Thursday, 19 April 2007

Moralim çok bozuk.

Ebe ultrasona gönderdi.

Haftaya salı.

Beni sakinleştirmeye ve ikna etmeye çok çalıştı ama sonuçta ne kadar tecrübeli olduklarını biliyorum. İkinci bir fikir almak istiyorum o kadar dedi.

İşlerin hiç de yolunda gitmediğine eminim.

35. haftadan bu yana gelişim göstermiyor. Ölçüleri hala 35. hafta sınırlarında.

Sonra da bana karamsarım diye kızarlar. İyimserliğin ne faydasını görmüşüm?

Hiç bir şey yemek, içmek istemiyorum.

Nasıl olsa yediklerim bir işe yaramıyor:((((((((((

36 comments:

InciK said...

canim... numaran olsa su an arardim seni. moralini bozacak bir durum yok, sakin o hataya dusme, bebegini de uzersin sonra. Senin moralini yuksek tutman lazim su an, ustelik de gereksiz yere uzuyorsun kendini. Senin doktorun yok mu, telefon edebilecegin, gerekirse muayenehanesine filan gidip detaylica konusabilecegin? Unutma, senin herseye hakkin var, cok kafan atarsa hastaneye gidip catkapi, ultrasonu bugun bile istemeye hakkin var. Hatta icini rahatlatacaksa bence oyle yap. Ben ikinci dogumumda ilkinde basima gelenlerden aldigim dersle, haftada iki kere hastaneye sudan bahanelerle gidip ultrason da yaptiriyordum, bebegin hareketlerini, kalp atislarini vs. de gozlemlettiriyordum. Onumuzdeki haftaya kadar bekleme, hemen git, gerekiyorsa "Bebegim kipirdamiyor" gibi bahanelerle hemen yaptir kontrolunu. Yanlis anlama, birsey oldugundan, olacagindan degil, senin icinin bir an once rahatlamasi icin. Unutma ki, Allah korusun, kotu bir durum olsa zaten onumuzdeki haftaya vermezlerdi randevunu. Bebisin kucuk olacak, o kadar. Tekrar ediyorum, lutfen gereksiz yere moralini bozma. Opuyorum seni.

sabahnur said...

esracım aynı seyleri ben de yasadım. tam da işte 37.haftada işten cıkıp evde istirahata baslamıstım. sabahları tek basıma oldugumdan dogruduzgun kahvaltı felan etmiyordum daha doğrusu etmiyormusum bana cok yedim gibi bile geliyordu. ultrason değerleri hep hafta olarak geriden geliyordu. misal karın cevresi 35haftalıktı hep. doktorum yediğinin iki katı yiyeceksin dedi; bol bol balık meyve bol su... annem gelip yemek felan yaptı yani, o kadar korkmustuk. her sabah yumurta yemekten simdi gozum yumurta gormek istemiyor:)

sonraki ultrason goruntulerinde yine tam haftasının degerlerini vermese de kendini toparlamıstı bebek. zaten 37 haftalık bir bebek tamamdır, doğsa kuvez sorunu yasamaz, Allahın izniyle...

moralini yuksek tut, az daha sabret guzelce ye yemeklerini...
sevgiler

Bilun Şen said...

Esra'cığım benim keşke yanında olsaydım dedim inan.. Üzülme ya, kıyamam sana da bebişe de, ye sen mamalarını yarar elbet.. Yapma böyle, moralini çok yüksek tut ki, ufaklık hissetsin..
Kocaman sevgiler sana..

iremmm said...

caniimm lutfen canini sikma....bak soyle dusun k,,bebegini bir ozuru olsaydi,onu dogurdugunda nasil olsa iyilesme gostermıyor dıye onu bır kenare bırakıcakmıydın oyle caresizce :((
lutfen boyle dusun ve onun sana ne kadar ıhtıyacı oldugunu unutma..savunmasızca senden gelıcek besınlerı beklıyor..belkı de karnı gurulduruyodur suan dimi :)
sikma canını seeeenn.hersey yolunda,sakin ooolll ;)

Minik meleğin annesi.. said...

Esracım lütfen kendini de seni sevenleri de üzme.. emin ol, iyi ve rahat olman, bebiş için yiyeceğin birkaç fazla lokmadan daha önemli..

