Monday, 16 April 2007

Ben bugün bunu gördüm:P


Hava sıcaklığı 25 dereceydi bugün. Daha nisanın 15'i üstelik?? Bu yaz nasıl geçecek acaba?

Yeşimciğimin işleri vardı, Meralcim ikizinin isteme ve nişanı için Türkiye'de:) Meltoooş, Cem'in kahvesine tuz kattın mı dün akşam:)))

Bu sebepten karı-koca başbaşa gezdik. Yeni yerler keşfettik, baby friendly ortamlar bakınıyoruz artık:) Bebişi de alır, evimizin yakınındaki bu göle ve çevresine gezmeye geliriz diye düşündük:) Tabi Meralsiz, Yeşimsiz, amcalarımızsız:P ve termossuz, kurabiyesiz olmaaaz:)

Göle bakan bir restoran ve masalar vardı. Masalardan birisinin üzerinde genç bir anne baba bebişlerinin bezini değiştiriyordu:) Çok baby friendly bir ortam:P Sal çayıra gitsin:)

Saat yine gecenin 2'si oldu ancak uyumak ne mümkün. Uyku gözümden akıyor ama kafamı yastığa koyduğum gibi dalacağım hale gelmeden uyumam mümkün olmuyor.

13 comments:

nilly said...

Bu yerin evinize yakin olmasi cok iyi olmus. Uyku konusunda bende problemler cekiyorum. Ozellikle yorgun olup ve aslindauykumun oldug zamanlar. Niyeyse, tedirgin bi uyuyus oluyor ve surekli uyaniyorum.

Rana Eslem GULMEZ said...

esra uyumasan bile uyur gibi yap)) bolca dinlen. ben cook ariyorum uyudugum geceleri))

sumuklubocek said...

bebisler, ozellikle cevrelerinin farkina vardiktan sonra cik havayi cok seviyorlar; yakinda boyle bir yer olmasi cok iyi ;)
o kurabiyelerden ben de isterim...

ASYA said...

esracım bak senin bebişte tam yazın geliyo..rahat rahat gezersiniz ne güzel..moralin düzelmiş biraz çok sevindim..

nes said...

Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ;)

Sebnem said...

güzel günler yakında:))iyi haftalar sana...

sabahnur said...

uykuuu birazcık uykuuu, butun isteğim buydu:)) diyeceğin oyleeeeeeeee cok anların olacak ki, uyu uyu uyu uyu:)

Minik meleğin annesi.. said...

çok güzel biryer orası.. bebek de yaz bebeği olacağına göre inşaallah bol bol gezersiniz.. açık havada olmak bebeklerin uyumasını da kolaylaştırıyor.. örneğin benim bebiş dışarı çıktığımız gün hemen yarım saatte uyanmıyor, bir saat falan uyuyor.. ( bebekleri 3-4 saat uyuyan anneler bunu okuyunca bana gülmüşlerdir herhalde ama benim için bu bile mucize, valla..)

Bilun Şen said...

Ne güzel bir yer burası :)

New York'tan said...

Ne guzel hava,manzara dun burada neredeyse 24 saat kesintisiz yagmur yagdi, kis gibi:)
Bitki caylari uykuna yardimci olurmu acaba, denedin mi

Anonymous said...

esracim haftasonu funday cok guzel gecti,cocuklardan cok ben eglendim,kaan bebis gelince onun sayesinde boyle cocuk activitylerine de katiliriz :) gonullu olup tezgah arkasinda durmaya da gerek yok bebisi oynatiyoruz diye dalariz balonlarin icine :)) bosuna uzulme annesi ,bebis saglikli gelsin de kilosu falan sorun deil :) dr olan yasemin teyzesinden konu ile ilgili yorumunu iletiyorum :

"cani icinde olsun da ,dogunca buyur zaten :)son haftalarda kilo alir biraz da ve 2.5 kg ve ustundeyse tamamdir."

daha fazla soze ve endiseye gerek yok dualarimiz hep seninle canimcim .

