Saturday, 31 March 2007


  • Bebişin ilk zamanlar gerekli olacak kıyafetlerini,battaniyesini yıkadım,kuruttum. Şimdi ütülenmeyi bekliyorlar:)
  • Bebeğe her alınanın kullanılmadan öncesi yıkanması tavsiye ediliyor. Üretim ya da sonrasında üzerinde kalmış olabilecek kimyasallara karşı.
  • Bugün eğer bir aksilik çıkmazsa, büyük bir mothercare mağazası var civarda, yatak, araba koltuğu vs için oraya alışverişe gideceğiz. Eşimin sözü var:) Umarım işleri uzamaz. Ne gerekiyorsa hepsini bugün bir seferde almak istiyorum. Gerçi benim store kartımla ve muhtemelen benim beğendiklerim alınacak (aylardır internette beş yüz çeşit ürünü karşılaştıran ben olduğum için:)) ancak hiç olmazsa bu eşyaları alırken işin havasına girsin istiyorum ama.. Bakalım:)
  • Sling konusunda Işıl hanımın da tavsiyesiyle kararımı değiştirdim:) Ve şunun mavisini sipariş ettim:

Kanguru modelinde de kullanılabildiği için bir süre bizi idare eder diye umut ediyorum:)

  • En sonunda Blood Diamond'ı izleyebildim.
  • Eşim şu an Afrika ülkeleri ile ilgili projelerde çalışıyor. Bazen şaka ile karışık Afrika'ya yerleşmekten bahsediyor:) Bana uyar;) diyorum:) 'Çocukları naturel yetiştireceğiz'in gözünü çıkarıp Afrika ormanlarında da yetiştirebiliriz yani:))) Çalıştığı ülkelerden birisi Okyanus kıyısında, hiç şikayetim olmaz:) Çocuklar biraz Afrika aksanı ile ingilizce konuşurlar ama olur o kadar canım:) Tozda toprakta zenci arkadaşları ile koştura koştura büyürler:)
  • Evden çalışmaya devam ediyorum. Evden de olsa yorucu oluyor.Şikayetim yok tabii kesinlikle. Ancak bilgisayar insanı çok yoruyor, o bir gerçek.
  • Perşembe ebe ile randevumuz vardı. Her şey yolunda çok şükür. Bebiş biraz 'tiny baby' mi olacak acaba diye sordum, 'e tosuncuk olmayacak muhtemelen ama kilosu normal' mealinde konuştu ebe:)
  • Tansiyon 13/7. Geçen sefer 11/7 idi. Bu sefer yüksek çıkmasının sebebi, evden çıkarken posta kutusuna bakmam ve cinlerimin tepeme fırlamasına sebep olan faturayı görmem:) Bir daha ebe randevularına giderken posta kutusuna bakmamalıyım! O kutudan nefret ediyorruuuum:P
  • Doğum Planını konuşmam için almam gereken bir randevu varmış. Ebe bir tel numarası verdi. Hafta içi sadece 11-12 arası aranabiliyormuş. Aranıp randevu alınacak ve doğum planı konuşulacak. Konuşacak ne var ki:P
  • Pazartesi annem (kayınvalidem) ikinci bir kutu yolluyooooor:) Bakalım içinden neler neler çıkacak:) Ah bir de kendileri gelebilseler, kim bilir neler taşıyacaklar:)

11 comments:

sessiz balik said...

MERHABA
BLOGUMA BIRAKTIĞINIZ YORUMDAN SONRA OKUMAYA BAŞLAMIŞ OLSAM DA BİRTÜRLÜ CEVAP YAZAMADIM. DEMEK BU DÜNYADAKİ SOFRAYA BİR KONUK DAHA KATILACAK ALLAH İZİN VERİRSE, UMARIM SAĞLICAKLA DOĞUMU GERÇEKLEŞİR.BEN DE YENİ EVLİYİM VE ESKİDEN BERİ BEBĞİM OLMASINI İSTERKEN ŞİMDİ EVLİLİK VE ÇALIŞMA HAYATINI TAM OLARAK BECEREMEDİĞİMİ BUNA BİR DE BEBİŞİ EKLEYİNCE NE OLACAĞINI DÜŞÜNMEKTEN DOLAYI VAZGEÇME NOKTASINDAYIM.ARTIK SİZDEN BU KONUDA FİKİRLERİNİZİ ALMALIYIM.HOŞ KALIN

gaye said...

mrb
:) Way be ne kadar az kalmış doğumuna :)) Hazırlıklar son hız yapılıyor demek gördüğüm kadarıyla( okuduğum mu demeliydim:))
Bende dün bir bebek haberi aldım, sewgilimin 1 yeğeni daha olacakmış. Böylece bende kendi bebeğim olana kadar uğraşacak bir bebek edindim:))
Çook kolay gelsin, keşke yardımcı olabilseydim..

