Saturday, 10 March 2007

Aşağıdaki listeden 2 maddeyi sildik:)
  1. Bir yerlerden almam gereken komisyon haftaya geliyor:)
  2. Şikayet ettiğimi blogumdan haber alan :P Toys'R Us yetkilileri sonunda indirim kuponlarımı göndermişler:) Sanırım büyük eşyaları oradan alacağım çünkü peşin fiyatına 6 ay taksit yapıyorlar:)
Ancak şimdiden başka iki madde listede yerini aldı bile! Elektrik faturaları ve emlakçı ile ilgili halletmem gereken bir sürü şey var.

Posta kutusuna bakmaktan pek hoşlanmam. Faturaları görmek epey canımı sıkar da:)
Geçen gün yine topladık mektupları geldik eve. Eski evden bir elektrik faturası. Öde öde kapatamıyorsun bir türlü diye söylenirken bir de ne göreyim, oldukça yüklü bir miktar fatura. Ama ödememiz gereken değil, geri almamız gereken:) Nasıl olduysa çıktığımız evin elektrik firmasına fazla ödeme yapmışız, hepsi hesabımıza kredi olarak geri dönmüş:) Hemen pazartesi arayıp çekimi isteyeyim:)

Bundan bir kaç yıl önce, çok kullanmamıza rağmen cuzi bir miktar telefon faturası ödüyor, çoğu zaman da geçen aydan kullanılmayan para sebebiyle krediye geçiyorduk.

Oh ne güzel, amma konuşuyoruz, hem az ödüyoruz hem de çoğu zaman ödediğimiz bile fazla geliyor bir sonraki ay ödeme yapmamıza bile gerek kalmıyor diyordum:)

O evden taşındık, yeni eve geçince faturalar, hesap kapatmalarla uğraşırken fark ettim ki, aslında eşim telefona direct debit, yani bankadan otomatik ödeme vermiş. Ancak telefon firması aynı zamanda faturayı eve de gönderdiği için ben de her ay, zaten ödenmiş olan o faturayı, kontrol bile etmeden bir kez daha ödüyormuşum:) Fatura ödemeye güdümlenmişim ne de olsa:)

Böylelikle her ay karı koca birbirinden habersiz telefon faturasını iki kere ödemiş oluyorduk:) Öyle olunca da bir sonraki ay zaten firmaya fazla fazla ödediğimizden yeni ödeme yapmamız gerekmiyordu:) Bunun farkına, o firmayla ilişkimiz kesilince fark ettim:)

Dün akşam işten gelirken kendime sarı laleler aldım:) Çiçek pazarından değil ama olsun:)

Kendime çiçek almak, eşimin bana çiçek almasından daha çok mutlu ediyor beni:)

Bu.. Bu.. Bu biirr.. :) Bu bir çok önemli alet:) İş yerindeki sisteme evden bağlanmamı sağlayan şifre makinam:) Hikaye uzun, kısaca, bir süre evden çalışacağım:) Şirket normalde kabul etmiyor böyle bir şeyi. Ancak acil bir durum söz konusu olduğu için, ben de evden çalışmamı kabul ederseniz çalışırım nazı yaptığım için kabul edildi:) Yıllık izinlerimin bir kısmı iptal edildi, iki hafta kadar da full time çalışacağım ama hiç şikayetçi değilim. Doğuma kadar bile çalışabilirim:) İş değil, yol yoruyor beni çünkü.

Doğumdan sonra da işler istediğim gibi gider de evden çalışmam kabul edilir umarım:)

Dün planlarım yolunda gitseydi iş yerindeki doğumdan önceki son günüm olacaktı, sessizce ayrılacaktım. Çünkü biliyorum ki bir parti yapacaklar doğum iznine ayrılıyorum diye. Eh sistemi kurdum, evden bağlanabiliyorum haftaya gelmeme gerek yok artık dedim müdürüme dün. Eee şey, sürprizi bozmak istemezdim ama doğum iznine ayrılacağın için küçük bir parti yapacağız, en azından bir gün gelmen lazım dedi:) Offf biliyorum şimdi 50-60 kişi masamın başına toplanacak >:/ ve hoşçakal diyecekler bana. Çok güzel, çok süper, ben de genelde uzun süreli izne ayrılanlara ya da işten ayrılanlara aynısını yapıyorum:P Ama bana yapılmasını hiç istemiyorum:) Çok utanıyorum dikkatlerin üzerimde olmasından:) Oysa ben sessiz sakin kaçacak, bir maille de hoşçakalın falan diyecektim:) Nasıl olsa yakın arkadaşları ayrıca evde ağırlayacağım.

