Sunday, 29 April 2007

Her şey normal seyrinde STOP
Parka pikniğe gidiyorum STOP
:)

12 comments:

Minik meleğin annesi.. said...

diiit.. parkta ağaçlara tırmanmak, oraya buraya koşturmak yok .. hoş istesen de yapamazsın zaten :))

ASYA said...

:))

yastuf said...

her seyin guzel olmasi cok harika stop:-)kendinizi yormayin fazla ama stop:-)

Minik Patikler said...

Biz gelmeden STOP
Dogurmayiver STOP :)

Sevgiler STOP

Calimero Mutfakta said...

herseyin yoluna gitmesine sevindim kolay gelsin iyi eglenceler..

New York'tan said...

Iyi eglenceler :)

Sebnem'den said...

ben heyecandan öleceğim...bu gün itibariyle 8 günnnnn!!!

Rabia said...

Ayy çok az kaldı. Çok heyecanlıyım. Herşeyin yolunda olmas sevindirici.
Sevgilerimle.

ahimsa said...

Ne kadar güzel haberler bunlar. En güzelini bekliyoruz merakla...

Anonymous said...

evet sadece 1 hafta kaldi ,ama ben bu bebisi isirir isirir yerim eger ben yokken gelirse ,yarin insallah meral teyzesi geliyor ,artik bebis tesrif edebilir :)

piknigimiz superdi ,bu hafta yine kahvaltiyi orda yapalim insallah meraller olmayinca bi eksiklik oluyor tadimizda.esracim bence sen bu haftayi da cikarirsin, bebis pazar falan gelir insallah :)

kizlar grubundan sadece ben tirmandim agaclara :)

esracik o tombik ayaklariyla nasil tirmansin ki :)

uuufff bissuru isim var,bu isler ne zaman bitcek ?

dua ediyoruz guzelim sana hep. Bu arada hamileligin insanin ic dunyasinda yol actigi degisikliklerden bahsetmeni istiyorum :) Fiziksel ve duygusal :) Icinde bi balik yuzuyo gibi mi oluyo? Insan kendini Yaradana daha mi yakin hissediyor? Bebisle aranda garip bi iletisim falan oluyor mu gibi ...

yesim teyze

Anne ve Bebisi said...

Oturduğum yerden kalkamadım bile MMA :)

:)) Asyacım;)

Teşekkürler yastuf:)

MP'cim, parkta buluşalım stop :P

Çok teşekkürler Calimero ve Şeyma:))

Şebnem dur, beni de heyecan yapacaksın şimdi :))

Teşekkürler Rabia ve ahimsa :))

Yeşim teyzeee:P
Ağaç tepelerinde gezinmeee :P

Ayy Meral gelecek çok mutluyuuum:)

Banu said...

Artık doğum haberi bekleyerek bakıyorum bloguna. İnşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın, zor olur ama bir de haber yazarsan seviniriz.

x