Monday, 2 April 2007

Cumartesi eşim 2 demişti ancak 4 gibi gelebildi:) Yine de büyük mothercare mağazası kapanmadan yetişebildik ve yatakların olduğu bölümde şaşkın şaşkın bakınmaya başladık:) Bir kaç fikir değiştirmeden sonra (en sonuncuda eşime, bize yardımcı olan görevliye bir kez daha fikrimizi değiştirdiğimizi ben söyleyemeyeceğim, çok utanıyorum, sen söyle dedim:)) şunu aldık çok şükür:


Çok stylish oldu istemeden ama:) Şimdi buna turuncu rengi yatak takımı da gitmez:P Stylish çarşaf bulmak lazım:)

Tabi içinde süngeri ile gelmiyor, anne-baba adaylarını öyle kolay bırakmıyorlar:) Bir de süper konforlu, yazın serin, kışın sıcak tutan süngerini de aldık. Biz böyle kral yatağında yatmıyoruz valla:)

Gitmişken bir de araba koltuğumuzu aldık, onu da aradan çıkardık çok şükür:

Üstüne biraz daha eklesek arabanın kendisini alırdık ama neyse:P

Ertesi gün Meral ve Yeşim teyzelerimizle Murat amcamız geldiler, ellerinde paketler:) Sağolsunlar. Meyal teyzemizle Muyat amcamızın hediyeleri bunnlaaaar:) Meyal teyze&Muyat amca siz beni çok şımartmayın ama yaa:)
Bebişimin içine yatmış güzel güzel fotolarını çekmek de nasip olur inşallah:)

Bu da Baby Monitor'umuz:) Siz çok yaşayın çocuklar:)

Bebişin yıkadığım çamaşırlarını ütülemedim:P Baktım gayet düzgünler, ne gerek var canım dedim katladım koydum:) Çocuğum, bu konularda çok rahat bi annen var, haberin olsun:P

Minik Meleğin Annesi, o çizgili body Gap'ten bu arada:)

Açalya, güle güle kullanın soothing glider'ınızı:) Blogundaki yorumda yazdıklarında haklısın, anne karnından sonra bebekler pek de mutlu olmuyorlarmış kocaman beşik ve yataklarda yattıklarında. Ben kundak yapacağım diye çok dert etmiyorum, kundak da benzeri bir işlev görüyormuş.

Evet bebiş, seni bekliyoruz artık:) Sağlıklı bir şekilde gelmen için dua ediyoruz. Sen gelince ne olacak, nasıl olacak gibi soruları düşünmüyor annen:) 'Her şey çok güzel olacak inşallah' dışında bir şey düşünmüyor:)

25 comments:

sabahnur said...

masallah masallah hersey cok guzel. nazar değmez insallah:) kucuk paşamıza az bile gerci:)
sevgiler,

Mademoiselle said...

Tamamen ayni fikirdeyim.
Herseyi cok cici olmus.Gule gule kullanin/kullansin minik bebek!Heyecan ile resimlerinizi bekliyoruz.
Bir not: Lutfen bu alinan tum malzemelerin ileride ne kadar kullanisli olduklarina dair yorumlarinizi yazin ki bize fikir olsun...

Açalya said...

Ay ay bayildim! o yatak harika ayol! yoksa o iki resim de odasindan goruntu mu? oha oldum...benim oglan bir bakla iki kuru sofaya geliyor valla :)) bu odaya gore. Yatak tabani ayarli degil mi? bebegi alirken koyarken belini incitme (gerci ayarlidir eminim)
Bouncer'i da pek civil civilmis, hele araba koltuguna bayildim, ustune biraz daha koyup araba alma isine de cok guldum :)) Monitor de bak hep aklimda hep elim gidiyo cekiyorum, bana da aldirican en sonunda.
Hepsini gule gule kullanin sevgili Esra'cigim.
Bu arada bak ben su sling'i ismarladim. Hani Baby Bjorn yazlik olan gri-kirmizi vardi ya, onu yazin ortalarinda aliriz, belki de yazin bu slingle idare edip kisin (gerci burda kis mis oldugu yok da, kisligini aliriz, aman bilmiyorum f, neyse ben su sling'i ismarladim linki:
http://www.amazon.com/Cole-Premaxx-Baby-Carrier-Orange/dp/B00005BPK5/ref=sr_1_14/102-7327867-6487353?ie=UTF8&s=baby-products&qid=1175559080&sr=1-14

Hem dedim diaper, cep tel, kart, para falan da koyarim, zaten heyhulla bi diaper cantasi yerine, changing pad'lerden aldim onun cantasi diaper ve birkac kremdi wipe'di falan aliy, cok kucuk bisey, stroller'a taktim miydi oldu bitti. Sevmiyom koca diaper cantalarini, icinde hicbiseyi bulamam ben kesin, cantalarimin icinde bir ben eksigim cunku, onu da oyle kulanirim biliyom ben :)

nilly said...