Bence de ultrason için bekleme.. hemen git.. o süre boyunca kaygıdan dolayı kendine de bebeğe de fazla zarar verebilirsin..

elinden geleni yap ve sonra tevekkül et.. yere bırak yükünü, onu omuzların değil de seni de üzerinde taşıyan gemi taşısın..

bebişini de aç bırakma sakın.. hemen mutfağa, hadi..

crystalsdreams said...

Hamileliğimm boyunca çok sık yazamasam ve eskisi gibi blogları çok okuyamasam da kader arkadaşlarıma bakıyordum,bugün yorum yazmak kısmetmiş..
Selam Esra, lütfen canını sıkma.Aynı sorun çok kısa bir süre önce yakın bir arkadaşımda da oldu.Tam da aynı haftalar...yani rastlanabilen bir durum bu bu dönemde.Onun da oğlu oldu ve 37. haftada geldi dünyaya...daha doğrusu doktor gelişimi 35.haftada kalınca bebeğin,sezaryenle aldı...Şu an süper sağlıklı toraman bişi oldu Emre Yağız.Sadece doğduğunda 3 kilonun altındaydı,yani düşük doğum kilosu olur en büyük problem...
Benim sana tek diyebileceğim,haftaya maftaya bekleme...Orada sistem çok daha farklı biliyorum ama sen ne yap ne et, bugün,yarın bir şekilde hastanade ol ve gerekiyorsa da oğluşunu daha erken al kucağına...
Ve Lütfen moralini asla bozma...bebeğin zaten yeterince güzel gelişti,belki daha erken gelmek isteyecek dünyaya o kadar...
güzel haberlerini bekliyorum...sevgilerimle:)

Köşenin Delisi said...

Merhaba :) Blogunuza başka bir blogdan sıçradım. İsim çekici geldi çünkü ben de bebek bekliyorum. Yazınızı okuduğumda çok üzüldüm, sakın bırakmayın kendinizi olur mu? Zaten benden önce yazan arkadaşlar her şeyi söylemişler, tek yapmak onlara katılıyorum demek. Sizin moraliniz bebiş için şu an en önemli olan şey ve yedikleriniz içtikleriniz kesinlikle yerine ulaşıyordur merak etmeyin. Umarım her şey gönlünüzce olur ve bebişinzle birlikte çok sağlıklı upuzun yıllar geçirirsiniz.
Sevgiler :)

püstüklü mama said...

inan hiç bi bilgim yok hamilelikle ilgili. ama sana sadece moralini yüksek tut diyebilirim. hem bebiş de üzülmesin senin morailin bozulunca tamam mı? eminim hiç bi şey yok ve sen oğluşunu kucağına alacaksın sağ salim. üzme sakın kendini...

nimet said...

Esram canım hiç asmıyorsun o güzel suratını bitanem sadece zayıf bi bebiş geliyor ee o da olsun o kadar manken yaparız oğlumuzu ne olur ve ne olur gurbet ellerde bırakma kendini biliyorsun bebişin sana muhtaç ve çok savunmasız uzakta olsak da hep yanındayız bitanem hadi kalk mutfağa duruyor musun sen hala hadii.

arzu c said...

Esracim bence hersey yolundadair, uzulme lutfen, ben aslihana hamileligim boyunca hic bir zaman karin olcum beklenildigi gibi olmadi, kucucuk bir karnim vardi, ve aslihan 3310 gr olunca sasirmisti herkes, hatta 37. haftadaki doktor muayenemde doktorum tatilde oldugu icin baska bir doktor vardi, ve benim 37. haftada olduguma inanamadi soyledigimde, sonra yaniliyormuyum diye kayitlarina bakti dusun yani:))hatta 36. haftadaydim sanirim, hastaneye gitmistim bir islem icin, bana ordaki gorevli bebginizi neden getirmediniz dedi, dedim daha dogmadiki:))bebegin kalp atislari normalse Allah'in izniyle hersey yolundadair, uzulme lutfen, bi arkadasimin 33. haftadayken bebegi dunyayay geldi, aslihanla yasit ama inanirmisin aslihandan daha uzun vede yapili bir cocuk vede masaallah cokda saglikli:)Allah hayirlisiyla oglunu kucagina almayi nasip etsin ins, seni anliyorum insan hamileyken herseyi ama kucuk bile olsa herseye karsi cok hassas olabiliyor ki bu senin bebeginle alakaliysa cok daha hassassin tabi, kalbini ferah tut ins...

Sebnem'den said...

