Wednesday, 7 February 2007

Ben en son kıyafet alışverişine son mu demiştim!!!

Eşime geçen doğumgününde iş arkadaşları M&S'den alışveriş çeki hediye etmişlerdi. 6 aydan fazla zaman geçti üzerinden, unutmuştuk. Geçen gün çekleri bulunca birden başımın üzerinde bir ampül yandı:P Eşim zaten, ben bir şey istemem al sen kullan diye bana hibe etmişti sağolsun. (Vefakar koca:)) Ben de çekleri görünce, kendime değil de oğluşa harcamaya karar verdim. (Vefakar anne:))

İş yerinde bebek bekleyen iki arkadaşa oğluşa aldığım kıyafetlerden ikisini seçip hediye etmeyi düşündüm. Bir tanesi erkek bekliyor, diğerini henüz bilmiyorum. Aldıklarımın arasında nasıl seçim yapacağım onu da bilmiyorum:P Yapmam lazım çünkü bugün aldıklarımı, nasıl olsa stoktakilerden ikisini hediye edeceğim diye kendimi kandırarak aldım:P

Bu güzel yeşil elbiseyi, eşimin Almanya'daki kuzeninin tatlı kızı Nisa için aldım:) Tuğbacım, sakın Gülşenciğimize çaktırma;) Fotoğrafta rengi çok belli olmuyor ama çok tatlı, açık yeşil bir elbise. Pembe bir şey olsun istemedim, pembe ve maviden geçilmiyor zaten ortalık:)


Kıyafetlerimiz artık 9-12 aylık dönemi kapsıyor:P Annem de, kayınvalidem de rica etsem bu hırkanın alasını örer diye kendimi ikna etmeye çok çalıştım ama olmadı :S


Sırf şu dinazora tav oldum desem? :)

Kız çocuklar için çok geniş seçenekler olduğu doğru ancak geçen gün blogunda Meltem'in de bahsettiği gibi erkek çocukların kıyafetlerinde de çok ilerleme kat edilmiş:) Ah bir de sırf erkekler diye onları kahverengilere, grilere mahkum etmeseler! Tamam başında erkek geliyor ama sonunda çocuk sıfatı var:) Onlar daha çocuk, 3-5 aylıkken lacivertlere, kahverengilere, grilere mahkum edilmesinler lütfen! Yaşasın yeşiller, turuncular, eflatunlar :)

İnşallah delikanlı bahar-yaz bebişi olacak:) E bu durumda şapkasız olmaz tabi:P

Koskocaman şapka reyonunun tamamını kızlara ayırıp, erkeklere tek bir seçenek sunan M&S'e buradan teessüflerimi sunuyorum:P

M&S'den çıktıktan sonra hatırı kalmasın diye Mothercare'e uğradık:)

Mama önlüklerimiz:)


Bu ikinciler 6 aydan sonrası için mama önlüğü. Tıpkı t-shirt gibi görünüyorlar ancak arkaları açık, içleri de naylon ile kaplı. Tecrübem yok tabii ama çok kullanışlı gibi duruyorlar.


Sallana sallana dolaşırken bir rafta, yeni doğmuş bebekler için hazırlanmış paketlerle burun buruna geldim. Kıyafetler aldı başını gidiyor ancak ne bezimiz, ne başka bir şeyimiz hazır. Gerçi daha önümüzde inşallah 3 ay var ama ya stok tükenirse:P Üretmezler bunlardan sonra bir daha falan:P Alalım stoklayalım:P

Üstelik ürünler büyük plastik kutularda idi, çanta olanlardan sadece bir tane kalmıştı rafta. Tabi stokta vardır muhakkak ama ya yoksa:P

Çantamızı inşallah ilerde gezme çantamız olarak kullanırız diye düşündüm:) Çok karlı bir alışveriş oldu canııım:)


Bazen kendimi hayata yeniden başlıyormuşum gibi hissediyorum.

İş yerinden davet ettiğim arkadaşlara haber ulaştırayım da bebeğe kıyafet almasınlar:) Hediye çeki almaları çok daha makbule geçecek. Türk arkadaşı aracı yapayım bari bu konuda:)

Artık kendim için de bir hastane çantası hazırlasam iyi olacak. Sonuçta 6. aydan sonrasında ne olacağı belli olmaz.

Çıkarayak not: Az önce bir yerde hamile bir arkadaşın 1 pantalon, 1 gömlek ve 1 t-shirt'e 265 ytl ödediğini okudum. Amanin diyorum! Nedir o fiyatlar öyle!

15 comments:

zumrutuanka said...