Hakikatten cok stylish olmus. Anne ve babasi pek zevklilermis :) Huzurlu huzurlu uyumak nasip etsin.

gaye said...

Resim bebeğin odasında çekilmişse süper bir oda hazırlamışsın gerçekten. Aldıkların ve hediyeleride çok güzel oğlunun. :)) Güle güle kullanın.

Talha said...

maşallah anne ve bebişine, rabbim hayırlısıyla, sağlıklı bir şekilde doğum nasip etsin inş. oası ve aldıkların harika!!paşa güle güle kullansın inş. hazırlıklar tamam herhalde! Allah kavuştursunnnn!
bu arada sitemiz için yaptığınız değişiklikler için çok teşekkür ederiz elinize sağlık. aeo

Minik Patikler said...

MasaAllah canim cok seker bir takim olmus :) gule gule kullanin, kazasiz belasiz mutlu gunlerde..

meral said...

Biz sana daha neler alacagiz insallah sen bir gel de:))Simarmaktan yorulacaksin...Burada 3 couple'in tek pasasi olackasin..kolay mi bee...hik diyecen kosacaz...mik diyecen kosacaz...you'll be our precious...

Esros sana gosterdigim kahverengili kremli bir carsaf takimi vardi ya iste o harika gider bu yataga bence.tamam belki civil civil olmayacak ama stylish olacak di mi yani??

meltem said...

YAMAN BEBEK YAMANSIN VALLA:)))YATAK ODAN COK SUPERMIS..DAHA SIMDIDEN YAKIYON ORTALIGI...GELDIKTEN SONRA NE OLACAK BAKALIM:))))

ALLAH INSALLAH HUZURLU VE KEYIFLI UYKULAR NASIP ETSIN...MISIL MISL UYURSUN INSALLAH ICINDE...

BEBISIMIZ ARTIK GELMENE COK AZ KLADI..HEPIMIZ SABIRSIZLANIYORUZ...

ALLAH RAZI ANNECIGINDEN KI BEN UZAKTA OLMAMA RAGMEN SENIN HERSEYINDEN HABERDAR OLUYORUM...

EN KISA ZAMANDA KAVUSMAK UZERE...

MELTEM TEYZEN...

Minik meleğin annesi.. said...

Esracım gerçekten çok zevkliymişsin.. yatak harika :) umarım bebişin içinde uzuunnn uzuuuun uyur da sizin yatak da bizimki gibi "dekor" olmaz :)gerçi nankörlük etmiyim artık başladı yatağında uyumaya, çok uzun sürmese de bu da bir gelişme :)

Selen said...

Sevgili anne ve bebişi,
Bence de herşey çok güzel olacak. Eşyaları pek güzel seçmişsiniz. Bence ferah ve ruh dinlendirici olmuş. Çarşaf takımları ve bebişin kıyafetleri ile renklenecektir diye düşünüyorum.
Bu arada Ebe diye sen bahsettikçe ben de şaşırıyordum. Hani biz burda doktora gittim deriz ya o açıdan :) ama sonra İngiltere'de hamileliği anlattığın yazıyı okuyunca anladım durumu.. Ülkeler ne kadar farklılık gösteriyor, ya da hamile annelerin yaşam standartları.. ama şu ya da bu şekilde doğuyor bu güzel bebişler değil mi.. Allah sana de kolay bir doğum ve hayırlı bir evlat versin.
Sevgiler

gaye said...

:)) Çok güldüm kendime, duvarların renginidemi farketmemişim.. Neyse sonuçta aldıkların gerçekten çok güzel.

Anonymous said...

maşallah herşey süpeeeeer.Yeğenciğim bi gelsin hayırlısıyla herşey harika olacak inşallah.Tek sorun biraz uyku probleminiz olacak :) ben gelirim bakmaya bebişe.sabırsızlıkla bekliyoruz.öptüüüüüm.sevgiyle kalın

meltoş halası bebişin

Ceylin Brumendi said...

Esra :)),

Bebisin herseyi cok güzel...Saglikli gunlerde kullansin insallah... Bu arada iyi ki o otokoltugunu almissin...Bizde aynisini kullandik, hatta simdi yine Maxi Cosinin bir büyük modeline geçtik...Ben çok memnun kaldim, çok kullanışlıydı, sadece arabada değil, evde de çok işe yarıyor...Sabirsizlikla bebişi bekliyoruz :))

Sevgiler,
Senem

Anne ve Bebisi said...