ESRACIĞIM,TÜM TECRÜBELİ ANNELER VE ADAYLARI ZATEN GEREKENŞERİ SÖYLEMİŞLER.LÜTFEN KENDİNİ DAHA FAZLA ÜZME.SENİN ŞU AN BESLENMEN,MUTLU OLMAN LAZIM..BEBİŞ BUNLARIN HİÇBİRİNİ GÖRMESEDE HİSSEDİYOR.BİR AN ÖNCE DOKTORA GİT VE İÇİNİ RAHATLAT..MUTLU HABERLERİNİ BEKLİYORUZ..BELKİ İNANMIYORSUNDUR AMA,BLOGUNA BİR NAZAR BONCUĞUDA KOY LÜTFEN.SANA VE BEBİŞE NAZAR DEĞMESİN.POZİTİF DÜŞÜNMEYE ÇALIŞ.

yummymummy said...

Esra merhaba... Seni o kadar iyi anliyorum ki, okudugumda icinden gecenleri tek tek dusunebildim. Lutfen oncelikle sakin hicbirsey icin kendini suclama. Eminim ki sen en iyi sekilde besledin hem kendini hem de bebegini. Ben de her 2 hamileligimde de suyum azaldiginda ayni tur girdaplara girip cikiyordum. Ancak, sen iyi hissetmelisin ki bebegin de bunu hissetsin ve oyle olsun. Onun icin lutfen moralini iyi tutmaya calis buna mecbursun cunku artik sadece kendine karsi degil icinde tasidigin baska bir 'kisi'ye daha sorumlusun. herseyin yolunda oldugunu dusunuyorum ben de kesinlikle, cunku aksi taktirde daha aciliyetle davranirlardi haftaya saliya rand vermezlerdi... Incik'e de katiliyorum, ultrason ve takip isini daha sık yaptırmaya calisirsan bence de icin rahat eder. Uzaklardan sana ve bebegine sevgilerimi gonderiyorum...

türkiye'den yadigar said...

şu ana kadar size yazı yazmasamda, tüm blogunu okuyorum.ama bu akşam bişeler yazma geregi duydum.benim bebeğim yok,ama yeğenimin 4.5 aylık bebeğine ben bakıyorum (çalıştığı için).hamileliği sırasında da hep yanındaydım.eğer sen beslenmessen bebek hemen küsüyo ve sanki sorun varmış gibi davranıyo.bizimki öle yapıyodu.bir poça yediği zaman hemen bebek hareketleniyodu.sende kardeşim lütfen üzülme ve yemeğini ye.üç boyutlu ultrasona girip içini rahatlat.sitres yapma lütfen.allah inşl. hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.bizde resimlerini görelim.büyük bir heyacanla bekliyoruz.allaha emanet ol kardeşim.dualarımdasın.

Mademoiselle said...

Esracim,
Ben ne diyecegimi hic bilemiyorum.
Eger icinin rahat etmesini istiyorsan bence de bir an once doktora git. Umarim sonuc itibariyle endiselenecek bir sey olmaz. Senin icin dua edecegim.

Açalya said...
This comment has been removed by the author.
Açalya said...

Esra'cigim, hic oyle sey olur mu, bosver sen o ebeyi, doktorunla gorusmek iste ve ultrason doktoru da ne derse odur bebegin gelisimi hakkinda. Sali gununden once yaptir, ama yaptiramasan da goreceksin Sali gunu oyle bir rahatlayacaksin ki, buraya cok guzel haberlerle doneceksin.
Bebeginin hareketlerinde bir yavaslama falan hissediyorsan da sakin telaslanma, bu onun yerinin daraldigini gosterir, yani buyudugunu. Belki de gelisimini tamamlamis bile olabilir, 37. hafta zaten full term biliyorsun, belki de artik bebegin dogmak istiyordur. Boyle dusun lutfen. Karamsar olmak ne sana ne bebegine fayda getirir. Sakin ha yiyeceklerinden de keseyim deme, bozusuruz sonra hmmmmm.
Hersey cok guzel olacak canim, uzulme sen.

