Sunday, 4 February 2007

Sevgili Nilly ve Zumrutuanka'cım hakkımda bilinmeyen 5 şey konusunda beni sobelemişler. İşte hakkımda bilinmeyenlerden bazıları:)



  1. Çok uslu ve terbiyeli bir çocuktum. Anneannemle gittiğimiz misafirliklerde dizinin dibinden ayrılmaz, susadığım zaman bile anneannemin kulağına sessizce susadığımı söylerdim. Kadıncağız ev sahiplerinden rica eder de bir bardak su içerdim. Şimdi olmaz, eve gidince içeceksin dese kesin eve gidene kadar gıkımı çıkarmadan otururdum:) Pasta-börek ikramına bayılırdım. İkramlar gelene kadar sabırla otururdum ama ikramlar biter bitmez canım sıkılırdı ve eve gitmek isterdim:) Tabi bu isteğimi de yine sessizce ve bir seferlik anneannemin kulağına fısıldardım:) Bu yaşlılar konseyinin küçük bir üyesi olmam sonucu her zaman yaşlılarla çok iyi anlaştım. Yaşlı insanlarla oturup konuşmak beni hiç bir zaman sıkmadı. Annem bunları okuyunca kesin, aynı babası:P diyecektir:)

  2. Her şeyi yiyebilirim ama her şeyi! Neler yiyebileceğimi duyan iş yerimdeki arkadaşlarım, I am a celebrity get me out of here isimli yarışmaya katılabileceğimi söylediler geçen gün:) Yarışmayı bilenler ne demek istediğimi anlamıştır sanırım:)

  3. Yurtdışına yerleşmeye 7 yaşımda iken karar vermiştim.

  4. Birinci Körfez Savaşı başladığında 12 yaşımdaydım, savaşın Türkiye'ye de sıçramasından korkuluyordu. Nükleer - biyolojik - kimyasal saldırılar, sığınma ve ilk yardım konuları üzerine bir sivil savunma kitabı okuyup bitirmiştim. Hani olur da lazım olursa diye:P

  5. Eşimle, 97 yılı ekim başında internette tanıştık. 10 gün sonra yüzyüze görüştük. 1 ay sonra da evlenmeye karar verdik. İlk buluşma tarihimizden tam 5 yıl sonra evlendik:)

    Yüzyüze görüşme teklifini kabul ettiğimde önce, eşimle aynı okulda okuyan bir erkek arkadaşa ve aynı yurtta kaldığım bir kız arkadaşıma danışarak hakkında bir ön araştırma yaptım;) Hem bayan gözüyle, hem erkek gözüyle nasıl birisi olduğunu tetkik ettim:P İki kişinin de olumlu konuştuğunu söylememe bilmem gerek var mı? :)
Eğer daha önce sobelenmemişler ve cevaplamak isterlerse ben de beş kişiyi; sumuklubocek, Şeyma, Derya Mercanı, koyubeyaz ve Adam Bebeğin annesini sobeliyorum:)

7 comments:

sumuklubocek said...

bu kadar benzerlik olamaz! birinci maddenin aynisini copy -paste edebilirim :))). Ek olarak benim anneannem "baskalarinin evinde tuvalete girme" diye tembihledigi icin gittigimiz gezmeklerde hic mi hic tuvalete girmezdim. Ama olay ayni, bu kadar olur yaniiiiiiii!

Serra yiLmaz said...

cok iLgincmii$ :)
internetten demek. hic onyargiyLa kar$iLa$tiniz mi merak ediorum?

~Serra

Ben minik meleğin annesiyim.. said...

anne ve bebişi biliyor musun ben de eşimle internette tanıştım ve uzun bir süre böyle görüştük.. sonra yüzyüze görüştük ve bir hafta sonra da istemeye geldiler, nişan oldu zaten.. hayat çok ilginç yaa.. daha da garibi, üç sene aynı okulun farklı binalarında okumamız - kız koleji ve erkek koleji o zamanlar ayrıydı - ama ilk defa lise sonun son ayında birbirimizden haberdar olmamız.. kader ve nasip bu işte.. herşey zamanı gelince..

meral said...

1)agzi var dili yok bir cocukluk ve arkasindan hic susmayan bir karakter.hayir nerde nasil yanlis yaptin anlayamadim hocam yaaa :))
2)ben boyle tiplere onune ben yatsam bei bile yer derim :)yani cig kek hamurunu ben de yerim ama cig borek hamurundan canin cekti ya daha ben sana ne diyim???
3)yurtdisi yurtdisi al sana yurtdisi..suyu mu cikti guzelim Turkiyemin yaw..
4)ultra cautious arkadasim hic sasirmadim.
5)sen bunu soyleyince hep muratin kocana takilmasi aklima geliyor.internetten bulunan koca bu kadar olur :))
sevgiler...

Anne ve Bebisi said...

sumuklubocekciğim, seni boşuna kendime yakın hissetmiyorum:)

Merhaba Serracım,
bizim tanıştığımız yıllarda internet Türkiye'ye yeni gelmişti, çok az kişi interneti biliyor ve kullanıyordu. İnsanlar interneti bilmediği için nerden tanıştığımızı da tam algılayamıyorlardı:) Sonraki yıllarda herkes interneti tanıdı tabi:) Ama hiç bir zaman önyargıyla karşılaşmadık, zaten biz öyle bir anlatırız ki tanışmamızı, insanların yargılayacak hali kalmaz:)

merhaba minik melepin annesi, demek siz de bizdensiniz:) Dediğin gibi, nasip:) Nasip ise gelir Şam'dan, Yemen'den, değil ise ne gelir elden:)

Çok güldüm Meralcim:))) :P

nilly said...

Vay ve demek internetten tanistiniz. demek ki internet asklari guzel sonuclanabiliyormus. Isin ciddiye binmesi bile ne kadar hizli gelismis. Helel olsun diyorum. Yemek konusunda cok zitmisiz. Ama 0 R+ yani :)

Anne ve Bebisi said...

heheh Nillycim:)
Ama biz eski internetçilerdeniz, şimdilerde çok bozuldu çoook:P

Buraları eskiden hep dutluktu tadında oldu ama olsun:P

x