Wednesday, 28 March 2007

Bir başka sample çantamızı aldık:)


Bunlar da hastane çantamızın tamamladığımız eksiklerinden bazıları. Gerçi o ayak spreyi eksikler arasında değildi ama iyi ki almışım. Neden daha önce aklıma gelmedi diye düşündüm. Gün boyu elimde fıs fıs dolaşıyorum:)

Yakın zamanda bebişin kıyafetlerini yıkamam ve ütülemem lazım.

Bu sabah annemle konuştum telefonda, epiduralden bahsettim. Zamanında taş düşürüp kum dökmüş olan annem, 'doğum sancısı böbrek sancısının yanında hiç bir şey, ben doğumdan sonra bu muydu doğum sancısı demiştim, hiç merak etme, mümkün mertebe epidural alma' diye tavsiyede bulundu:) İngiltere'deki bürokrasinin yavaşlığından sanırım doğuma yetişemeyecekler:( Belli de olmaz gerçi, her şey çok hızlı gelişebilir:) Ama hiç olmazsa doğumdan sonra burda olmalarını çok istiyorum. Mayıs ayı içinde Meral'in, ikizi Meltoşun nişanı için, Yeşim'in de vize işlemleri için Türkiye'de olma ihtimali var. Yani bebişle bir başıma kalma ihtimalim yüksek:)) Bu duruma kendimi şimdiden alıştırdım.

Açalya, car seat konusunda seçim yaptın mı? O kadar çok seçenek var ki kafam karıştı? ee bu konuda tavsiyesi olan?? :))))

9 comments:

parkeolog (bilun şen) said...

Merhaba, ne güzel hazırlıklarınızı ve heyecanınızı paylaşmak.. Daha önceki listeyi ve eklemeleri saklıyorum ben:) Ne olur ne olmaz:)
İnşallah lazım olacak bi'gün:)
Sevgiler..

Açalya said...

Yaptim yaptim...bir iki haftaya kadar alacagim. bak linkini vereyim, harika review'lari var.
http://www.elitecarseats.com/Chicco-Cortina-Travel-System.pro#specs

Iceberg modelini aliyoruz, yani sayfadaki fotolar kisminda gorursun altta, kavunicili. Travel system olarak alacagiz.

Ben de hastane cantami hazirladim :) bebek icin de kendim icin de koydum bayagi birseyler, sanirim hemen hemen hazir sayilir. Birkac eksik vardir mutlaka. Gecelik ve pijama olayini soyle hallettim; Maternity magazasinda nursing takimlari vardi. Boyle penyeden gogus tarafi hafif dantelli :P gogsunu rahatca cikarabilecegin dekolteli, askili, ustune de robe'u takim. Denedim, guzel oldu aldim. Pijama olarak da, extradan almak yerine, gittim ayni renkten rahat bir pijama alti buldum penye. Al sana 3'lu takim. Dus mus alirim diye bathrobe koydum (o vardi zati elimde) banyo malzemelerini de travel size olanlardan aldim, hem el yuz wet wipe hem de tuvalet icin flushable wt wipe koydum, deodorant koydum, travel size dove sabun koydum mesela holder'iyla. Ped kalmis cekmecede hamile kalmadan onceden, onlardan koydum 5-6 tane. Disposable kilot birkac yere baktim, bulamadim ama bakmadigim biryer var orda kesin var onlardan, ama gittim large beden cok ucuz 6'li paket penye kilot aldim. Bebek icin de bazi essential'lar koydum iste kiyafet, diaper, pamuk vs. Sanirim epey hazir.
Bu arada odamizda bir iki ay yatar diye bassinet baktim, hepsi 3 aya kadar falan kulaniliyor...e sonra ne yapcam ben o bassinet'i? karar degistirdik, normal crib alip IKEA'dan hani su junior bed olanlardan, yatagin yanina koycaz. Zamani gelince odasina tasiriz. Changing table aldik hani su alti cekmecelilerden yine IKEA, changing pad aldik, nursery ile ilgili ne varsa aldik iste..diaper'indan diaper area organizer'ina kadar...Tirnak makasi, nasal pump'i vs.si de hazir. Ha bu arada gogus pompasi da aldim,(manuel aldim Avent Isis, nasil osa calismiyorum, elektrikliye gerek yok. Elektrikliye dunyanin parasini verip bir de o gurultuyu cekemem- gurultuluymus fiyk fiyk fiyk diye sinir bozucu yane) buzdolabi posetlerini de aldim...ha bir de alt kat icin fisher price'in gliding bouncer'i var
http://www.amazon.com/Fisher-Price-J1314-Fisher-Price-Soothing/dp/B000B4SVM4/ref=sr_1_40/102-7327867-6487353?ie=UTF8&s=baby-products&qid=1175129994&sr=8-40
bundan alicaz bi de...alt kata lazim ben is yaparken vs.
Iste valla aklima gelenler bunlar. Ha bu arada ben de bebegi tum kiyafetlerini yikayip utuledim, astim, cekmecelere yerlestirdim.

Ne uzun yazdim yahu yine...
Sen de epey hazirlik yapmissin, sen benden once dogurcan tabi. Heyecanlandim simdi bak!

meral said...

Esracim...

Insallah burada olabilirim dogumunda babe.Basindan bu yana hamilelik seruvenini beraber yasayip da dogumda burada olamamak,minisimizi ilk kucagina alacaklardan biri olamamak beni cok uzer hem de cok.Gel gor ki benim kardes de cok uzun bekledi.Ama kismet bakalim.Insallah o zamana denk gelmez.Burada yapayalniz olmana gonlum hic mi hic razi degil.Allah yardim ederd insallah da hersey gonlumuzce gider...