Rana Eslem GULMEZ said...

esra kesinlikle moralini bozma benim doktorum bana kilo almamami soyluyodu bebek kucuk olursa dogumda kolay olur ciddende oyle oldu hamdolsun.dunyaya gelende buyuyo.bide karinin buyuklugu veya kucukluguyle bebegin gelisimi tam olmayabilir benim ic karnim derindi sanirim cok buyuk karnim olmadi benim doktor hic karnimi mezure ilede olcmedi,bide kotu birsey olsa seni eve gondermezdiler boyle dusun bence iyi dusun iyi yasa sevgiler..

yaban eriği said...

bak bu kadar insanız ve hepimiz sana lütfen canını sıkma diyoruz..
hiç bişey olmayacak canım benim..
sen üzme kendini olmaz mı??
yanındayız ..:))

bebekhikayesi said...

Lütfen moralini bozma, zaten arkadaslar yazmış. Yemek yememezlik sakın yapma. Allahın izniyle iyidir bebiş, inci yazmış, bekleme bence bir an önce git, için rahar etsin....
İyi haberlerini bekliyorum. Zayıf bebekler çabuk toparlanıyor, merak etme.

ASYA said...

Esracım,

Moral bozukluğunu tahmin etmeye çalışıyorum...Ama üzülmemeye çalış ki sen zaten biliyosundur bebeğinin bundan etkileneceğini..Keşke beklemeseydin de daha önceden gitseydin şu doktora;hani şu geçenlerde gittiğin randevüdan sonra da içinde kuşkular vardı...Şimdi salıya az var gerçi ama kafaya takma desek biliyorum ki takıcaksın..biraz sabırlı ol güzelim..bence de bişi yoktur zaten bebişin artık doğabilecek durumda biliyosun..eğer bi sorun varsa da senin bebiş erken gelmek istiyorum annemi görmek istiyorum artık demeye başlamış olabilir..İnşallah güzel haberlerini alırız...Haftasonunu güzel geçir..Bebişe ve kendine iyi gelicek yiyecekler yemeye çalış..hiçbişi canım istemiyo felan demek yok...bol bol su iç,açık havada dolaş biraz...zaten ne kaldı ki şurda..yakında çok tatlı bir anne olacaksın ve çok sağlıklı bir bebeğin olacak inşallah...sevgiyle....

Ebru said...

Canım yaaa bu kadar demoralize olma. Yemek yemelisin. Aç kalman demek bebişininde aç kalması demek. En kısa zamanda bir doktora git ve içini rahatlat olur mu. Erken doğurtulması gerekiyorsa olsun doğsun. Benim afacanlar da 35 haftalık doğdular canım. Sakın kendini bırakma, bebişde üzülür yoksa. Hadi kalk karnını doyur ve de doktordan randevu al. Sevgiler...

Minik Patikler said...

Caniiimm cok uzuldum moralinin bu kadar bozuk olmasina, ama hemen yorumlari okudum benim biraz olsun icim rahatladi, insaAllah hersey yoluna girer, bak zaten baskalarina da olmus elhamdulillah atlatmislar bu sorunlari ayrica ultrasonlarda yanlislik yapilma ihtimali yok mu sanki? Boyle bir durum soz konusu olabilir ufak bir olasilik ama sen sakin canini sikma bebisin boyle uzulmeye hakki yok yazik degil mi ona bu zamana kadar mutlu mutlu dururken mamalari bitirirken, hem hareketi normal olduktan sonra e bu cocugun organlari cok once bitirmisti gelisimini Allah'in izniyle, umairm hersey yoluna girer, tam vakti bol bol dua etmeliyiz..

Koyubeyaz said...

Sakin aklina kotu seyler getirme... Hersey duzgun gidicek ve bebegini saglikli bir şekilde kucagina alicaksin. Ama lutfen moralini yuksek tut ve kendini hirpalama. Dualarimiz seninle...

süpürgesizcadi said...

Aklina hic kötü seyler getirmiyosun, Hemencik doktorunla görüsüp icini rahatlatiyorsun ;))) Diger Arkadaslar gerekli herseyi yazmis zaten bana pek bisi kalmamis, üzme tatli canini, bak sen stres olunca Bebis de stres oluyo Annesi !!!