Açalya said...

Hadin bakalim, bugun sirtindan epey yuk kalkacak desene (ben bunlari yazarken muhtemelen orda aksam olmus, sen aldiklarinizi torbalardan cikarip cikarip bakiyor, gulumsuyorsundur bile). Bu slinglerden ben de alayim kanguruyla beraber.
Afrika ha? gidin valla, soyle bol gunesli bir Afrika ulkesine...sizin oglan azicik gunes gorsun yahu.
Annenler de umarim gelbilirlr, ama onlar da bak kutu mutu gonderip varliklarini hissettiriyorlar, bu da birsey.

zumrutuanka said...

Sevgili adasim tum bu hazirliklari yaparken umuyayi ihmal etme olurmu!Cunku bundan sonra artik deliksiz uykuya hasret kalacaksin!Korkutmak gibi olmasin ama:)))Merakla super babanne ve anneannenin kutusunu bekliyorum.Bakalim bu sefer neler var.Cok opuyoruz.

Anne ve Bebisi said...

Merhaba sessiz balık,hoşgeldin. Güzel dileklerin için teşekkürler. Darısı senin ve isteyen diğer tüm bayanlara diyorum. Ben de pek çok sebeple sürekli ertelemiştim bebiş düşüncesini ama işler hiç bir zaman tam bizim istediğimiz gibi olmuyor:) Bekle bekle nereye kadar:)Olumlu düşünmeye çalış, her şeyin çok güzel olacağına inan derim. İnsan olumsuz düşündükçe olumsuzluklarla karşılaşıyor. Umarım senin için de her şey çok güzel ve pozitif olur:) Sevgiler.

Evet Gayecim,bazen hep böyle hamile devam edip gidecekmişim gibi gelse de şaka maka 1 ay kadar bir şey kaldı hayırlısıyla:) Senin hazırlıklar da tam gaz gördüğüm ve de okuduğum kadarıyla:)) Keşke ben de sana tüyolar verebilseydim ama tüm alışverişini 1 günde, tüm hazırlığını da 10 günde yapmış bir jet insan olarak benim verdiğim tüyolar ne kadar işine yarar bilemiyorum:))) Sana da kolay gelsin canım:)

Açalyacım, bugün alışverişten sonra Merallerle buluştuğumuzda hani aldıkların nerde deyince çantadan sipariş kağıtlarını alıp gösterdim, işte bunları aldık diye heehheh:) Eve gönderecekler siparişleri inşallah:)

Bence de bir sling al derim.

Afrika evet:) Bol güneşli, yeşillikli, dağlık tepelik, okyanus kenarında, doğal bir yaşam:) Oğlan da marsık gibi olur güneşin altında artık:P

Merhaba adaşım hoşgeldin, uzun zamandır göremiyorum seni:(
Uyku? Gecenin 2.50'si şu an ve ayaktayım:P ee bebiş gelince olur o kadar:) Düşünce bazında antremanlıyım bakalım naklen yayında neler olacak:)))

Sevgiler:)

New York'tan said...

Sen simdi aldiklari bakip bakip ic geciriyorsundur artik gelse de giydirsem diye:)ne guzel duygudur, senin yazdiklarini okudukca gecmise gidiyorum hep :)

püstüklü mama said...

ay ay ay. çok az kaldı di mi:) kolay gelsin çok. :))

nilly said...

e bir tek bebek eksik gibi gorunuyor :)

Serra yiLmaz said...

ay ne kadar az zaman kaLmi$, hadi hayirLisi.. bu bLogLari siLmein sakin yaa, 5-10 sene sonna dourcakLar icin cok ii bi kLavuz oLur. ;p Gerci teknoLoji dei$cek, yeni yeni urunLer cikicak ama oLsuuun :)

~Serra

Minik meleğin annesi.. said...

oohh mis gibi olmuş bebişin cicleri.. hadi bakalım hayırla giymek nasip olsun inşaallah.. şu soldaki çizgili çizgili olan badi Kanz mı, bizde de var da galiba aynısıydı :)

iremmm said...

YAAA BEN DE istiyorum bu sling'dennnn :((
bulamiyorum turkıyedee deliricem..ne kadar aradigimi bir bilsen..sende gorunce cigliklar attim resmenn :)
nasil yapsakki cnm yaa..bende istiyorum..ikinci yavruma nasip olsun bari insallah..birincisi nasiplenemedi :)

x