merali biz simdiden ozledik ama en cok kim ozlemis biliyoruz :)kizlar bizim yerimize de gezin istanbulu .meltos hayirli olsun Allah tamamina erdirsin sekercim.

bu arada blog yorumlarini hayranlarima selam gonderme ve haberler alani olarak kullaniyorum sekerim sorry ,napiim buralarin raconunu bilmiyorum ben henuz :)

uzat ayaklarini dinlen ve ac guzel biseyler dinle en sevdigin yerlere uc bebisinle (babasini da alin yaziktir ,hem bez falan deistirmeye yardim lazim :PPP, relax yourself :)

yesim teyze

Minik Patikler said...

kurabiye mi :)


gecen bebik belgelesi seyrettim orda mayis ayinda dogan bebeklerin 250 gr daha agir olduklari soyleniyordu sasirtici ama gercek diye ustune basa basa tekrar ettiler e tabi ben dedim o zaman mayis ayinin talihli bebiki icin sevineyim :) yegenim de mayis ayinda dogmustu ve dusununce hamileliginde 6 kilo almis bir anneye gore masaAllah cok iyiydi kilosu :) hem bosveeeerrr orta karar en iyisi, Allah sana en hayirli seklde ulastiracak bebisini; kilosu, boyu hepsi sizin icin en hayirlisi olmus olacak. ustelik gercekten dogduktan sonra nasil cabucak buyuyorlar inanamayacaksin...

su uyuyamama ne dertti ya nasil pismanim hamileyken geceleri iyi uyumadigima anlatamam, simdi sanki hayatimda hic oyle rahat uyudugum bir donem olmamis gibi hissediyorum... 2.40 olmus yine uyanigim derdim neyse... oglan hazir uyumusken sessizligin sesini dinliyorum sanirim :) bu arada klavyemizin tuslarini sulamis, koparmis ne etmisse etmis bir tutukluk yapiyor bir yapmiyor ne guzel bu yorum boyunca cok az oldu duzeltebildim yanlislari :))


Sevgiler canim bol bol dua et ozellikle ben ismen dua istiyorum oglusuma bana ve esime (mailde hic yazmadim sanirim esimin adini) ayrica kuresel isinma icin de dua et lutfen :)) hep aklima geliyor Esra dogumda bunun icin de dua etsin diye :) Ayricaaa bana uc-dort tane daha saglikli hayirli evlat diye dua edersen cok cok sevinicim.. hatta sen hayirli saglikli ikiz bebeler diye deyiverirsen arada cok iyi olur ben iyisi mi bu ayrintilara mailde gireyim :)) ...


Ya var ya hep aklimda o kadar yakina gelicem seni goremeden donucem buyuk ihtimal cok uzuluyorum..



Kaan bebek.. masaAllah simdiden tosuncuk ol cikmadan.. bisey daha dicem kilo konusunda benim oglan birden katlamaya baslamisti dusun milletin cocugu 1.100 gramkene benimki 800 gr mi neydi, sonra milletin 2.700 oldu benimki gene minik gene minik, ama bak en toraman benimki dogdu. yazmiyorum bile kilosunu masaAllah.. bu arada burdan tanistigim biri vardi anne-babasi tip dunyasinin icinde oluyor doktor olaraktan :) o arkadasin bebeginin erken dogum riski vardi hep yatiyordu ve isin aci yani bebis kucuk gidiyordu gelisim olarak, annesi ve babasi arkadasa bol bol muz, ceviz, mandalina, findik, kuru uzum yedirmislerdi de kizi MASAALLAH BAREKALLAH hem cok iyi bir kilo ve boyda dogdu, hem simdi benim oglanin yaninda teyze gibi duruyor.. hani su orgu ormek icin sislerini yaninda tasiyan teyzeler var ya, onlar gibi iste :)))

[n] said...

yatarken gobeginin altina yastik koymayi denedin mi hic?... Ben uyuyamadigim zamanlarda yastiklarla gobisimi destekledim mi cok rahat ederdim... sevgiyle...

x