Ceylin said...

esracım,

ben de bu yaşadıklarına benzer birşeyler yaşadım ve bana dokturum demişti ki bebeğinin iyi beslenmesini istiyorsan surekli sırtüstü yatmalısın demişti. nedeni de şu, yattığımız zaman kanımızı taşıyan damarlarımız oturdugumuzdaki gibi bükülmediğinden bebeğimize daha fazla kan ulaşıyormuş, bildiğin gibi bebeğimize besinleri de kan taşıdığı için sürekli yat dinlen, kendini yorma asla dedi. oysaki benim hiç yorgunluğum yoktu ve surekli bir koşuşturmaca halindeydim. yazdıklarından anladığım kadarıyla sen de aynen benim gibi fıldır fıldır dolanıyorsun, artı birde düzenli uyuyamıyorsun. o nedenle LÜTFEN BİRAN ÖNCE AYAKLARINI UZATIP YAT, DİNLEN, DOLANMA, ÇOK AZ KALDI VE BU SÜREYİ DİNLENEREK GEÇİR. BEBEĞİN VE KENDİN İÇİN. ve tabi herkesin dediği gibi alabiliyorsan ultrason randevunu erkene al ki, salıya kadar kafanda bir sürü şey kurup hem kendi hem de bebişin moralini bozma.

sevgiler,
senem

Swayline said...

Sevgili Esra, canının sıkılmasını anlıyorum ama inan çok çok normal. İnsanın hamilelik dönemi her zamankinden fazla endişeye kapıldığı ve kaygılandığı bir dönem.

Annenden uzakta olunca böyle şeyler daha çok koyuyo insana biliyorum.Gurbet cidden zor bişey.

Biraz daha serin kanlı davran, sakin ol.
Ben de o kadar kaygılı bir gebeydimki eşim ve doktorum illallah etmişlerdi. O kadar kaygı ve sıkıntının ardından sağlıkla bebeğimi kucağıma aldığımda hepsi geçmiş oldu. Seninde öyle olucak İnşallah.

Canım benim, üzülme sen. Bak bu kadar blogger arkadaşınıda üzüyosun. Hepimiz senin ve oğluşun için dua ediyoruz. Allah'ın izniyle ikinizde sağlıkla atlatacaksınız bu dönemi. Öpüyorum yanaklarından. Sevgiler

Anonymous said...

aman da benim karni burnunda arkadasim uzulmus muuu? esracim canimcim sen tanidigim en bilincli ve inanci saglam insanlardan biri oldugun icin, ben ne soylesem sen zaten bunlarin bilincinde olacagin icin fazla uazatmama gerek yok ama ben yine de " demistim " demek icin yaziyorum,dinle sekerim:

Hic bir aksilik yoktur ve kaan bebis de bir erkek olarak daha dunyaya adim atmadan etrafi velveleye verme, naz edip ilgi cekme ozelligine sahip bir bebekcik oldugunu gostermek icin yapiyordur bunlari. Bu ulkede islerin nasil dondugunu hepimiz biliyoruz eger bir aksilik olsa bastan beri sana yapilmasi gereken her mudahaleyi yaparlardi. Ebe de nerden bilirmis bee yaaa ,sen bu aksam dr dan insallah icine sular serpilmis olarak cikacaksin:)

Ablam (Dr.Yasemin Teyze dedi ki:

" NIYAZ DESA TUNASA !!! laz atasozu :ruya gordum sen soyle :) bizim Dr olarak son teknolojiyle goremedigimizi zaten bazilari el-goz yordamiyla hemencik uyduruveriyor !!! Hasbinallaaahh.Yoktur biseyi."

Dua et,icini ferah tut veee en onemlisi BE STRONG!!! bebis de senden guc alacak annesii ,mamalarini guzel guzel ye .Meral Teyzesi yok diye bebise biz iyi bakamadik heralde ben sana haftasonu bi borek kek kisir uclusu ile bakim yapayim bari :)

ANALIK neymis simdi anladin iyce:)Hic endise etme sadece de ki:" Rabbimin en guzel emanetisin bana ,kucuk de olsan besler buyuturum ben seni bebegim :)"

Yesim Teyze

Serra yiLmaz said...

canim uzme boyLe kendini, tamam benim hamiLeLikten vS. annadigim yok ama moraLini bozarSan sonna bebi$in de bundan etkiLenir.. Ufakliga nazar degmesin die bLogger`Larin surekLi duaLarindasin ztn. Rahat rahat dinLenip besLenmene bak oLmaz mi, her$ey cok guseL oLucakk. Az kaLdii..

~Serra

nes said...

Gönlünü ferah tut. İnşallah hiiiçbirşey olmaz. Bol bol dua et.

Burda iki kişinin bebeği 700 gr doğru ve maşallah şu an ikiside tosun gibi. Üstelik onlar 6 aylık doğdular. Allah ın izniyle herşey yolunda gidicek. Sakın strese girip bebeğide üzme.

