Thursday, 8 February 2007

Bu sabah uyandığımızda her yer bembeyazdı:)


Sevgililer günü hediyemi de aldım:) Daha ne isteyeyim:)




İşe gitmem gerekiyordu ama bu kadarcık kar bile ulaşımı felç ettiği, benim de akşam 4'te ultrason randevum olduğu için risk almak istemedim (normal şartlarda iş ve ev arası 1.5 saat sürüyor) ve işe gitmedim. Onun yerine evde sıcacık çayımı içip bol bol fotoğraf çektim :)


Arkadaşımın oğluna ördüğüm atkıyı fotoğraflarken...


kapı çaldı ve...

Geçen gün bahsettiğim Music for the Unborn Baby cd'lerimiz geldi.
Help My Baby Sleep
cd'si hediyeli olarak:)

Hatta şu an 1. cd'nin 1. bölümünü dinliyoruz. Toplamda 14 gün boyunca bu ilk bölümü dinlememiz gerekiyor. Toplamda 9 haftalık bir program. Hamileliğin 24. haftasından itibaren başlanabilir. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere, yarımşar saat ayırmak gerekiyor. Bebek gerçekten de -maşallah- duyduğu bu temel seslere tepki veriyor. Hadi bakalım hayırlısı :)


Postacı amcamız bir de:


broşürümüzü getirdi!
Şimdi mi haber verilir ya! Aldıklarımın hepsini iade mi etsem acaba:P diye düşünmeye başladım:) Ve sonunda bu fuara gitmemeye karar verdim. O fuar alanının ne kadarlık bir alan olduğunu biliyorum, oraya sabah girsem akşama kadar çıkmak istemem eminim:) Her gördüğüme de Hiiii!! Look at this! diye atlayacağım da kesin:) Kısmet olursa seneye belki;)

Benzer bir fuar 8-11 şubat tarihlerinde Lütfi Kırdar'da yapılıyormuş, Pratik Anne'nin sayfasında gördüm ben de. Türkiye'deki arkadaşların, hele de İstanbul'dakilerin bilgisine:) Bebek ve Çocuk Fuarı, kaçmaz ;)

Saat 3.30 gibi, ultrason randevumuza gitmek için çıktık. Ben de heyecan yine had safhada tabi. Sürekli dua ediyorum, kalp atışlarım tavan yapmış.. Gereksiz bir stres, gerginlik..

Çok şükür her şey normal görünüyor ve inşallah normal olarak devam eder ve sağlıklı&hayırlı bir şekilde bebişimize kavuşuruz. Bu duam bebek isteyen ve bekleyen herkes için aynı zamanda.

Sadece, bebeğin kilosu normal sınırlarda ancak alt sınırın yalnızca biraz üzerinde çıktı. Teknisyen, benim ebatlarımdaki bir anne adayı için bebeğin bu kilosunun normal sayılacağını söyledi. Daha iri-yarı bir aday için bebek küçük sayılabilirmiş ama ben de zaten fazla iri-yarı olmadığımdan normalmiş. XXL hatunların içinde klasik Türk kadını ebatları ufak-tefek sayılıyor işte :)))

Biraz üzüldüm, acaba bebeğe iyi bakamıyor muyum diye ama eşim de zaten çok zayıftır, oğlanın babasına çekmesinde bir gariplik yok değil mi? :) Hem çok şükür normal sınırlar içinde çıktığına göre telaşlanmaya da gerek yok. Zaten teknisyen de bir başka ultrasona gerek görmediğini söyledi. Bundan sonra ebe kontrol edecek, eğer bir aksilik olduğunu -Allah korusun-
düşünürse teknisyene yönlendirirmiş. Ama ben her ihtimale karşı 8. ay gibi, bir de özel Türk doktoruma gitmeyi düşünüyorum.

Tabii eve gelip ben yine internet araştırmalarımı yaptım:) sumuklubocege diyorum, bakma internete diye ama:P Bir de kendim uygulasam bu öğüdü:)

Çok şükür, çok şükür her şey yolunda inşallah.

Think positive, be positive!

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum!

14 comments:

New York'tan said...

Icin rahat olsun,doktor aksilik olsa soylerdi sana,burada bir arkadasimda hamile 9.ayina girdi sadece bes kilo aldi, bebek iyi olduktan sonra senin illaki cok kilolu olman gerekmiyor,bebegin kilosu az olsa bile dogduktan sonra emziriyorsun, besliyorsun oda buyuyor:)
Bos yere stres yapma :) dedigin gibi relax :) bu arada cdlerinizide gule gule kullanin, dinleyin :)

Pratik Anne said...

