Tuesday, 20 March 2007


Cuma günü iş yerinde, önce mutfağımızda baklavalarımızı servis ettim:) Bayıla bayıla yediler sağolsunlar:)

Sonrasında, en sevdiğim arkadaşlarımla (Belçika ve Hollandalılar ve tabii ki Türkler!) öğle yemeğine çıktık ve en sevdiğimiz restorantta, (Japon!) en sevdiğimiz yemeği (Tofu!) yedik:) Fotoğraflarımızı çekildik:)

Bu arada, düzenli tofu yemek kadınlarda yumurtalık kanserini %44 oranında azaltıyormuş. Bu da böyle bir dip not olsun:)

Öğleden sonra saat 15.30 civarı kalabalık bir güruh etrafımı sarıp sarmaladı:) Ben tabii acayip utanmış bir insan evladı olaraktan yüzümü kapattım ama kocaman sırıtmamı da engelleyemiyorum :) Managerlerımızdan bir tanesi elinde çiçek, veda kartı ve hediye çekleri ile güzel sözler söyleyip teşekkür etti, beni yeniden aralarında görmek istediklerini ifade ettiler, iyi şanslar dilediler:)

Ben neredeyse ağlamaklı bir şekilde -hazırlamadığım- {doğaçlama} teşekkür konuşmamı yaptım ve alkışlar eşliğinde, sağa sola selam vererek seranomiyi kapattım:)))



Hediye çeklerinden birisini eşime hediye almak için harcadım:P Diğeri zaten bebiş için:)) Neyse, çiçek de benim oldu:)


Bugün önemli bir sınavım vardı:P Hayatımda ilk kez, tek başıma, profesyonel ev hanımlarını ağırladım:) Sabah 4.30'da kalktım:P İşimi çok ciddiye alırım:) İş dediğin sabah kahvaltısı hazırlamak bile olsa:)

Sağolsun arkadaşlar çok tatlı, çoluk çocuk sahibi insanlar ve ben ne ikram etsem severek kabul edeceklerinden eminim, zaten hamileyim diye bir şey de beklemiyorlar. Ancak onlar her zaman bana güzel ikramlarda bulundular bugüne kadar, sağolsunlar hep ben onlardaydım. Biraz çocuksuz olmamdan, biraz benim evimin uzak olması, onların genelde aynı semtte oturuyor olmalarından kaynaklanıyordu. İlk kez evime geldiler, çok mutlu oldum:) Sınav sonucu? Geçtim:P

Oğluşun çeyizliklerini çıkarıp gösterdim de bugün. Ya birer-ikişer alırken fark edilmiyor da, dağ gibi kıyafet olmuş maşallah:) Arkadaşlardan ikisi 2 çocuk (birisi 3. bekliyor) diğeri 3 çocuk sahibi maşallah. E tabi benim halime güldüler biraz:) Neyse ilk olmasının heyecan ve merakını anlayışla karşılıyorlar sağolsunlar:) Ama hakkatten ya, napıcam ben:P

Bu akşam hepsini ay/yaş sınıfına göre yerleştireyim, hastane çantasına lazım olacakları ayırayım. Bir de şu hastane çantası listesini yapayım bu akşam, bu kadar geciktirdiğime inanamıyorum! Bugün hastaneye gitmek zorunda kalsak tiril tiril pijamalardan başka bir şey yok ortada:P

Bebişlerin gelişine yakın anneleri bir temizlik telaşı sararmış. Bu sabah saat 5 civarında, yine sandalye tepesinde haldır huldur buzdolabının üstünü silerken ve çaydanlığın kireç tutmuş süzme kısmını binbir alet edevatla kazımaya çalışırken, n'oluyoruz ya? dedim:)

Pi-nik kuş Erin bey teşrif ettiler bu arada:) Kendisine Allah'tan uzun ve sağlıklı bir ömür diliyor, analı babalı büyümesini temenni ediyoruz:) Anne ve babayı da en içten dileklerimizle kucaklıyoruz:) Hoşgeldin Erin Bebek :)

Düşük bel hamile pantolonumdan memnun kalmadım. Yüksek beller daha rahat ve kullanışlı. Bence:)

4 comments:

ASYA said...

Mrb,
Hastane çantasını hazırlayınca biz tecrübesiz adaylara da anlatırsın di mi :) Bende kendimce fazla alışveriş yapmaktansa bebişime gerçekten gerekli olabilecek şeyleri almayı düşünüyorum henüz alışverişe başlamamış olsam da düşünüyorum..Başlayınca fikrim değişir mi bilemem :)
Artık temizlik yapma bence kendine dikkat etmelisin yani yap da sandalye tepelerinde diil :)aaa ilk commenti ben bırakmışım sevdim bu işi :)
Not:P ultrasound konusunda ki fikirlerine katılıyorum...

Selen said...

Merhaba,
Siz çılgın annelere hayret ediyorum :) Bir arkadaşım da aynı senin gibi son ayında sandalye tepelerinde mutfak dolabı boşaltıyordu. Yapmayın gözünüzü seveyim, düşmenizden korkarım çok.
Artık evdesin desene.. Bol bol dinlen artık bizim yerimize de.. Sevgiler

sumuklubocek said...

ben de son zamanlarda hazirlamistim hastahane cantami ama itiraf etmeliyim ki pek birsey kullanmadim icinden; orada giydirdikleri hastane geceligiyle kaldim iki gun; gerekli herseyi de hastahaneden verdiler...
oglusun kiyafetleri konusunda, ben de oyle bir gruplama yapmistim yalniz, dun farkettim de bazi yas gruplarinda unutup giydiremeden kalan kiyafetler olmus, yani farketmeden buyuyorlar "simdi olmaz" diye dusundugum kiyafetler coktan kuculmus bile; uzuldum...

Anne ve Bebisi said...

Merhaba asya,hastane çantası için alışverişlere başladım:) Gerekli bilgiler çook yakında burada:) Ben normalde sıfırın altında bir alışveriş canavarıyımdır:P Yani hiç alışveriş düşkünü değilimdir ama hamileliğim sırasında bana bir şeyler oldu:) Kendim için değil ancak oğluş için kendimi tutamadım:)))

Merhaba Selen,hoşgeldin. Doğrusu ben de kendime hayret ediyorum:P Normalde hiç işim olmaz buzdolabının tepesiyle ama:P Hamileliğin son aylarına doğru gelişen bir durummuş:) Yeni gelen için evi temizleyip toplama isteği doğuyormuş kadınların içine:)
Dinlenmek mi? Her güne bir atraksiyon yerleştirdim bile:P
Sana da sevgiler:)

İremciğim, ben de o kadar kıyafet karşısında unutmaktan korkup ay ay sınıfladım:) Üzüldüm Selimciğin giyemediklerine ama bir yerlerde ihtiyacı olanlar vardır mutlaka, onlara ulaştırırsın. Sevgiler.

x