bende herhangi bir vitamin eksikliği olabileceğini o ayrı:)
bu bebekleri alıp dışarı çıkma olayına ben o kadar da şaşılacak bişi gibi bakmıyorum..yani alıştırmakla alakalı diil mi bu..bence biz Turkish anneler fazla düşkünüz çocuklarımıza ..belki bende böyle olucam ama aslında dışardan bakınca olmamak gerekiyo gibi geliyo..tabi şimdi ben hamileyken baya sallıyorum böle rahat rahat..bakalım neler olucak:)
sende ki değişikliği de çok merak ediyorum doğumdan sonra neler olacağını yani..bugünde hep uzun yazıyorum ben hayırdır inşallah..
kaçtım ben :)

Sebnem'den said...

OĞLUŞTA SENİN GİBİ GEZENTİ OLACAK..OĞLUM EVE GİR ARTIK DİYECEKSİN..YOK ANNE DOYAMADIM GEZMEYE DİYECEK..DÜN GECE BİR RÜYA GÖRDÜM..KIZIM OLMUŞ..SEN DEMİŞTİN YA BANA..ADINIDA ELİF KOYMUŞUM..HAYIRDIR..

sumuklubocek said...

12 gun degil her an olabilir esracigim, hayirlisi bakalim; biz de merakla bekliyoruz Kaan bebisi ;)

InciK said...

Sana birsey soyleyeyim mi, bebegin kucukken, emeklemeye yurumeye filan baslamadan once bence tatil icin en ideal zamanlar. Butun gun uyuyor olacaklar zaten ve de emzirirsen eger, kolaylikla beslenmesini de halledeceksin. Dolayisiyla hic gozun korkmasin bebeginle biryerlere gitmekten.
Bizi habersiz birakma, meraktayiz...

süpürgesizcadi said...

Ingilizleri bilmem ama benim Annemde pek rahatmis zamaninda, ben 2 aylikken araba ile izine gitmisiz, Almanya'dan Türkiye'ye yani, yaklasik 2,5-3 günlük bir yolculuk, hatta iki aileymisiz ve diger aileninde 2 aylik bebegi varmis, Annem benim mamalarimi hazirlamak icin araba icin özel su kaynaticisi falan almis, digeride her durduklari yerde rastgele buldugu sise su ile yapmis mamalari, sonuc ben hasta olmusum, diger bebek turp gibi varmis Türkiye'ye :))))))Annem anlatir hep, gezme tatil falan diyince aklima geldi :))

Cok az kalmis dogumuna son günlerin tadini cikart bence, gez gezebiliyorsan, bol bol uyu bi de, sonra keske uyusaymisim deme :))

Açalya said...
This comment has been removed by the author.
Açalya said...

Bebegi dogduktan sonra istedigin zaman disari cikabilirsin, ancaaaaak ozellikle dogumdan sonra ilk 4 hafta, kis ve bahar aylarinda toplu yerlerden sakinacaksin, restoran, otobus, metro, ucak, supermarket vs. Bir de cocugu sakin sarip sarmalama yelekti hirkaydi diye. Sen kac kat giyiyorsan onu da o kadar kat giydir. Bebekler vucut isilarini bizler gibi terleyerek ayarlayamiyorlar malesef, o yuzden de mumkun oldugunca sicak olmayacak sekilde giydirmekte yarar var...Alla alla fazla bebek kitabi mi okuyorum ne?
Canim cok az kalmis, benim de 29 gune dustu bugun, dedim aha 20'li gunleri saymaya basladik...hepimiz icin en guzelini, en kolayini diliyorum.

Meltem Sözer said...

Çok az kaldı doğumuna. Umarım herşey yolunda gider :)

Anne ve Bebisi said...

Asyacım, her gün bi post ekleyeyim artık diyorum:)

Bacaklardaki kramplar normal, vitaminlerini almaya ediyorsan kısa süre sonra geçiyorlar. Ama geçmezlerse magnezyum eksikliği çok demektir, dr'una danış yine de.
Dediğin gibi fazla pimpirikli olmamak lazım:) Bakalım bizler nasıl olacağız:)

Ayy Şebnemcim, hadi inşallah:) Onu da giydirir süsler gezdirirsin:)
Evet bizim oğlan da bize ayak uydursa iyi olacak:P Biz fazla gezentiyiz de:P

Ever İremcim:) Her an bekliyoruz artık:))

Teşekkürler İncicim:) Haklısın sanırım, daha kontrol altında oluyorlar ilk zamanlarda galiba:))

Sakınan göze çöp batarmış dedikleri bu olsa gerek SC:))

Bilgiler için teşekkürler Açalyacım:) Bahar olduğu için biz sanırım daha çok parklara akacağız:P Temiz hava,bol güneş:))
Valla ben üşümeyen bir insan olduğum için:P kendime bakarak çocuğu giydirirsem zavallıcığı Ruslar gibi soğuk sulara falan atabilirim:P Fena fikir değil aslında, güçlü kuvvetli olur böylece:))))

Teşekkürler Meltemcim:) Senin de öyle:)))

Sevgiler

Serra yiLmaz said...

ayyy ne kadar az kaLdi cnm ya, biz de senin heyecanini payLa$ioruz. In$allah sorunsuz bi dogum gecirirSin, tatli bebi$ini en guseL $ekilde kucaina aLirsin in$.
Bu site iLerde dourCakLara baya yardimci oLucak. Senin aLdigin bikaC urune bayiLmi$ insanLardan biri oLarak bLogunu rehber yerine koyuCaimizi biL. ;) Ne aLinmaLidir, ne Lazim diiL, hangi urunLer hangi siteden sipari$ ediLir, ma$allah hepSini payLa$iosun.. :)
neySe cok uzattim :D
kolay gelsin Sana, Allah yardimcin oLsun.. duaLarimizdasin...

~Serra

Anne ve Bebisi said...

Serracım, teşekkür ederim canım:) Ne denir, onore ettin beni:P

x