Cok endiselenme bence. Ultrasonda bebegin kilosu oldugundan daha yuksek veya dusuk cikabiliyor. Bunun dogru ve kritik olup olmadigini ultrason teknisyenleri yerine isinin ehli doktrolar elle kontrol yaparak anliyorlar. Doktorun tehlike arzediyor dememisse bence hic takma.
Ha bir de su var, normal dogum istiyorsan bebeginin cok kilolu olmamasi da avantajin. Zaten hamileligin sonlarinda dogru cok cabuk kilo alip buyuyorlar. Simdiden iri olursa, doguma kadar iyice seni zorlayacak ebatlara kolay ulasabilir sonra.

Anne ve Bebisi said...

Merhaba Şeymacım, işin ilginci ben aslında kiloluyum:)) Çok şükür hamilelikte fazla kilo almadım-henüz :) İnşallah böyle devam eder. Bebek de normal sınırlarda göründüğüne göre, inşallah her şey yolunda gider:) Evet haklısın, relax;)

Merhaba pratik anne, haklısın ultrason yanıltıcı olabiliyor. Bundan sonra da inşallah elle muayene edecek doğum hemşiremiz.
Normal doğum konusuna gelince, burada seçme şansımız yok:) Allah korusun bir komplikasyon olmadığı sürece normal doğum. O yüzden senin de dediğin gibi, çok kilolu olmaması da bir avantaj tabi:) İnşallah normal seyrinde devam eder her şey.

Sevgiler

Gamzeli said...

Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir evlat olsun inşallah, allah bizlerede nasip etsin :)

Anonymous said...

selam,

bende bugün artık 11. haftama girdim. 58 kg ile hamile kaldım şu an 62 kg. yim; boyumda 1,62!

acaba siz ''işin ilginci ben aslında kiloluyum'' derken kaç kg'yi kast ediyorsunuz? yani kaç kg ile hamileliğinize başladınız?:)

meral said...

tatlim bugunku yazinda bahsettigin tum konularla ilgili senle zaten konustugumuz icin yorum yazmaya gerek gormuyorum.
ama soylemeden edemeyecegim.atki cok seker olmus.buyudukce kendini daha cok gostermis.harika olacak insallah.bizim patikleri de koyariz en kisa zamanda.tabi bitirebilirsek :P

Anonymous said...

dun, scan e girdigin siralarda bebisin resmini almayi sakin unutmayin diye telefon etmistim ya iste o zamana kadar seni hic o kadar heyecanli gormedim,sesin titriyordu. ne kadar da mutlu geliyordu canimcim sesin,Allah mutlulugunuzu daim etsin hayirlisiyla bebise kavusmayi nasip etsin insallah.

Anne degilim bilemem ve tabii ki korumaci icgudunle herseyi ince ince dusunuyorsundur ama gereksiz endiselerle tadini cikarmaktan uzaklastirma kendini,sen uzulme minik de olsa yaman bi bebek olcak o :) zaten bence hic de minik bi bebek olmiycak cunku yoksa bizim ordugumuz seyleri biz ona nasil giydiririz, hele de meral teyzesinin orduugu yelegi giyebilmesi icin tombik olmasi lazim :))ve benim patikler icin de koca ayak :) saka yapiyorum arkadaslar,yakinda resimlerini gorursunuz,her yaptigimiz super oldu :)

Kar ne guzeldi di mi,zavalli eslerimiz calismaktan canlari ciktigi icin romantiklige halleri kalmiyor ama heryerin bembeyaz olmasi bizimkileri aska getirdi galiba :)

bildiginiz gibi cok isim var ve su birkac cumleyi bile kirk kere bolunerek yazdim ,yine kopuk kopuk seylerden bahsettim :)

Guzel bi haber,beni gunlerdir mutluluktan zip zip ziplatan bi haber vereyim,siz de dualarinizi eksik etmeyin lutfen ,Ablacigim hamile:) canim guzel gozlum tatli sozlum,kalbimin yarisi ablam benim ,Allah sizi korusun :)mutlu yuvamizdan gulumsemeleri eksik etmesin :)

ozet olarak ,cok sukur bebis ve annesi saglikli, ablam ve minicigi de saglikli , darisi tum anne adaylari ve bebeklerin basina :)

Yesim

Serra yiLmaz said...

endi$eLenme, Allah`in izniyLe kotu bi$i cikmicak in$.
$u cdLerin i$e yaraip yaramadigini sonna annicaz dimi :)

~Serra

Ebru said...

