Friday, 27 April 2007

So we will see how that goes. Also, I am totally nesting. I have never had so much energy to clean in my entire life. I cleaned my entire house yesterday for over 8 hours. I cleaned many things twice or three times before I was satisfied. When DH came home I started cleaning out the car. I NEVER do that! That is always DH's job. So today when I got up, I found myself still cleaning the kitchen tiles (eventhough they were clearly clean) so I made myself sit and make a list of things I could do in the house. I ended up cleaning out an entire bedroom and all of the closets in the house. Finally, DH has made me stop, and I am sitting here going stir crazy!

I think I am going to be a bad girl and vacuum the couches!

I hope this means labor is coming REAL soon!


Bu postu bir forumda okudum dün:) Hayatımda evimi temizlemek için hiç bu kadar enerjim olmamıştı diyor:) 8 saatten daha uzun zaman evini temizlemiş abla:)

Hatta eşim gelince, onun arabasını bile temizledim ki bugüne kadar hiç yapmadığım bir şeydi diyor:)

Bana da bu tarz bir enerji gelecek mi acaba:)))

13 comments:

Pratik Anne said...

Geliyor valla. Temizlige vurmasa bile baska seylere de vurabilir. Insan artik beklemekten sikildigi icin duz duvara tirmaniyor desem yeri. Hele benimki gibi beklenen dogum tarihini 10 gun gecmis hamisler gelen telefonlarda "Niye dogurmadin hala?" gibi abuk sorulara cevap vermemek icin kendini her turlu abuk ise veya yere atabiliyor atom karinca gibi. :P

New York'tan said...

Dogum oncesi enerjiydi galiba bu ablaninki:),Sende yaparsin merak etme,hem ne kadar kirli olabilir ki evin:),bol bol,dinlen,uyu :)

Anonymous said...

esracim o enerji sana gelirse sakla lutfen ,dogumda lazim olcakmis ,ama illa da yapcam biseyler diyorsan bebisin babasinin calisma odasini topla bence ,boylece dogumun ilk gunlerinde sizde kamp kurabiliriz :)saka be guzelim biz heryerde kaliriz :)ama bebisin odasini oraya hazirlayip oyuncaklarini,esyalarini depolamaya baslasak iyi olur :)

yesim teyze

Rana Eslem GULMEZ said...

ABARTILDIGI KADAR DEGIL BENCE EVET BIR ENERJI OLUYO BEN DINLENDIM VE SIKILDIGIM ICIN ARKADASLARA GIDIYODUK ESIMLE AKSAMLARI.GENEL TEMIZLIGIMI BEN 36.HAFTAMDA YAPMISTIM ESIM EVI BOYAMISTI))DOGUM ONCESI RABBIMIN BUYUK MUCIZESI BAGIRSAK HAREKETLERI COK ARTIYO BUDA BIR IP UCU)))COOOK KOLAY BIR DOGUM OLUR INSALLAH KOLAYCA GELIR KAAN BEBIS

InciK said...

Bu enerji bende temizlikten daha cok dolap duzenleme ve o an bana cok gereksiz gelen bir cok seyi torbalara doldurup yardim kurumlarina goturme seklinde vuku buldu. iyi oldu, ev hafifledi filan ama hala bazen lazim olup ta aradigim bir seyi o krizler esnasinda torbaya tikistirdigimi hatirlayip utanmiyor degilim.

Minik meleğin annesi.. said...

hah işte, bu tam benim anlattığım şey :)) hani diyor ya "tatmin olana kadar birçok şeyi iki-üç kere temizledim, zaten temiz olan mutfak fayanslarını tekrar temizledim" diye.. aynen.. çamaşır makinemin deterjan gözünü bile "sonra belki yapamam" diye temizledim o dönem :)) deli gibi iş yaptım..artı misafir ağırladım, üç gün gezip tozdum..

yaşasın doğum öncesi enerji..

zumrutuanka said...