Biliyorum çok medenice durmuyor ama ne yapayım:) Doğumgünümü bile haber vermemiştim, kutlama yapmasınlar diye. Benzer bir masa başına toplaşma, hediye verme, kart takdim etme durumu da doğumgünlerinde oluyor çünkü:)

Şimdiden bana fenalık bastı, ne yapacağım haftaya şirketin yarısını başımda bulunca diye kara kara düşünüyorum:) Bir konuşma falan hazırlayayım bari:) Bir de baklava vs götüreyim. Offf.





Bugün, mademoiselle'in bana tavsiye ettiği parfümlerden sadece bir tanesini deneyebildim. Marc Jacobs'un Blush'ı. Şu an kokusu uçtu. Fena değildi. Tresor'dan daha iyi bulduğumu söylemeliyim:)













Miss Dior Cherie'yi denedim, o da fena değil tam benim kokum değil ama benimkini bulana kadar deneyebilirim:)












Bvlgari'yi hiç denenemiştim. İlk başta kendime çok güldüm çünkü bana (bunu buraya yazmaya utanıyorum:P) bebiş kusmuğu kokusu gibi geldi. Valla bilmiyorum neden bu, hiç bir fikrim yok:) Üzerinden zaman geçince hoş kokmaya başladı:) Hala üzerimde ve güzel kokuyor:)









Issey Miyake'nin L'eau D'Issey'ini denemiş ve beğenmiştim daha önce. Ama aynı parfümü şimdi beğenip beğenmeyeceğimi bilemiyorum tabi:)







Dün akşam Number 23'ye gittik. Konu güzel ama çok fena harcanmış diye düşünüyorum. İşlenişini hiç beğenmedim, hatta bir ara, iş çıkışı yorgun argın gittiğimizden uykuya dalmak üzereydim.

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum!

9 comments:

Mademoiselle said...

Yok yok, senin burnun cok hassaslasmamis daha. Blush cok hafif ve evet yasemin olmasida buna eklenince hemencecik yokoluyor. Yokoluyor ama senin zaten oyle birseye ihtiyacin yok mu? Begenmedin mi yani? Bak ben cok bozuluyorum:)
Bvlgari'de kusmuk gibi gelen sey votka kokusu...
Yaz geliyor , rahatlatici birseylere ihtiyacin var. Madem burnun henuz daha agir parfumleri kaldirabiliyor Diorella'yi ve Eau d' Hadrien'i dene.Mumkunse Eau d'Hadrien EDP olsun.
Sevgiler.

Acalya said...

Faturalarin 'geri donenini' severim ben de. Minik surpriz olur falan. Hostur yani.
Isyerindeki hoscakal partileri tum dikkatlerin senin ustune toplandigi, senden konusma yapmanin beklendigi, 50 kisiye sarilmak zorunda oldugun, mesakkatli ama hos partilerdir. Bebege bir suru hediye gelir falan. Benim oyle olmustu, eyalet degistirirken, hem isten ayrilacagim hem de hamile oldugum icin cok hos bir hoscakal partisi duzenlemislerdi. Bir suru de bebek hediyem olmustu.
Parfumler onusunda pek bilgim yok benim. Koku ve tat alma duyularim, cocuklugumdan beri suregelen sinus ve deviasyon problemlerimden dolay pek iyi degil. Gecen seneki polyp ameliyatindan sonra biraz daha duzeldi ama oyle ha deyince koku ve tat alamiyorum. Olmadik yerlerde koku almaya baslarim falan, cevrede ne cicek vardir ne parfum...cicek deyince, insanin kendine cicek almasi cok hostur evet. Arada srada ben de yaparim.
Bu arada antiperspirant ile ilgili o yazima bi yorum daha ekledim, baska bir arkadas daha bir uyari yapinca...okumani isterim.
Sana da iyi haftasonlari, sevgiler.

Minik Patikler said...

