Saturday, 27 January 2007




bak, bunlar senin için:)

Yalnız bunlardan elimde kalmamış olabilir:( Daha eskiden çekmiştim bu fotoğrafı. Evi arayıp tarayacağım:)


  • Bu haftasonu Meral ve Yeşimle güzel vakit geçirme planlarımız var:) Bakalım neler olacak;)
  • İş yerinde iki arkadaş daha hamile idi. Bir tanesinin bebeğini kaybettiğini öğrendim:( 2 yaşında tatlı bir kızı var, umarım çok beklemeden ikinci bebeğine kavuşur. Diğer arkadaş da şu an 20. haftasında:) Henüz cinsiyetini öğrenmemiş ama kız olacağını hissediyor.
  • İş yerindeki bir diğer arkadaşın da sevgilisi hamile, bir kaç hafta içinde evlenecekler:) {Şirketi epey bir masrafa soktuk:)))} Onların da oğlu olacakmış, doğum tarihi de 7 mayıs olarak belirlenmiş. Bizim bebişinkisi de 8 mayıs inşallah:) Tabi büyük ihtimal tarihlerde oynama olacaktır ama hoş bir rastlantı:) Diğer arkadaşın da bebeğinin cinsiyeti belli olur olmaz hediye almak istiyorum.
Bir an önce hangi tarihte doğum iznine ayrılacağımı belirlemem lazım. Tecrübelilerden yardım istiyorum:) Son bir ay iyi bir seçim mi? Gerçi kendimi nasıl hissedeceğime bağlı, belki son haftalara kadar çalışabilirim,şimdiden kestirmek mümkün değil ama yine de kabaca bir bilgiye ihtiyacım var ki uyarımı vereyim bir an önce.



İş yerindeki bazı arkadaşları şubat ayı içinde bir hafta sonu eve davet ettim. Yemeklerimize zaten bayılıyorlar, onlara şöyle güzel bir ziyafet çekelim sevabına:) Tabii Yeşim'in ve Meral'in yardımı olmadan ortada bir ziyafetten bahsedilemez:)
Bugün iş yerinde bebek için baby shower günü planları yaparlarken yakaladım onları ama duymamışım gibi davrandım:) Ben böyle bir sürpriz düzenliyor olsaydım keşfedilmesine üzülürdüm, o yüzden sürprizlerini bozmayacağım:) Hiç aklımda yoktu, çok ince düşünmüşler sağolsunlar:)

  • Bugün bitirdiğim kitap:


  • Google'da arama yapan sapıkları bloga çekmemek için ayrıntılı yazmayayım ama 5 y@ş1nda bir ç0cvk, bir rahip ve olaylar üzerine mahkeme salonunda rahibi silahla ateş ederek öldüren bir anne dersem sanırım anlatmak istediğimi anlatmış olurum. {Her ihtimale karşı kelimelerle oynadım} Bu aralar farkında olarak ve olmayarak aldığım bütün kitaplar bir şekilde ç0cuklarla ilgili:)


    İyi hafta sonları!

    11 comments:

    Ben minik meleğin annesiyim.. said...

    merhaba anne ve bebişi..
    keşke ismini bilseydim ama olsun böyle de idare eder :)

    öncelikle doğum izniyle ilgili birkaç cümle.. kendini iyi hissetmen seni yanıltmasın çünkü bu bebek için ölçü olmuyormuş.. ben çok iyiyim zannederek ev taşıdım (güya nakliyeye verdik ama adamlar geldiğinde herşey tarafımdan toplanmış ve kolilenmişti) ve çok ciddi bir erken doğum tehlikesi atlattık.. Özellikle son ayda çalışanlarda da bu durum görülüyormuş.. Doktor tavsiyesi "En erken ne zaman bırakabilirsen o zaman bırak" Ben beşinci ayda bıraktım..

    ikinci olarak, minik karlarınız hayırlı olsun :)

    son olarak.. "kıyafetleri bir yere sığdıramama" problemi doğumdan sonra daha da artacak.. çok hızlı büyüyor bu bebişler maşallah.. sen yenileri alırken "ikinci olursa ona kullanırım" diye vermeye kıyamadığın miniş kıyafetler de sığacak yer aramaya başlıyor.. hazırlıklı ol :)

    bebişe dualar..

    EGE said...

    bebişine yine harika giysiler almışsın.iyi günlerde giysin inşallah.
    doğum iznine gelince,ben son 3 haftaya kadar çalışmıştım.işyerindeki yoğunluğuna göre karar vermenizi öneririm.son ayda ister istemez ağırlaşıyor insan.gece rahat uyuyamadığın için gün içinde yorgun olabiliyorsun.

    Minik Patikler said...

    :) koyubeyaz son gune kadar calistiydi valla :)


    benim evime yakin oyuncakcidaki bayan da 15-20 gun kalana kadar calismisti. son zamanlarda ise gelis saatlerini guzel ayarlamisti, 11 gibi gelip 3 gibi cikiyordu yanlis hatirlamiyorsam.

    arkadasimin yardimcisi 7 aylik hamile arkadasim artik gelmesini istemiyor ama kadin pek dinlemiyor.


