Wednesday, 18 April 2007

Oğluşumuzun yatağı:) Hayırlısıyla kullanmak nasip olur inşallah:)

Yatak takımlarımızı da babaanne ve küçük halamız Türkiye'den gönderdiler, sağolsunlar:) Tam oldu Meltoşcum:)) Bu kadar olur yani:)
Ellerinize sağlık:)




Bunlar da babaannemizin gönderdiği paketimizden çıkan diğer hediyelerimiz:) Bana bir pijama (Meltoşcum tamamdır pijama:) Altını şu an giyemem ama zaten doğumdan sonrası içindi di mi?:))) Sarı bir yastık kılıfı ve çarşaf daha, banyo yaparken yeğenin sırtı acımasın diye küvete sermek üzere küçük halamızın ördüğü bir küvet altı şeysi:) ve minik balık kesecik:) Ellerine sağlık becerikli halaaacııık:)))




Dün posta kutusunda güzel bir başka sürpriz bizi bekliyordu:)

Aslan ve Kaplan abilerimizin annesi Sevgili İnci Hanım okyanus ötesinden beni ve oğlumu ve hatta eşimi çoook mutlu etti:) Çok teşekkür ediyoruz:) Ne kadar teşekkür etsek yeterli gelmez elbette.

Beremizde bir de harika bir nazar boncuğumuz var ama şimdi farkettim onu yakından çekmeyi unutmuşum. En kısa zamanda bir ayrıntı alayım:))



Şu yukardaki sayaçta 20 gün kaldı yazıyor ya, hiç üstüme alınmıyorum nedense:) Benden bahsediyormuş gibi gelmiyor:P
İlginç:)))

15 comments:

sabahnur said...

hediye paketleri de mi heyecanlandırmıyor ya:) öyle merak ediyorum ki doğumdan sonraki seni:)))
Ağız tadıyla kullanın insallah cicilerinizi...

Açalya said...

Ayyyyy cok tatli bu hediyeler, ne dusunceli yakinlarin var Esra'cigim. Yatagina da bayilmistim zaten ta ilk resminde, simdi boyle carsafli falan da harika olmus, civil civil. Gule gule kullansin tatli oglun. 20 gun, wow! benim de 1 ay falan kaldi iste.

iremmm said...

aaaayy ben o sekerimin yatini da,onun icinde yatacak bali a yerimm..hayirli olsun canim...İNSALLAH Rabbim hayirlarla yatmayi,buyumeyi nasip etsin..bu arada serranin oklu fotosunda sende varmissin galiba..senin yasin cok buyuk diil yanee ;)

püstüklü mama said...

Ayyy çok tatlı bunlar:)) Yatak da çok rahat görünüyor:) Ama 20 gün çok azzzzz:) Ben bile heyecanlandım şimdi:))

minik patikler said...

ayyyy 20 gun mu :)

Koyubeyaz said...

Gule gule saglıkla kullanın insallah ayrica sen onun gun 20 gun demesine bakma banada 22 gun diyordu tipis tipis hadtaneye yollandim... hadi hayirlisi heyacanliyiz :))))

Minik meleğin annesi.. said...

Bak Esracım ben ayın 29'u - hatta o günden bir hafta sonra da olabilir diyordu doktorum - doğum diye bekliyordum, 20'sinde doğdu meleğim.. sen de herşeye hazırlıklı ol..

yatağınız da hayırlı olsun tekrar.. mışıl mışıl uyusun inşaallah içinde bebişin :))

piş, piş, piş pişşş...

Bilun Şen said...

Yatağınızı hayırlısıyla kullanın inşallah çok güzel görünüyor ve kısa süre sonra o giysi ve şapka yerine orada bir melek uyuyor olacak; ay kıyamam ya.. Ne kadar güzel.. Hediyeler de ne güzelmiş.. Hepsini güle güle kullanın :)

yaban eriği said...

beni bilem heycan bastı teee buralarda...sağsalim kavuşursunuz inş oğluşunla...yatağı çok sade ve güzel...sağlık ve mutlulukla kullansın paşa...

ASYA said...

güle güle kullansın bebiş..Kendisini de yakında yatağında poz verirken görelim inşallah....

Ebru said...

Hediyeler çok güzelmiş. Güle güle kullanın. 20 gün! az kalmış. Sağlıkla ve kolay bir doğum dilerim. Sevgiler...

Anonymous said...

okurken benim bile birden karnima agrilar girdi :) cok heyecanli bi durum biz boyleyken senin geceleri uyuyamaman cok normal :) bence heyecandan uyku tutmuyor seni :)

esracim sen yirmi gun kaldi diyorsun ama bence dogrusu maximum 20 gun kaldi ,yani bebis artik hazir her an gelebilir ,biz turkler olarak butun fatura odemelerini,derlseri hep DUE DATE de yaptigimiz icin dogum da oyle olcak saniyoruz :)

yatak cok cicis olmus :) gule gule uyusun da buyusun .Neeennnniii :) ben sana biraz ninniler ogreteyim ,cok bilirim ya :P

yesim teyze

Sebnem'den said...

20 GÜN ÇABUCAK GEÇER:)SEN DİNLEN VE TADINI ÇIKAR..DAHA ÖNCEDE SÖYLEMİŞTİM ZATEN..KIYAFETLERİ PEK GÜZEL OĞLUŞUN...İYİ GÜNLERDE GİYSİN:)

Anne ve Bebisi said...

Sabahnurcuğum, teşekkürler:) Ben çok heyecan insanı değilimdir de:)

Açalyacım, teşekkürler canım:) Seninkileri de merak ediyorum, ne zaman koyacaksın bloga? :) Seninki biraz erkenci, benimki uyuşuk olursa aynı gün bile doğum yapabiliriz:))


Teşekkürler İremciim:)) Serra'nın blogundaki ben değilim:) Ben senden yaşlıyım:)))

Püstüklücüm, o yatak bizimkinden konforlu:P Bazen içine girip yatasım gelmiyor değil, uykusuz gecelerde hele:P

Bugün 19 MPcim:)

Teşekürler koyubeyazcım, şu andan itibaren her an bekliyoruz aslında:)

Teşekkürler MMA'cım:)) Senin oğlunda inşallah kendi yatağında mışıl mışıl uyusuun:))

Çok teşekkürler Biluncum:) Darısı dileyen herkesin başına:)

Yabanerikciğim, en kısa, en uygun zamanda darısı başınıza:) Çok teşekkürler:)

Amiiin asyacım:) Seninkini de inşallah:)

Çok teşekkürler Ebrucum:))

He Yeşimim, çok heyecan insanıyımdır ya:P Bebeklerin yalnızca %5'i Due date'de doğarmış.

Yeşimcim. MY'nin oğlunun due date ya da öncesinde doğabileceğini hiç düşünebiliyor musun:P Annesine benzese tam gününde gelir:) Hiç sektirmemiş, daimi dakikliğimi daha doğumda göstermişim:P

Bakalım oğlan annesi gibi dakik mi, teyzesi ve babası gibi gevşek mi, yoksa aceleci mi? :))

Teşekkürler Şebnemcim:)

Sevgiler

sumuklubocek said...

COK GUZEL OLMUS YATAGINIZ, HAYIRLI UGURLU OLSUN! CICILERINIZ DE COK GUZEL, BENIM AKLIMDAYDI SORACAKTIM PAKETINIZ GELDI MI DIYE ;)

BEBISI BEKLIYORUZ ARTIK, TEK EKSIK O GIBI GORUNUYOR ;)

x