Masallah masallah hizina yetisemiyorum.yazilarini tam okuyorum yorum yazicam prenses rahat birakmiyor neyse diyorum sonra yazarim bir bakiyorum bir yenisi daha.Insallah bebis gelincede boyle hizli olursun:))

Merak ettigim birsey var Nasil 7 yasinda yurtdisinda yasamaya karar verdin yani o yasta bu karari nasil alabildin?:)
Birde cocuk yatagi konusunda cok yorma kendini cunku nekadar sure yatacagini bilmiyorsun.Bizim varda ne oluyorki prenses benimle yatmayi tercih ediyor.Tabii sen sen ol benim yaptigim hatalari yapma yani beraber yatmaya alistirma!
Yazamadigim herseyi bir cirpida yazdim sanirim:)oh bee:))

nilly said...

Seni birilerinin durdurmasi lazim. Yoksa ergenlik yasina kadar olan alisverisi tamamlayacaksin gibi gorunuyor :)

Ebru said...

Minik oğluşunun cicileri hayırlı olsun. Güle güle giysin inşallah. Valla anladığım kadarıyla cicileri o kadar çok ki maşallah sana büyücek bir dolap lazım :)

Gaye said...

Mrb
Bencede artık bez stoğuna başla, sanırım annelere yetmeyen tek şey bezler..Birkaç arkadaşım benden doğum hediyesi yerine bebek bezi istemişti :) Hatta dolar yada altın almak yerine bez stoğu yapalım sürekli zam geliyor nasıl olsa elimizde kalmaz diyenlerede rastladım ..
Yazıların beni mutlu ediyor.Evlenmeden çocuk sahibi olasım geldi :)

Serra yiLmaz said...

oy oy oy cok guseLLer ma$allah.
ne akdar cici $eyLer aLiosun oLe. iLginc onLukLere bittim, benim de tecrubem yok ama kesin kullani$li olur ;p

~Serra

Swayline said...

Çok şirin şeyler alıyorsun oğluşa imrenmemek mümkün değil. İnsanın senin bebişin olası geliyor :P

Şu zürafalı pantolonun aynısından benim oğluşumunda vaaarrrr.
Ve evet şu önü tshirt gibi arkası açık önlükler çoook işe yarayacak :)

İnşallah bu kadar zevkle ve keyifle aldığın giysileri, keyifle ve en önemlisi sağlıkla giydirmek nasib olsun.

Anonymous said...

merhaba,

cry'in sitesinde 265 ytl'ye 3 parça şey satın alan kişiyim. inanın 10 haftalık olmama rağmen giyecek günlük olduğu kadar şık birşeyler bulamadığım için bu paraları gözden çıkardım. boyum 1,62 , 58 kg. ile hamile kaldım şu an 61 kiloyum. o kadar dükkan dolaşıpta hiçbirşey üzerime olmayınca acaba diğer bütün hamileler nereden giyiniyor diye düşüncelere gark oldum:( eşim benim bu kadar üzüldüğümü görünce daha çok üzüldü. acaba nerelerden giyiniyorsunuz, sanırım siz 2. trimester'ı bitirdiniz? hamile kıyafet dükkanları konusunda bilgi verirseniz sevinirim....

Ceylin Brumendi said...

sevgili anne ve bebisi,

kaptirmissin yine kendini :))) bende nilly'ya cooook katiliyorum sen bu hizla damatligini bile alirsin :))))

sevgiler,
senem

Anne ve Bebisi said...

Teşekkür ederim zumrutuankacım:)
Yurtdışında yaşamaya karar vermem, öncelikle okulumda şahit olduğum haksızlıklar üzerine oldu:) Memur-esnaf çocukları ve kız-erkek öğrenciler arasında yapılan haksızlıklar sebebiyle:P Uzun hikaye, bir gün ayrıca anlatırım. Haksızlığa tahammülüm hiç yoktur da.
Etrafımda olup bitenler üzerine fazla düşünen bir çocuktum galiba:)

Çocuk yetiştirmek başlı başına bir macera olmalı:)

Nillycim, sorma:P

Sorma Ebrucum:) Kendi eşyalarımızı şimdilik bir yerlere tıkıştırdım, beyefendiye geniş geniş yer açtık:)

Gayecim, tavsiye için çok teşekkür ederim:) Bir eksiğin kaldı mı diye soran arkadaşlara bundan sonra bol bol bebek bezi diyeceğim :)))
Seni mutlu edebiliyorsak ne mutlu bize:) İnşallah senin de güzel maceralarını okuruz hep birlikte:)

Teşekkürler Serracım:)) Seninkiler olana kadar kim bilir daha neler neler çıkar:))

Sevgili swayline, çok teşekkür ederim:) İnşallah sağlıkla, mutlulukla giydirmek nasip olur bebek bekleyen, bebişi olan herkese. Bebişi olmayanları, olup da istediklerini alamayanları da unutmayalım inşallah. Dualarımızı ve yardımlarımızı eksik etmeyelim.

