Wednesday, 4 April 2007

  • Dün gece yarısı yatakta sağımdan soluma dönmeye çalışırken eşimin gözüne esaslı bir dirsek geçirdim maalesef :S Zavallım neye uğradığını şaşırdı. Ben de öyle tabi. Neyse daha önceki seansların rövanşı olsun:P Bir keresinde nasıl olduysa parmağını gözüme sokmuştu ve uyku sersemi gözümün yerinden çıktığını sanarak uyanmış ve yastığın üzerinde çıktığını sandığım gözümü aramıştım! Hani bulursam yerine takacağım! Ararken de; bir yandan, hastaneye gidersek belki lazım olur, belki takılabilir diye düşünüyordum, bir yandan da tek gözle yaşamam gerçeğini hemen kabullenmem gerektiğini:) Bütün bu düşünceler çok çok kısa bir süre içinde geçmişti aklımdan. Aklım başıma gelince gözümün çıkmadığını anlamıştım çok şükür:)
  • Sırt üstü yatabilmek ne büyük nimetmiş meğer! Hem bebeğe zarar gelmesin diye yatamıyorum, hem de yatmak istediğimde vücudum isyan ediyor, biraz belimi dinlendirip yine sağıma-soluma dönüyorum. Ama yetmiyor tabi.
  • Artık pek rahat uyuyabildiğimi söyleyemem. Gece boyu dönüp duruyorum, bu arada uyanıyorum ve bazen sabaha kadar uyuyamıyorum. Bazen sabahları uyanamıyor ve yataktan çıkamıyorum. Yani uyumak istediğimde uyuyamıyor, uyanmak istediğimde de uyanamıyorum:) Dün gece yere yatak yapıp yatmaya çalıştım ama o da işe yaramadı. Gecenin bir yarısı bloglarınıza bırakılmış yorumlardan ne yaptığımı tahmin etmişsinizdir:)
  • Bahar yorgunluğu mu, hamilelik yorgunluğu mu bilmiyorum ama çoooook yorgunum:( Hem evde, hem internette yapmam gereken bir sürü iş var ama onları düşündükçe daha da yoruluyorum:) Bir kaç gündür eşim de iyi değil, o bir koltukta, ben bir koltukta serilmiş yatıyoruz. Yok yok, bahar çarptı bizi:)
  • Ya da son 8 yıldır, 2 günlük hafta sonu tatilleri hariç tatil yapmamış olmamın yorgunluğu da olabilir! Balayımız bile 1.5-2 gün sürmüştü.
  • Cumartesiden bu yana dışarıya çıkmadım. Çok yorgunum diyorum size:) Beni en çok yoran şeylerden birisi şu bilgisayar ekranı. Bu cuma işim bitiyor çok şükür.
  • Pazartesi akşamı eşimle aynı şeyleri yememize rağmen eşim gece rahatsızlandı. Çok hassas bir sindirim ve boşaltım sistemi var:P İlk kez aklıma geldi, umarım oğlumuzun midesi babasınınkine değil, benimkine benzer!! Yoksa yandı gülüm keten helva! Babasına nerdeyse her şey dokunur, annesi sabah kalkıp akşamdan kalan etli pilavla sarımsaklı cacığı lüpletir:P Allahım lütfen bana benzesin bu yönden lütfeeen:)
  • Hamileliğim sırasında avuçla götürdüğüm acı biberler sindirim yönünden bebeğe antreman olmuş mudur acaba:))
  • Yatağımızın süngeri geldi:) Ne kadar minicik o öyle maşallah:) Ayın 12'sinden sonra gönderecekler yatakla araba koltuğunu. Ve burda herşeyi evde kendin kurmak zorundasın! Şimdi bir de yatak monte edilecek.
  • Doğumdan önce ziyaret etmek istedilerim, ağırlamak istediklerim var ama nasıl olacak hiç bilmiyorum:(
  • Bir önceki posta son yorumları yazan arkadaşlar, Bilun Şen, Serra, Şeyma, MP ve süpürgesiz cadı, çoook teşekkürler:)
  • MPcim, bu bir değişiklik olmazsa doğum yapacağım hastane: King George Hospital
  • Hosşgeldin cadısızsüpürge:) Ne tatlı bir kızın var öyle maşallah:) İkinci pamuk şekeri de yolda hem de:) O resimler bebişin odası değil, yanlış anlaşılmalara sebep olmayayım:) Sadece yatağı aldık:)

8 comments:

nursen said...

İlahi ne kadar güldürdün beni benim gülmemi duyan minik keçimde yanıma geldi kahkahalarla gülüyor şimdi umarım senin bebeğin de sağlıklı bir şekilde doğar ve sen de onun güldüğüne şahit olursunuz öpüyorum seni.

Meltem Sözer said...

Ben de sırt üstü yatmayı özledim. Aslında yataka yatmayı da çok
özledim :)

Açalya said...

Ben de sirt ustu yatmayi cok ozledim ya...biktim bu yan yatmaktan, yan kalcalarimin nobetlese agrimasindan geceleri bu yuzden her 2 saatte bir pozisyon degistirmekten. Tammo da benimle birlikte pozisyon degistiriyor, eee yakinda her iki saatte bir uyanmaya devam zaten...antreman bunlar oyle diyorum ben, bebege hazirlaniyor vucut, uyku acisindan.

süpürgesizcadi said...

Yazini okurken bunu ben mi yazdim , ne zaman yazdim ama bu benim blogum degil ki oldum desem inan yalan söylemis olmam :))

Gece uyku sorunu benimde var,bizde ek sorun birde cadi kizim da geceleri yanima geliyo sigmiyoruz tabii 4 kisi yataga :)) ben hem sirt üstü uyumayi hemde yüz üstü uyumayi özledim, aslinda ben normal hareket edebildigim günleri özledim, neyse az kaldi :))

Bu arada bizim icin yazdigin güzel sözler icin tessekür ederiz süpürgesizcadi kizimla :)))icimdeki süpürgeli olcak gibi geliyo :)))

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler nursen:) Amin diyorum:)
Meltemcim, canım ya:( Umarım en kısa zamanda atatırsın sıkıntılarını.
Açalyacım, seninle aynı durumda ve aynı fikirdeyim:)
süpürgesizcadı,senin işin daha da zor. Yeni gelen fena ha:P Anne karnında belli oluyorlarmış çocuklar, öyle diyorlar:)

bebekhikayesi said...

:) Çok tatlı yazmışsın, geceleri uyuyamamalar bebekten sonrasına antreman oluyor. Uslu bir bebek olsa bile gece kalkıp emzirmek gerekiyor, büyüyünce de kalkıp üzerini örtmek gerekiyor, yani her daim kesintisiz uyku yok ;)

Bloguma bıraktıgın güzel dilek için teşekkür ederim. Mayıs ortası herşey kesin belli olur inş... :)

sumuklubocek said...

ben hep sirtustu yatmistim son aylarda, bebege zararli degilmis sirtustu yatmak ama kendine zararli olabiliyormus bele ekstra yuk bindirmesi acisindan...

Minik Patikler said...

Hmmmm ben her tarafima yastiklar koyarak uyurdum, simdi emzirmek icin yine koyuyorum cok iyi oluyor dogrusu :)

x