Thursday, 1 March 2007

Yummy Mummy

Bu yazın favori yummy mummy çantası belli oldu:)

Bu ayakkabıları görünce vuruldum:)

İlk başta uzun uzun bakıp geçtim çünkü ayak numaram büyüdüğü için almak istemedim. Ancak sonrasında tahmin ettiğim fiyatın yarı fiyatına satıldıklarını öğrenince iki tane aldım!

Normalde 5/38 numara giyiyorum, bu ayakkabılar (babet mi deniliyordu?) 6/39 numara. Tecrübeli arkadaşlara sorum şu, doğumdan ne kadar zaman sonra ayaklar eski numaralarına dönüyor? Eğer doğumdan sonra bir kaç ay daha eski şişkinliğini koruyorsa bu ayakkabıları doğumdan sonra da giyebilirim. Yok hemen eski numarasına dönüyorlarsa bunlardan bir tanesini götürüp, şimdi giyemeyecek olsam da eski ayakkabı numaram ile değiştireceğim. Değiştirme sürem geçmeden acele cevap piliz:))


16 comments:

Minik Patikler said...

aaaaaaaaaaaayyyy cok cicileerrr gule gule kullan, soruna cvp veremicem cunku cok sukur oyle bir problrm yasamadim, ilginc bir deneyim olsa gerek. pilates icin oyle sevindim oyle sevindim anlatamam, bak ben analiz yaptirdim 10 seans olmadi daha simdiden masallah karin kaslarim bayagi guclenmis :) sen de guzelce calis ki bir avazda minik oglani dunyaya getiriver insaAllah :))

zumrutuanka said...

Gule gule kullan cok sevimliler.Ben degistirme derim cunku ben hala bazi ayakkabilarimi giyerken ayagimi s1k1yorlar.Rahatca giyersin dogum sonrasin dada.Ben normalde 39-40 giyerdim hamilelik donemimde 41 giydim halada o ayakkabim daha rahat benim icin:)Artik karari sen ver:))

Talha said...

bayıldım ya çok güzeller güle güle kullanın ...burda olsa bende alırdım aynısınııııııı:( bu arada şunu söylemeden geçemicem bizi unuttunuz artık,sizden birşey rica edecektim sayfamızı biraz daha düzenleyebilirmiyiz ,about me yazan yere talhanın fotosunu koyabilirmiyiz. yararlı linkler kısmına eklemeler yapabilirsek:)

Acalya said...

Cok sirinler coook! gule gule kullan. Benim de ayaklarim henuz ayni numara(7.aydayim)...buyume olmadi. (daha olmadi yani, belki daha buyur) Ikisinden de vazgecmek zor, ama ayni model, farkli renk yerine, eminim bu cici ayakkabilari satan magazada bunun gibi daha cok cici ayakkabi vardir 38 numara bulabilecegin. Bir bakin, gozune carpan bir tanesiyle bu nlardan birini degistir. Hic olmazsa ayaklarin kuculdugunde giyebilecegin bir tane ayakkabin olur, iki tane giyemeyecegin ayakkabi yerine...nacizane fikrim :P

lounge time said...

Ne kadar cici ayakkabılar bunlar.
Doğumdan hemen sonra pat diye şişlikler inmiyor. Yani 6 falan sürüyor.

lounge time said...

Yani 6 ay demek istemiştim de yazım hatası yapmışım. Gerçi benim hala yarım numara fazlam inmedi.
Hamilelik günlerimi hatırladım da iyi doğumlar

gaye said...

Çok güzeller,güle güle kullan :)

meral said...

esracim cicilerini sahsen gorup cok begenmistim.Allah gule gule kullanmak nasib etsin insallah.
eeee ne de olsa oglumuz hayatimiza yepyeni bir soluk getirecek.bizler de kendimizi yenilemeliyiz.Ayy hadi oyleyse haydi alisverise..Bana yeter ki bahane olsun :)

Koyubeyaz said...

Cevap veriyorum : Hamilelikte benim ayaklarim buyudu. 37 giyerken 39 giymeye basladim. Hamileyken bende ucuzlukta cildirmis bir suru ayakkabi almis alirken ayagima giyememsi (koca gobek + puf ayaklar) saticilarin hepsine aynen senin sordugun gibi "ayaklarim ne zaman normale doner" sorusu sormus hepsi "manyakmi bu" diye bakmis ve bu sorunsali da kendi kendime cozmustum. Simdilerde 38 giyiyorum. Yani Zeyneb dogali 11 ay olmasina ragmen hala eski ayak numarama donemedim ve eski ayakkabilairmida cok rahat kullanamiyorum. O yuzden degistirme sen bu ayakkabilari kalsinlar....