Merhaba sevgili anonymous,
Ben Türkiye'de olmadığım için nerelerden uyguna bir şeyler bulunur bilmiyorum. Ancak Tr'deki arkadaşlara soracağım. Ben nisbeten şanslıyım çünkü yaşadığım yerde bol miktarda XXL hatun olunca, onların günlük kıyafetlerinden alıp kendime hamile kıyafeti yaptım:) Bir de mothercare falan burada Tr'ye göre çok çok ucuz. Oradan da uyguna alnabiliyor.

AA bak aklıma ne geldi, bir arkadaşım e-bay'den markalı (sanırım dorothy perkins idi) güzel bir pantalon almış daha dün. Türk Lirası ile 20-25 ytl'ye geliyor. e-bay'de kullanılmış olduğu kadar hiç kullanılmamış harika şeyler de satılıyor. Orasını deneyebilirsin mesela. e-bay.com ya da e-bay.co.uk adreslerinden women clothing/ maternity bölümüne bakabilirsin. Kimisi kısıtlı bölgeye satış yapıyor ama pek çoğu dünya çapında postalama yapıyor. Posta ücreti ile bile Tr'deki fiyatlardan daha uyguna gelir. İyi şanslar:)

Sorma Senemcim:) Oğlan, babası gibi kıyafetle işi olmayan bir çocuk olursa bıkar benden herhalde:P Aslında işin ilginci, benim de kıyafetle hiç işim yoktur:)) Normalde kıyafete çok az para harcarım:) Acaba diyorum bu işi kendi lehime mi çevirsem, çocuk kıyafetleri design işine falan mı girsem:P Epey bi tecrübe kazandım ne de olsa :))))

Sevgiler hepinize:)

Mine said...

Canim, yine harika seyler almissin:)) Masallah, ins guzel gunlerde kullaniriz bebisimiz:)) Bu bebek kiyafetleri sektoru inanilmaz yurtdisinda, herseyi dusunuyorlar..Gerci Turkiye'de de guzel seyler var artik...yesil elbise de cok hos:)) Yoksa Almanya'ya yolculuk mu var? :P

Anne ve Bebisi said...

Canım benim sağolasın:)
Aşmış burdakiler haklısın:P
Tr'de de harika şeyler var kesinlikle.
Almanya'ya gitmeyi çok istiyorum ama hala pasaportları bekliyoruz:( Posta ile göndereceğim sanırım.

Pratik Anne said...

Kiyafet alisverisi hi bitmez vallahi. Erkek cocuk deyip gecmemek lazim. Kiz olunca nasil oluyor, hakikaten tahayyul edemiyorum. Insallah saglikla kavusursunuz bebeginize de cicilerinin tadini beraber cikarirsiniz. Bezi stoklamak yerine kupon falan bulunca almanizi tavsiye edebilirim. Stok stok nereye kadar. Koca depo lazim oyle stoga. Bir de baby shower'a geleceklere eger giyecek artik yeterince varsa, 1-2 ve belki 3 numara bez getirebileceklerini soyleyebilirsiniz.

Anne ve Bebisi said...

Sevgili pratik anne, pratik bilgiler için çok teşekkür ederim:) Bebek bezi için kupon/hediye çeki çok iyi fikir:)

Anonymous said...

Hayırlı olsun,ben de bu heyecanları çok yaşamıştım ama maalesef doğuma az süre kala kaybettik oğlumuzu.Onun için eğer tekrar hamile kalırsam kesinlikle birşey almayacağım dedim kendime.
Yurtdışında bebek eşyaları nasıl fiyatları.Malum biz burada Asgari ücretle geçinen aileler çoğukluktayız.Mothercare gibi markalara zaten gücümüz yetmez.
Hayırlısı olsun adınıza sevindim.

sumuklubocek said...

ya ne guzel syler bunlar... su icinde bir suru sey olan cantalari cok begendim.
bir de bu alisveris grubunda onlukler favorim. hippo'lu cok guzel ve "it wasn't me" cok anlamli :)
onluk, cok gerekli; biz yeni yeni kurtulmaya basladik onlardan, hadi bakalim...

x