Sevgili adasim uzun zamandir i nternet kesik oldugu icin okuyamadim!Bir merakla okudum belki dogum olmiustur diye sukur ki kacairmamisim:)Canim bu enerjii sakla dogumda cidden cook lazim oluyor.Benim dogum da 5 gun gecikmisti annemde yanimdaydi gezip duruyorduk hatta doguma giderken esime is yerinden almistim! Simdide prensesi evde tutana ask olsun:))

arzu c said...

Ya evet bende son hafta ve oncesinde deli gibi her bi yani temizlemistim:)))doguma gidiyorum o gece ertesi gun aslihan dogdu, ben yine evin orasi burasi toplu mu diye bakip esimi cildirtmistim ama napayim ertesi gune kayinvalidemler geliyordu:)))))

Açalya said...

Bana evvelsi gun geldi boyle kisa sureli bir enerji, mutfak dolaplarini falan sildim. Simdi gozum jaluzilerde.

Swayline said...

Şaka maka bitti yolculuk Esracım
ha gayret sabret biraz daha. 9 ay geçerde son 9 gün geçmek bilmez valla. Allah yardım etsin canım.

Annem kardeşimide benide büyük bir temizliğin hemen ertesinde doğurmuş. (Bazıları hatalarından ders almıyor) Sen tecrübelilerin tecrübelerinden faydalan. Temizlik falan yapma. O enerji sana lazım. Kaan bebeği hayata getirmek için kuvvetli olmalısın.
Bol bol da dinlen ooooooohhhhhhhh misssssss gibi uyu en az 12 saat :). Sonra Kaan büyüyene kadar böyle kesintisiz, sessiz bir uyku bulamayacaksın.

Anne ve Bebisi said...

Pratik Anne, ben de 8 mayısı değil, 18-19 mayısı falan due date belirledim kafamda:) Onun öncesindeki herhangi bir gün sürpriz sayılacak bana:)

Şeymacım, valla titiz birisi de değilimdir:) Temizliğe kalkıştığım gibi yerime oturur bebiş geliyor diye beklerim:))

Yeşim teyzemiz, o enerjiyi Murat beyin odasına harcayamam valla:P Kendi toplasın artık:P

Amin REG, kolayca gelir umarım:)

Sevgili İnci, desene arada işe yarayanlar da gitti:) Ben de bu akşam evdeki sehpalara taktım:P Onu oraya koymalı, bunu buraya koymalı diye eşimin başının etini yedim:) Kendim yapmıyorum yalnız:P Eşimin başına ekşiyorum:) Ben en son taşınırken öyle 10 büyük çöp torbası yardım kuruluşuna, 10 tane de çöp olarak çöpe atmıştım:) Atacak bir şey de kalmadı evde:))

Sevgili MMA:) Sen de kendini az yormamışsın yazık:)

Sevgili adaş:) Ben de merak ettim sizi. Yeni postlarınızı bekliyorum:)

Arzucum, canının kıymetini bil be güzelim:)) Gelenler zaten yardıma geliyordur, bırak onlar yapsın:))

Amaniin açalya, yoksa sen benden hızlı mı çıkacaksın:)))

Sevgili swayline, kötü düşünmeyelim ya:) Babası gibi sessiz sakin, efendi bir çocuk geliyor diye düşünüyorum:)) Uslu uslu uyur hayırlısıyla:)) Think positive, be positive :))))))

süpürgesizcadi said...

Bende evimi dip köse temizlemek istiyorum, her an gözüme temizlenmesi gereken bisi batiyo, ama yapmiyorum cünkü cok iyi biliyorum kendimi fazla yordugum günün gecesi bel agrisindan uyuyamiyorum, sag'imdan soluma dönmem bile iskenceden beter oluyo, herseyi dogum sonrasina erteledim bu yüzden:))))

AycA said...

:) Esracığım ben doğumdan 3 gün once 40. haftamın sonlaruında yani cam siliyordum .. ama nafileee.. işe yaramadı :) biliyorsun ..
ama o enerji gelirse doğuma saklamalıymışsın.
Haydi bakalım az kaldı.. heyecanla haberlerini bekliyorum burade .. şimdi ben bu aralar bir kere daha doguracağım seninle sonra Açalyayla..

x