Sabahnurcuğum, çok teşekkürler:) Sevgiler.
Sevgili yeni arkadaşım mademoiselle:) Çok teşekkürler. İnşallah bu malzemeleri kullanırken sen de yanımda olacaksın:) Bizzat tecrübe ederiz birlikte:)
Açalyacım, yok be şekeriim nerdee:P 10 odalı malikane lazım öyle bir yatak odası hazırlamak için bebişe:) Aslında resimleri koyarken düşündüm, bebişin yatak odası zannedilmesin bir de diye:) Valla öyle bir niyetim de yoktu ama:) Yatak eve teslim olacak inşallah,kurup yerleştirince fotolarını gönderirim:)

Evet yatak tabanı ayarlı.Sizin ev iki katlı anladığım kadarıyla,bi monitör lazım bence:)

Slinge de bayıldım,çok güzel.Güle güle kullanın.Bence sling almakla iyi etmişsin,ilk zamanlar paşa paşa yatsın içinde:) Dediğin gibi sonrasını da sonra düşünürsün:) Ben de öyle yapacağım da çünkü:))

Of diaper çantası deme:P Zaten çok eşyayı sevmem, kendim azıcık şeyle gezerim:) Ben bu gidişle eşim olmadan hiç bir uzak mesafeye çıkmam herhalde:)

Teşekkürler sevgili nillycim:)

Çok tesekkürler Gayecim, ama yok bebişin bir odacığı bile yok henüz:) O kadar stylish bir oda yapmak için evi değiştirmemiz lazım bizim:)

Sevgili Talha'nın annesi, amin,çok teşekkürler:) Siz de güzzel blogunuzu güle güle kullanın, her zaman yardıma hazırız:))

Sevgili MP,çok teşekkürler:)

Meyal Teyzee meyal teyzee, sen çok yaşaa:) Sevgi yumağı olucaz desene:)) Mothercare'de baktığımız takım mı? Beyaz alim bari ya, daha iyi:))

Meltem Teyzeeeee, seni çok ösledik. Sen bizim hazırlıkları,biz senin hazırlıkları uzaktan uzaktan takip ediyoruz ama buna da şükür tabi:) Kavuşmak dileğiyle. Öpüyoruz kocaman:)

Sevgili MMA, umarım dedğin gibi bebiş yatağını sevip uyur:) Siz nerede uyudunuz bu zamana kadar bu arada:))

Merhaba sevgili Selen, çok teşekkürler:)
Ebe konusu garip geliyor değil mi? Önemli olan bebişlerin ve annelerinin sağlıklı, huzurlu olmaları:)

Her zaman beklerim bloguma:) Sevgiler:)

Tekrar teşekkürler Gayecim:)

Canımız halamız, ah gelsen keşke. Seninle de ne de güzel oynar yeğenin:) Öpüyoruz halamızı kocamaaann:)))

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Senem, çok teşekkürler:) Doğru karar vermiş olduğuma sevindim bak şimdi:)
Sevgiler.

püstüklü mama said...

yüzdünüz yüzdünüz iyice sonuna geldiniz artık. ben bile henüz bekar (ve hatta bu ara damat adayı bile olmayan ahahah:))22 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak çok şey öğrendim yazdıklarınızdan. eğer ki günün birinde çocuk yapabilecek bi adam bulursam bunları tekar tekrar okurum.

hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah:)

Anne ve Bebisi said...

Canım, sağolasın:) En kısa zamanda en güzel kısmeti bulman dileğiyle:))

Anonymous said...

ay aman ben eksik kusur kalmayayim :) yaman bebis merakla ve sevgi dolu kalplerle seni bekliyoruz ,esracim en guzel mutluluklardan birini tadacaksin ve artik endiselerden uzak anne olgunluguyla "hersey cok guzel olacak" diyeceksin hep...

yesim teyze

Anne ve Bebisi said...

İnşallah Yeşimcim:) İnşallah daha pozitif, daha olgun olabilirim:) Oğlumla birlikte hem çocuk olup, hem büyüyebilirim:)

Bilun Şen said...

Bayıldım yatağa :)
Hepsi çok güzel..
Biz de bekliyoruz bebişi.. :)Dualarımız sizinle..

Serra yiLmaz said...

hayirLi oLsun, her$ey mukemmeL gorunuo!! :) ma$aLLah.. dedigin gibi bi bebek ekSik. Onun da geLmesine az kaLdiiii.

~Serra

New York'tan said...

Gule gule iyi gunlerde kullansin bebis :)

Minik Patikler said...

Inanmiyorum ya ne kadar az kaldi :) Dogumda bize dua eder misin??

Stylish oglanin annesi, hangi hastanede dogum yapacaktin bu arada??

süpürgesizcadi said...

Merhabalar, Sezaryan hakkinda bir yazidan yola ciktim taaa buralara geldim :)))cok güzel bir oda hazirlamissiniz Kücük prens icin güle güle büyüsün insallah :)))

x