Thursday, 15 March 2007

Bugün ebe ile rutin randevumuz vardı. Her şey yolunda çok şükür. Yalnız, son kan testi sonuçlarıma göre demir seviyem, normal değerler içinde ama hemen alt sınırda. Pregnacare'i bu aralar her gün değil de aklıma geldikçe alıyordum. Tüm değerler normal sınırlarda diye. Onu her gün almamı öğütledi. Bir de bol bol fortified cereals, brokoli, ıspanak vs.

Tansiyon ve urine test sonuçları normal. Mezura ile göbeğimi ölçtü:) O da normalmiş:)

Bebiş breech pozisyondan normal pozisyona dönmüş:) Artık başı aşağıda. Büyük ihtimal bundan sonra değişmez dedi ebe. Ama tabi garanti söz konusu değil.

Kalp atışları da normal çok şükür.

Ayaklarım çok şişşşşş! Ayak masajı iyi gelir mi acaba?

Ebeye vejeteryan omega haplarını soracaktım unuttum! Not almam gerektiğini biliyordum. Evden çıkarken aklımdaydı ama sonra uçtu gitti tabi.

Bugün evden çalışmaya başladım. İlk saatler şirkete ve sisteme bağlanmada sorunlar yaşansa da sonrasında işler düzene girdi. Evden de olsa iş iş, çalışmak da çalışmak:)) Yine de istediğin kıyafetle oturmak, ayaklarını dilediğin gibi uzatmak gibi avantajları harika:)

Yarın büyük gün:) Veda partim var. Baklavalar hazır, götürmeyi unutmam inşallah:)

11 comments:

Acalya said...

Aaa istedigin olmus, evden caismaya baslamissin, super haber.
Test sonuclarin da iyi, bu da cok iyi haber.
Demir seviyeni de normale cekmesi kolay, cok dusuk degil nasil olsa...ispanak, demir seviyesi en dusuk yesil sebzelerden. Cig tuketebilirsen bebek olanlarindan salata yap, balsamic, ceviz ve beyaz peynir ile mmmm. Yumurta sarisinda da demir yuksek, patateste de.
Sodyum tuketimin mi yuksek niye oyle sis ayaklarin? belki de masa basinda oturmaktan...simdi evdesin bol bol ayaklarini yukari dik koltukta otururken falan.
Baska ne vardi unuttum yazinda ama geneli itibariyle harika bir 32. hafta yasiyorsun. Ben de yarin 30. haftaya giriyorum. :)

sumuklubocek said...

oncelikle herseyin yolunda gidiyor olmasi cok guzel, sonuna kadar boyle devam eder insallah. bak, oglusun da ustune duseni yapmis guzel guzel "cikis" yolculugu icin hazirlanmis, masallah...
evden calisma haberi cok guzel... iyi giderse sonradan da dusunursun belki?
partin de guzel gecer umarim, keyfini cikar arada dikkatlerin ustunde olmasinin!
partiden detaylari bekliyoruz ;)

Koyubeyaz said...

Canimin ici Zeynebin dogum gununu kutladigin ve iyi dileklerin icin cok cok tesekkur ederiz...

Sana hayirli saglikli ve huzurlu bir dogum diliyorum dualarimiz seninle.

Sevgiler

Koyubeyaz & Zeyneb

Pratik Anne said...

Anne ve Bebisi, Gunlerin bayagi yogun geciyor anlasilan. Bebishin yoluna girmesi ve sorunsuz test sonuclari hayirli olsun. Partinde iyi eglenceler diliyorum.

sabahnur said...

ben tum hamilelik boyunca(3.aydan sonra) demir kullanmıstım hatta doktorum dogumdan sonra da devam etmemi soylemişti..

herseyin yolunda gitmesi super,insallah boyle devam eder.

parmağına ip bağla baklavalar için:))

Rabia said...

Ayy ama benim sabrım kalmıyor. Heyecanla bekliyorum doğum müjdesi vereceğin günü.
Benim hamileliğimde ayakkabı numaram 36.5 ken 41 giymeye başlamıştım. Ayaklarıma baktıkça ağlama krizleri geçirirdim. Sen bence kendini benimle kıyaslayarak teselli et canım. Herşeyin yolunda olması sevindirici.
Sevgilerimle...

yaseminpir www.yastuf.blog.com said...

Herseyin yolunda olmasi cok guzel ve partinde bol eglenceler diliyorum:-)sevgiyle

Anne ve Bebisi said...

Açalyacım, teşekkür ederim. mm yumurtayı çok severim:) Ayaklarının şişmesi normal dedi ebe. Uzatarak oturmamı tavsiye etti. Çok az tuz tüketirim zaten. Daha çok aşağıya sarkıtmaktan sanırım. 30. haftan hayırlı olsun:)

İremcim,çok teşekkürler canım. Bana kalsa hep evden çalışmak isterim de normalde şirket pek kabul etmiyor. Şu an sıkıştıkları için OK dediler:) Umarım sonrasında da ihtiyaçları olur da nazımı çekerler bu konuda:))

Sevgili koyubeyaz, çok çok teşekkür ederim:) Pamuk şekerini öpüyorum:)

Merhaba pratik anne,çok teşekkürler:)

Sevgili sabahnur, baklavaları götürdüm, bayıldılar:)

Sevgili Rabia, senin ayaklarınla karşılaştırınca evet halime şükretmeliyim:) Ayakkabı numarana geri dönebildin mi peki?

Teşekkürler Yasemincim:)

New York'tan said...

Her sey guzel, yolunda masAllah:)

iremmm said...

masallah sonuclar cok iyi :)
insallah bigun hayirli dogum haberlerini de alirizzz...
bu arada sisliklerinin iyot fazlaligiyla ilgisi varmi cnm?

Mademoiselle said...

Heni benim yorumum nerde:(

x