AycA said...

Sevgili Esar.. kötü bişey olsa seni o kadar kolay bırakıp ertesi haftaya ultrasona göndermezler. Kafanı hep pozitif tut. Sen ne düşünürsen o oluyor çok klişe belki ama öyle. Hem artık 600 grlık bebekler doğuyor ve yaşatılıyor. Senin bebişin zaten artık dışarıda yaşayacak durumda b unu aklından çıkartma. 36. haftaden itibaren küveze koymuyorlar biliyorsun.
Güçlü ol bir an önce sağlıkla bebişini alacaksın kucağına. Biz yanındayız...

New York'tan said...

Arkadaslar soylenebilecek herseyi soylemisler, uzme kendini, dedikleri gibi kotu bir sey olsa gondermezler seni, haftaya niye gun versinler sonogram icin, Allah yardimcin olsun,dualarim seninle.

yaseminpir said...

Merhana Esracim yaziyi simdi gordum fakat kendini bu kadar uzmeml;isin bu bebeginide etkiler hem ykarda bi arkadasin soyledigi gibi tehlikeli bir sey olsa haftaya atmazlardi seni ve bende boyle kendini yemektense hemen gidip ultrasyona girmelisin en azindan kafanda gonlunde rahat olur ama hersey yolunda ins...Allah a emanet olun

sumuklubocek said...

Esracigim, lutfen moralini bozma, keske numaran olsaydi da arayabilseydim seni... Yalniz icini hemen ferahlatmanin su ultrasonu hemen cektirmenin bir yolu yordami var mi acaba? Bir sekilde hemen halletseniz iyi olur insallah.
Allah korusun, kotu birsey oldugunu zannetmiyorum ama onemli olan moralinizi iyi tutmaniz ve ne oldugunu bilmeniz. Bir hafta beklememenin bir yolu varsa; beklemeyin derim ben. Bir de zaten Allah korusun kotu bir durum olsaydi bir hafta sonrayi beklemezlerdi zaten.

Insallah birsey yoktur, simdiden bozma moralini. Dualarimizdasiniz...

Pratik Anne said...

Esra'cigim,
Bence de Inci'nin yazdigi gibi saliya kadar sikinti kumkumasi gibi kendini yiyecegine git bir hastaneye doktor ve ultrason bul, icin rahatlasin. Saliya randevu vermelerini durumun cok asiri acil olmamasina yoruyorum. Bebegin kucuk olmasi cok kotu birsey degil. Sagligi tehdit etmedigi surece normal dogum acisindan daha kolay. Bana da son haftalarda hep bebegin kucuk ama saglikli dediler. Ben ve esim irice oldugumuz icin yadirgadim ama 10 gun gec dogan oglum ortalama boy ve kiloda rahatcacik dogdu.
Iyi haberlerini bekliyoruz. Yumurtayi da seni de opuyorum.

hayalperisi said...

sevgili esra blogunu devamli takip ediyorum ama bugün acinca biraz üzüldüm daha sonra okudugumda inanki sana hak verdim benim su anda (yataginda misil misili uyuyor) 8 aylik bir kizim var ve ben ona hamileyken hemen hemen aynisi benim basima geldi

ve bana bebeginiz normalin altinda biraz kücük diyen doktor (kendisi hastanenin doktoruydu)bebegim dogdugunda ooo cok pardon ben yanlis hesapladim sanirim dedi onun icin sakin üzülme hem sen üzülürsen oglusunda üzülür bunu unutma

birde ufak bir not ben hamileyken o kadar korkuyordumki herseyden yolda bile yürüyemez haldeydim simdide kizim aynisi bir sey olsa hemen korkuyor lütfen pozitif ol iyi düsün dualarim seninle

hem kücük olan bebekler daha cabuk büyüyor bunuda unutma ;)

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

esra selam
tuna mışıl mışıl uyurken ben de senin yazılarını geriye dönük okumaya başladım. bilmiyorum bunları okur musun ama sanırım birebir aynı şeyleri yaşamışız. bizim tuna efendi de içerde 35.haftadan sonra gelişim sorunu yaşadı. doktorum durumu "tipik bir plesanta yetersizliği" diye özetledi. plasentamız bu kadarına izin vermiş bebeğin beslenmesi için. zamanında ben de salya sümük ağlamıştım. şimdi tosuncuk oldu o ayrı :))

x