Canim uzun zamandir gelememistim bloguna kusura bakma, hizlica okudum isler yolundadir insaAlah diye bakmak istedim. Bebisi ve seni cok cok operim, yeni sistemin hayirli olsun :)


ayrica pilates icin seni cooook destekliyorum, bak dogumdan once en az 10 seansi tamamlamaya calis ki bariz bir farkla girersin doguma insaAllah.


bebisin kordon kanini saklamakla ilgili pek cok karsit gorus var, ben saklamayi secmistim, doktorumuz pek revacta olmayan bir bolgeden unutmak uzere bir arsa aldiginizi dusunun demisti.



bu arada bebisler farkli zamanlarda tutunup ayaga kalkabiliyor, ablamin oglu 4-5 aylikti sagolsun moses baskettan asagi ucmak uzereyken son anda ablam yakalamisti. benim oglum yatagin kenarina tutup kalkma durumunda pek kalmadi cunku yatagin bir tarafini cikarmistik zaten, moses bakset olarak aldigimiz tekneyi ise cok kisa bir sure kullanmistik.

New York'tan said...

Masallah bu ne hiz yetisemiyorum okumaya :) elektrik faturasi olayini bizde yasadik bu ay gecen ay esim,normalden cok gelmis demisti,bizde microwave yormustuk sebebini,bu ay aciklamali mail geldi yanlis okumusuz diye :) parayi geri almak guzel degil mi :)
Parfum icin Elizabeth Arden fifth ave. denesen, belki seversin benim favorim :)

sumuklubocek said...

lalelere, komisyon isine ve evden baglanti olayina cok sevindim!
seni izlemeye devam ediyoruz...

nimet said...

işe geliyorum ilk işim burayı okumak artık biri bizi gözetliyor programlarını izleyenleri anlayabiliyorum yarın ne olacak bebiş bugün tekme atmış mı, hazırlıklar ne aşamada tüm bunları merak ediyorum yaaaa iş güç yapamaz oldum esra:) Şaka bir yana bitanem maşallah her şey çok iyi gidiyor en önemlisi pozitifliğin buralara kadar geliyor, seviyorum seni çokkk:)(pek bi ilan ettim ama sen ilginin sende olmasından hoşlanmıyordun di mi)mucukladım bitanem

Anne ve Bebisi said...

Sevgili mademoiselle, bana ne desen haklısın derim:) Ben bu parfüm işine daha yeni başladım:) Senden öğreneceğim çok şey var:) Bugün de 2 ya da 3 tavsiyeni daha deneyeceğim:) Sevgiler.

Açalyacım, burun konusundaki problemler zor şeyler:( Geceleri rahay uyuyabiliyor musun bari? Benim burnum, mademoiselle'in de fark ettiği gibi pek hassas değildir. Hoş kokuları algılamada bana dezavantaj olsa da, nahoş kokular konusunda çok yardımcı oluyor doğrusu:)

Ne kadar çok kokudan konuştuk, Parfüm filmini izleyen var mı sahi aranızda:) Yorumu okuyorum hemen sevgili Açalya.

Sevgili MP, yeniden hoşgeldin:) Bilgiler için çok teşekkürler:) Hepsini bir bir deperlendirdiğimi bilmeni isterim:))

Sevgili Şeyma, güle güle harcayın:P Parfüm önerisi için teşekkürler, deneyeceğim:)

sumuklubocekciğim, çoook merci:)

Nimoşummm, seni çok özlediimmm:(

Bizi görmeye geleceksin di mi, geleceksin di mi? :))

Bebeğe, "Nimoş teyze, gel de beni bi kokla" "Nimoş buraya ellere havaya" vs. yazılı t-shirtler yaptırıp, onları giydirip fotolarını çekip buraya da koymazsam:D heheheheheh

Dayanamaz gelirsin biliyoruuumm:))

Minik meleğin annesi.. said...

Esracım, evden çalışacak olmana çok sevindim.. ne kadar rahat olduğunu çok iyi bilirim :)) inşaallah doğumdan sonra da sen istediğin sürece böyle bir imkanın olur..

sen şimdi o dönen faturayla hemen bebişe yeni ciciler alırsın :))

nilly said...

Hamilelik doneminde normal sayilmz mi kokularin degisik gelmesi, belki o yuzdedir.

Telefon faturasi kotu olmusda, elektrk faturasi arayi kapatmis :)

x