PS : Bende istiyorum bunlardannnnnnnn...... cantaya öldum ayakkabilara bittim. insan canta/ayakkabi delisine boyle resimler gosteririmi? Ayrica gule gule saglikla sıhhatle kullan insallah....

arzu said...

cok tatlilar masaallah, gule gule iyi gunlerde kullan ins:)bende gecende nine west 'de krem zerine kirmizi desenli bi canta gordum cok begendim bi indirim zamanini bekliyim dedim:)bi hafta 10 gunde ucuzlamazsa kesin alacagimdir:))seviyorum kirmizli tonlardaki seyleri seninkide cok sirin:))...buarada benim ayaklarimda sis filan olmadi hep ayni numara giydim o yuzden bu hususta bir tavsiye gelmiyor aklima, ama sanirim kisa bir sure sonra normale donuyor...

Pratik Anne said...

Dogum sonrasinda benim ayaklarim pek kuculmedi. Benimkiler de ayni zumrutuanka gibi oldu asagi yukari. Hatta degisirler diye bekliyordum. Baktim olmayacak, simdi sezon sonunda cikacagim butun ayakkabilarimi yenileyecegim mecburen. Rahat rahat yuruyeyim. Eskilerini de, cogu "eski" bile degiller, bagis kutularina birakacagim.

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler MP:) Pilatesin güzel sonuçlar vermesine sevindim,darısı başıma:)

Sevgili adaşım, teşekkürler tavsiye için:) Anladığım kadarıyla benim ayaklar artık en az 1 numara büyük bundan sonra:)

Sevgili Talha'nın annesi:) Çok teşekkürler. Bugün bakıyorum hemen sayfaya:) Gecikme için kusura bakmayın:)

Merhaba Açalyacım, dediğin gibi ayakların hala büyüyebilir:) Başka güzel modeller de vardı ama ben bunlara bittim:) Bir de yeşili vardı ama artık o kadar abartmayayım dedim:) Muhtemelen bu yazı bunlarla ve spor ayakkabılarla geçiririm:)

Merhaba loungetime, hoşgeldin:) Teşekkürler tavsiye için:) Desene eski ayakkabılar rafa kalkacak:)

Teşekkürler Gayecim.

Meralim, evet evet bebiş için kendimizi yenilemeliyiz:P Kesinlikle haklısın:P Ne zaman gidiyoruz Lakeside'a :)))

Koyubeyazcım, sağolasın harika pratik bilgiler için:) Ayakkabı ve çanta defilesi için de sorry:) Bilsem yapmazdım valla:P Bak istersen burdan alıp gönderebilirim;))

Merhaba Arzucum, ben de kırmızıyı çok severim:) Dikkat et beğendiğin çanta bitmesin:) Benim başıma gelir de:) İndirimi beklerken çantadan olabilirim yani:) Alırsan fotosunu bekliyorum:)

Merhaba pratik anne, ayakkabılarının başına gelene üzüldüm. Keseye zarar bu iş:) Yeni ayakkabılarını da güle güle kullan:)

New York'tan said...

Ayakkabilar cok guzel, tam benlik, babetleri cok seviyorum, gule gule kullan,cantanda sirin bu arada :)

Minik Patikler said...

sobe sobe sobe :)

iremmm said...

cokkkk begendım cicilerinizii...gule gule kullanınnnn..bende istiyorum yaa :( keske burda da bulabilsem...
bu arada iyi ki bi buyuk numara almissiniz,sislikler kolay kolay inmiyor...

Salincakta Iki Kisi said...

baktikca bakmak istiyorum ekrana--civil civill--ne guzelmi$ bunlar boyle--- babetlere bayildim--yazin her tur kiyafetin altina olur--sort-kot-etek--harika :)

Sislik konusunda pek bir bilgim yok ama annemin ayak numarasi 36'miymis--dogumdan sonra 38 olarak kalmis maalesef(hep benim yuzumden:)) sonrada degismemis--kisiden kisiye degisir sanirim--umarim eski haline donerler-- optumm

x