Tuesday, 2 January 2007

Yılbaşı ve Bayram Ertesi

Christmas tatili başladığından bu yana çok hareketli günler geçiriyorum, bu yüzden de çok yoruldum. Eşim uzun zamandır tatil yapmadığı için bu zamanını bol bol gezerek ve uçurtma uçurarak geçirmek istediği için uzlaşmamız biraz zor oldu:) Bugün evdeyim ve dışarıda tek başıma yapmam gereken bazı işler olsa da yorgunluktan tüm günü evde geçireceğim sanırım ki.

Cumartesi günü, bir arkadaşın oğluna hediye almak için Toys'R Us'a gittik ve ikimiz de ufak çapta bir şok geçirdik. Daha önce Türkiye'de bir kere gitmiştik, onda da içini gezmemiştik. Diyebileceğim tek şey, o oyuncak merkezine bir çocukla birlikte gitmek çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir:) Çocukların daha küçük yaşta tüketim çılgınlığına düşmemeleri için ne yapmak lazım bilmiyorum ama bunu bir an önce öğrenmek gerek:)

Pazar akşamı, Meral&Murat ve Yeşim&Nihat bizdeydiler. Gece 12'de, şehir merkezinde yapılan havai fişek gösterilerini tv'den izledik. O gösteriler için merkeze gidip de hiç bir şey göremeden dönen arkadaşlar için tv'deki görüntülerin fotoğrafını çektim:) Fotoğrafını olsun görebilsinler yazık:P

Geçen gün sesli olarak bir çocuk kitabı okumaya başladığımda ufaklık içerden, "dinliyorum" manasında tekmelemeye başladı:) "Henüz küçüğüm diye anlamadığımı sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz haberiniz olsun" diyor;)

9 comments:

New York'tan said...

Toysrus konusunda haklisin :) biz onceden konusup gidiyoruz, boylece sorun olmuyor, istemiyor oyuncak bizden, aslinda orayi gezmeyi de sevmiyorum ,erkek oyuncaklari beni acmiyor:) ama esim dayanamiyor malesef, ben frenliyorum onu :)
kitap okumak cok guzel degil mi bebise, insAllah buyuncede devam edersiniz , boylesi de cok zevkli anlayinca sana sorular sormasi, bir daha okumani istemesi, sen de yasarsin insAllah.

didi said...

İyi yıllar diliyorum Sevgili Anne ve Bebiş'i. Emin ol, seni çok güzel bir yıl bekliyor. Anne olmak mükemmel bir olay. Sevgilerimle...

cadı said...

Ooo bebiş erkekmiş, oh ne güzel! Babasıyla uçurtma uçuracak bir delikanlı geliyor inşallah:) Allah sağlıkla kucaklamak nasip etsin:)

Anne ve Bebisi said...

:) Benim eşim de bir kutu arabayı görünce aşkıııım diye tepki göstermişti:) O aşkım bana mıydı yoksa oyuncaklara mı bilemiyorum:)) Inşallah bebişimizin bize sorular soracağı günler de gelir:)

Sevgili Didem,sana da iyi yıllar, ikizlerinle yepyeni maceralar seni bekliyor:) Ne güzel. Iyi dileklerin için de teşekkür ederim:) Sevgiler.

Cadıcım, inşallah;) Darısı sizlerin başına:) Evdeki çocuklar birken ikiye çıkacak inşallah:) Ilki çok kıskanmasa bari:P

palyanço said...

sonunda bildin demek erkek olduğunu.. merak ediyorum nasıl bir his bu :)) sağlıklı sıhhatlı huzur icinde büyütürsün insallah.. bu arada cok merak ettim siz nerdesiniz?! Türkiye'deyken gitmistim falan demissin de ;)

Minik Patikler said...

:) ya kucucukken bile nelerin farkindalar bilemezsin, adam bebek "yeni" nin ne oldugunu cok iyi biliyor. doktorumuz bu konuda kesin olarak uyardi, hediyelerle oyuncaklar ozel gunler icindir ve her disari cikista alinmamalidir, ister 1 ytl olsun ister 200 ytl; ileride satin alamayacaginiz seyleri isteyecek oldugu gercegini gormezden gelmeyin, maddiyat tamam cok sukur Allah kimseyi gordugunden eksik etmesin ama ogretmeninin ilgisini veya arkadasinin sevgisini satin alamazsiniz demisti. Kitap ve giysiyi cok anlamazlar, bunlari alirken cok cekingen olmaniza gerek yok demisti canim. Aklinda olsun boyle frenleniyor iste :) Allah'in izniyle tabi..


Bu arada ozel bir soru mu olacak bilmiyorum ama sen hangi sehirde yasiyordun, bizim de bir ingiltere gezisi planimiz var da bazi seyleri nereden bulabilirim diye danisacaktim sana?


Tepkiler cok guzel :) bebiscigine dinletecegin seyler dogumdan sonra oldukca isine yarayacak :))) bence ona guzel yumusak seyler dinletmelisin...

Mercan'ın Deryası said...

Canım, Allah tamamını erdirsin diyeyim. Bende aynı yolun yolcusuyum, aramızda tamı tamına 1 hafta var.

Beklediğimiz güzellik için blog tutma fikri eminim sana da bana olduğu gibi çok parlak bir fikir olarak gelmiştir.

Umarım bu heveslere heyecanlara değer :)

Görüşmek dileğiyle..

Derya

Anne ve Bebisi said...

Tavsiyeler için teşekkürler minik patikler:) Bu konuda nasıl yetiştiysem öyle yetiştirmeye çalışacağım inşallah. Ingiltere konusunda şimdi mail atıyorum sana.

Hoşgeldin Derya:) Oğlanlar daha doğmadan arkadaş oldular galiba:)) Maceralarımızı paylaşmak güzel olacak inşallah:) Sevgiler.

Anne ve Bebisi said...

Merhaba Palyanco,çok teşekkürler. Çok değişik bir duygu:) Gözünün önüne bir terazi getir ve bir kefesine kız, bir kefesine erkek bebek fikrini koy. Erkek bebek tarafı ağır basıyor ve nasıl oluyor bilmiyorum:) Aksini düşünemiyorsun. Kız olsaydı, kızın olduğu kefe ağır basacaktı sanırım:)

x