Minik meleğin annesi.. said...

Esracım sana doğumdan sonra yanlız olmaman için özellikle dua edicem.. inşaallah anneler yetişir doğuma.. insan en çok o zaman ihtiyaç duyuyor çünkü annesine ..

Açalya said...

Minik melegin annesi,
bloguna ulasamiyorum bir turlu, kapattin mi?

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Bilun hoşgeldin:) Umarım bütün bilgiler işine yarar:) Sevgiler.

Açalyacım, çok güzel bir seçim yapmışsınız, güle güle kullanın:) Çok beğendim. Ben bebek arabasını bebişin doğumundan sonrasına erteledim kısmetse:) Şimdilik bir sling ve araba koltuğu ile idare etmeye çalışacağım. Bir süre sonra pushchair alırım herhalde.

Bu arada senin hazırlıklar bitmiş sayılır maşallah:) Bizim daha nursery ile ilgili hiç bir malzemelerimiz yok:) Babamız biraz rahat sağolsun, ben de en azından o eşyaları alırken yanımda olmasını, olayın havasına girmesini istiyorum ama galiba bu gidişle onları da tek başıma alacağım:( Yoksa ona kalsa doğumdan sonra da bir ara alınırmış:P Car seat olmadan oğlunu hastane salmasın da görsün günün:P

Pijama olayını iyi kapatmışsın:) Ben de mothercare'de gördüm güzel bir takım ama artık diğerini geri vermeye üşendiğim için iki takımım olmuş oldu:) Neyse nasıl olsa hep lazım olan bişi:P

Disposable için mothercare varsa bakmanı tavsiye ederim, orada bulunuyor.

Travel size'ları iyi akıl etmişsin. Ben de öyle yapayım bari. 1 gün kalacak olsam hastanede, koca bir sabunu napıcam:P

Avent'in elektriklisini almayı düşünüyorum. Şu anda ellerim şiştiği ve kapatmaya çalışırken acıdığı için manuel fikri bana hiç cazip gelmiyor:/ Avent ses çıkarmıyor diye okumuştum:O

Bouncer'ınıza bayıldım:) Bundan bi tane de bana lazım. Off alınacak ne çok şey var dahaaaaa:))

Meralim,hayırlısı olsun be güzelim. Bakalım o zamana kadar neler olur neler:) Yine de ben as usual kendimi alıştırayım da kimsenin olmayabilme ihtimaline:) Yeşim 20'si gibi gideceğinden bahsetti dün. Bizim bebiş o zamana teşrif ederse belkim o yanımda olur:)

MMA,çook teşekkür ederim:) Umarım annemler dahil herkes etrafta olur:)

Açalyacım, benim linklerden girebilirsin MM'in sayfasına. Minik Melek yazıyor ya, o link:)

Sevgiler

arzu c said...

Esracim, bende manual olan breast pomplari hic cazip bulmuyorum, hatta mumkunde pahli ve iyi bisi olsun, ben evenflo nun kini almistim pekte memnundum ama durduk yerde bozulmustu uzun bi ure kullanmamistim birde bi kere durumustum onun etkisi olabilir herneyse, amacok memnundum, mesela bi kere bir arkadasiminkini denedim, denememle birakmam biroldu, cok aci vermisti bana, aslianin ilk carseatini turkiyeden babannemiz kargoyla gondermisti diger esyalariyla birlikte:)) ama cok tatli ck kullanisli vede cok da memnunduk, diyelim arabda uyudu, bebekten fazla agirligi olan bir carseat olmdigi icin kizimin kilosunun cok a ustunde ir kiloayu tasiyorduk, eve yada cikacagimzi kata kadar:))ben arkadaslardan biliyoum cok agirdi carseatleri ve cok zortasiyorlardi bebeklerini kat cikarken, yada inerken:)birde epidural almanda ne sakinca varki, okey belli basli zaralari olabilir ama cok dusuk bir ihtimal, bence epidural al, cunku korkutmak gibi olmasin, ama agri herkete cok farkli mesela beim sancilarim benim nefesimi kesecek kuvvetteydi:)dogumdan once esime sIkI sIkI tembihlemistim epiduralsiz doguracagim, sakin ben yaptr desemde yaptirtma:))ama baktim dayanamiyorum, hatta konusamiyordum bana epidural yaptirsinlr diye, sancininin siddetini grafiksel goren esim odadan firlayip doktoru getirmesi ve sonrasinda anestezi uzmanlarini odamda gormem bir olmustu:))ins annen doguma yetisir, belki aslihan'in babaanne ve dedesine yaptigi supriz gibi tam annen ucaktan nerken oda bir tarafta doguverirmis:))Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin:)

ozge said...

Esra

Merhabalar,sayfani yeni kesfettim.Ben
de senin gibi ingiltere de yasiyorum ve daha hamile bile olmadigim halde burda dogum yapmaktan cok korkuyorum :)Sanirim verdigin bilgiler beni biraz olsun rahatlatti.
Sevgiler
Ozge

Anne ve Bebisi said...

Merhaba Arzu, yok ben epıdurale karşı değilim zaten:) Ağrının ne demek olduğunu çok iyi biliyorum, o yüzden dayanamadığım noktada ağrı kesicilerden ne varsa sırayla deneyebilirim:) Epidural'den önce pethidine denilen başka bir ağrı kesici var, onu uyguluyoralr burada. Artık gerekirse sırayla hepsinin tadına bakarız:P

Sevgili Özge hoşgeldin, hiiç korkma:) Olumlu düşün, olumlu yaşa:)
Hangi şehirde oturuyorsun? Bana bir mail atarsan tanışmak isterim.
annevebebisi@gmail.com

Sevgiler

x