Wednesday, 14 February 2007





Kahve&hediye bahane,
:)

14 comments:

sumuklubocek said...

Bize de Masallah demek duser o zaman ;)...
Sevgililer gununuz kutlu olsun!

arzu c said...

ya evet masaalah, cok tatlilar ya:))Gununuz kutlu olsun vede hep mutlu olun...

Anne ve Bebisi said...

Hep birlikte arkadaşlar:)

Minik Patikler said...

:) masaAllah masaAllah seneye bebisle insaAllah :)

Serra yiLmaz said...

ayy ma$allah :)

~Serra

New York'tan said...

Guzel hediyeler :)

meral said...

sekerim Allah mutlulugunuzu daim etsin insallah.bebeginiz nesenize nese katsin.Allah nice mutlu sevgililer gunu kutlamayi nasib etsin.
Herkesein sevgilile gunu kutlu olsun :))

Ben minik meleğin annesiyim.. said...

ay ay ayyy...

Allah mutluluğunuzu daim etsin..

Bebişinin byüyüp aldığı "anneler günü" hediyelerini de göstersin inşaallah :)

sabahnur said...

muhabbet sahane yani! Allah daim etsin inş.

Devrim Ozcan said...

Sevgililer gununuz kutlu mutlu olsun. Cok guzel hediyeler.

Salincakta Iki Kisi said...

Ayy cok hos olmus, icim acildi baktikca, huzurunuz , mutlulugunuz hic bozulmasin, hep boyle gullerin icinde askla kalin olur mu? :)

Anonymous said...

işte döndüüüüm.nasılsınız anne ve bebişi?ben artık konyadayım.size yazarım.inşallah en kısa zamanda msnde görüşürüz sizi çok özledim.bu arada bebişe kardan adamlı yelek örüyor babaannesi.öptüm kocaman.hediyeler harika bana kimse bişi almadı :(

meltoş hala

Anonymous said...

sevgi gününüz kutlu olsun sevgiyle kalın daima...zaten kutlamıştım msj atıp ama cevap atmadınız küsmüştüm ama neyse :)
meltoş

Anne ve Bebisi said...

Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar, her şey gönlünüce olsun:)

Meltoş halacık, küsme sen bize:) Kıyamayız biz sana:) Öptüm tatlım.

x