    Bunu asil belirleyecek olan sensin kendini nasil iyi hissediyorsan o zamanda ayril dogum iznine.. ama bence zaten bebek dogduktan sonra yeterince yorulacaksin, o gelmeden once bol bol dinlen, dinlen ki enerjik karsila bebisini, inan bana hamilelikte dinlenmek en buyuk tavsiyem.

    şeyda said...

    burası neresi, resimler çok güzel çok kaliteli çıkmış.

    izin benim çevremdekiler hep son ayda da çalıştır, en yakınımda ablamda gördüm, 3 hafta belki daha az vardı doğuma, izne ayrıldığında. Evde oturmak sıkıcı oluyor, o yüzden ne kadar oluyorsa o kadar çalışmak iyi bence. Tabi sağlık en başta, ikiniz de iyi olduğunuz sürece ve tabiki doktor kontrolünde.

    www.balkizyaren.blogcu.com

    Salincakta Iki Kisi said...

    Kar yagmis... Nasil duruyor mu hala? Izin konusunda tecrubem yok ama evde gecirebilecegim bir hamilelik istiyorum ben--zaten tembelim super bahane olacak benim icin :)) o yuzden son donemlerini huzurlu bir bicimde kendini psikolojik olarakta hazirlayabilmen icin erken birakmani tavsiye edebilirim nacizane :)

    New York'tan said...

    Merhaba anne ve bebisi
    Kariniz hayirli olsun, bizde gorduk ucundan kiyisindan, hatta donduk :)
    kiyafetler cok cici yine :)

    sumuklubocek said...

    AAA pullari gorunca cok heyecanlandigimi itiraf ediyorum! cok tesekkur ederim.
    yuzum kizardi mi? (ben kuccukken boyle cocuk kitaplari vardi)

    neyse... ben de son ana kadar calisanlardanim; bilgisayar basinda olmak baya yoruyordu ama, oturmak son zamanlarda cidden zorlasiyor -hersey zorlasiyor aslinda, neyse korkutmus gibi olmayayim ;)-

    insallah cok guzel bir haftasonu gecirmissinizdir, biz biraz telasliyiz yazini simdi okuyabildim :(

    sevgilerimizle

    Talha said...

    merhaba anne ve bebişi, doğum iznine ayrılman iş yerine ve ordaki yoğunluğunzada bağlı, eğer hep ayakta kalman gereken bir işteysen 32 haftayken ayrılman senin ve bebiş için iyi olur ama bilgisayar başındaysan bence 35 haftalığa kadar çalışabilirsin tabiki bu uzatmaların doğum sonrasında iznine eklenecekse:)türkiyede böyledir..inş. güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir.

    tuğba said...

    slm ablacım ben çokkk özledim seni. Konya'dayım eger msn'in acık olursa ve görüşmek istersen ben burdayım sana ulaşmadım çünkü benım tel yurt dışı aramalarına kapalı cooookkk öpüyorum Allah'a emanet olun bye :)

    Anne ve Bebisi said...

    Merhaba minik meleğin annesi:)
    Sanırım doğum iznime 8. ayda başlayacağım. Ondan öncesinde de ihtiyacım olursa yıllık izinlerimden kullanacağım. Karlar için teşekkürler ama aynı gün eridiler:)Kıyafetler yüzünden daha büyük eve taşınacğız bu gidişle:)) Dualar için de çok teşekkürler.

    Sevgili ege,çok teşekkürler.

    Sevgili minik patikler, işim yorucu değil ama evime çok uzak. Günde gidiş geliş 3 saatimi alıyor. Yine de part-time olduğu için şanslıyım.

    Merhaba şeyda,hoşgeldin,her zaman beklerim:) Tavsiye için teşekkürler.

    Banucum, kar aynı gün eridi:) Çok teşekkürler tavsiye için canım:)

    Teşekkürler Şeymacım:) Sizin oralarda kar çokmuş diye duydum:)Dikkat edin kendinize.

    İremciğim, noel papa'lı pullardan buldum senin için:) Hadi yaşadın:)

    Yok yok uğraşma, gözümü korkutamazsıınnnnn ıınnnnn (dişlerim korkudan birbirine çarpıp takırdıyor efekti var burda:P) Acı yok Rocky, acı yok ;)

    Güzel bir hafta sonuydu, teşekkürler:)

    Teşekkürler talha'nın annesi. Yok oturarak çalışıyorum çok şükür.İnşallah 8. aya kadar çalışmaya karar verdim ama bakalım:)

    Tuğbacım, annevebebisi@gmail.com adresine cep tel numaranı atarsan ablacım, ben msn'e girereken seni çaldırırım. Dikkat et kendine, yalnız yalnız merak ettirme bizi:( Öptüm çok canım.

    Serra yiLmaz said...

    bu puL i$i cok iLgimi cekti ya.. :)

    ~Serra

    x