Bence canını sıkacak birşey yok herşey yolunda. Sıkıntılı birşey olsaydı görürlerdi ve söylerlerdi. Boşuna kendini strese sokma. Güzel güzel beslenmene devam et, o yeni aldığın güzel cd'leri dinle, hiçbirşeyi stres yapma. Kendine iyi bak. İyi bir hafta sonu diliyorum sevgiler...

sumuklubocek said...

ISte kAR!!!!
yazdiklarini okumak huzur veriyor sevgili annevebebisi, ne guzel :)

Yani bu kadar mi olur diyecegim; ben de seninle ayni durumdaydim; hamileligimin son birkac haftasina kadar bebegi kilo durumu bizde de ayniydi, doktor bana "e sen de minyon bir tipsin normal bu" diyordu, minik bir bebegimiz olacagini dusunyorduk biz de... Ama Selim masallah son haftalarda avaraji yakaladi ve gayet iyi kiloda dogdu; son zamanlarda cok buyuyor bu bebisler. Yani merak etme canim, eminim ki sen bebise cok iyi bakiyorsun ve o da kisa zamanda avaraji yakalayacaktir; hic endislenme... MAsallah, hersey cok guzel; yine icim huzur doldu, niye daha erken bakmamisim sayfana diye hayiflandim ;)
sevgilerimle...

Anne ve Bebisi said...

Amin gamzeli,hoşgeldin. Darısı başınıza inşalah:)

Merhaba anonymous, hayırlı olsun:)
ee şey..:P hamile kaldığım kilo senin şu anki kilondan fazla mesela:P Her adayın aldığı kilo farklı oluyor ancak genelde kilolu bir bayan, normal kilolu bir bayana göre daha az kilo alırmış hamileliği sırasında. Vücutta dengeleniyor yani bir şekilde. Ben tartılmıyorum bile bu arada:P

Canımcım (Meral), yarın bekliyorum:P Patiklerimizi yarıştıralım:)

Canımcım (Yeşim), Allah razı olsun:) Süper oldu tabi her yaptığımız. Sevgi ile ördük hepsini:) Asıl şimdi ablanın bebişine başlama zamanımız geldi inşallaaah:) Dün buraya yazmamak için zor tuttum kendimi ama senden izinsiz yazmayacağım için es geçtim tabi:) Darısı sizlerin başına inşallah canım:) Yarın seni de bekliyorum. Bu yorumumu da gelince bizde okursun artık:P
Bu arada, babası 45 numara giydiği için, Yaman bebeğin ayaklarının büyük olmasına hiç şaşırmayacağım:P Sen büyük diye başkalarına ayırdığın patikleri vermekte acele etme istersen:P

Serracım, thanks tatlım:) Keep praying pls;) İnşallah işe yarar cd'ler:)) Böylece ben de herkese tavsiye edebilirim:))

Teşekkürler sevgili Ebru, sana da güzel br hafta sonu:)

İremciğim, seni mutlu edebiliyorsak ne mutlu bize:)) Bizi izlemeye devam edin:))
Selim abisi gibi -maşallah- küçük tosun olur inşallah bizimki de:)) Sağlıklı olsunlar da, kilo vs önemli değil.
Çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. Sana ve tüm arkadaşlara:)
Sevgiler

Minik Patikler said...

Zamane cocuklari hep tombul doguyor, ayrica guzel doguyorlar cunku anneler bilincli, saglikli hamilelik yasiyorlar artik Allah'in izniyle :)

Endiselenme Allah'in izniyle saglikli bir sekilde kavusacaksin bebisine.. Allah'a guven ve gerisini hiiiiccc dusunme. Minyon dogan bebeklerde sis fazla olmayinca kilo kaybi da cok az oluyor, hastaneden cikarken cok zayiflamamis oluyor.

nilly said...

Herkesin dedigi gibi bir aksilik olsaydi mudahele ederlerdi. Don;t very be happy. Kar resimleri cok guzel.

palyanço said...

iş dolayısıyla su sıralar nete pk bakamıyorum ama,goruyorum ki harika seyler alınmıs bebişimize..gule gule kullanın efendiim :)) ve yagan bembeyaz karlarla beraber muthis bir goruntu sarmıs herbiryanı.. bende alsam bir cay elimede, icsek simdi karsılılıklı ;)

x