Wednesday, 31 January 2007



Sevgili Nilly ve zumrutuanka, hakkımda bilinmeyen 5 şey hakkında beni sobelemişlerdi. Tam 5. maddenin sonlarına gelmiştim ki anneciğimin Türkiye'den gönderdiği paket geldi:) Hemen fotoları çektim, sobe postu sonraya kaldı:) Şimdi hep birlikte maşallah deyip başlıyoruz:)



Her iki fotoğraftakiler de sevgili komşumuz Yıldız ablanın hediyeleri.

Annem, anneannemin önceden ördüğü bir yeleği de koyduklarını söylemişti. Anneannem artık yaşlandığı için bir şeyler öremiyor maalesef. Bu yeleği görür görmez onun ördüğünü anladım:) Onun stili çünkü. Ailedeki torunların ve komşu çocuklarının pek çoğunun böyle tuğla desenli yeleği vardır:) Oğlum da inşallah bu, komşu anne diye tanınan anneannemin klasik yeleğinden giyeceği için mutluyum:)

Annem paketi göndermeden önce oğluşa bir şeyler alacağını söylemişti ama bu kadar çok şey alacağını tahmin etmiyordum, sağolsun:)


Made in Türkey yazan kapşonlumuz:)

Bunu görünce o kadar sevindim ki:) Annem de benim gibi turuncu ve tonlarını sever:) Turuncu tonlarında yatak takımı almak istiyordum ama anneme söylememiştim, her zamanki sezgileri ile seçmiş bunu sanıyorum ki:) Canım benim...



Sanıyorum bunların tamamı annemden:)

Bunlar kimin eserleri bilmiyorum ama çok şirinler:)


Annemin aldığı battaniye. Bir tarafında balık motifleri, diğer tarafında şirin kız motifleri var. Br yüzü erkek çocuklarına, diğer yüzü kız çocuklarına kullanılabilir yani, çok fonksiyonel:)

Banyo havlumuz ve kesemiz de hazır:)

Annemden yelek rica etmiştim. Çok kullanışlı oluyorlar. Sağolsun 3 yelek, bir de şal göndermiş.

Bu da yine annemin ördüğü rengarenk bir örtü. Ellerine sağlık annecim.
Her şey için çok teşekkür ederim. Dualarını eksik etme.


18 comments:

zumrutuanka said...

Hersey muhtesem gule gule kullanmak nasip eder rabbim insallah.Anneanneye kocaman alkisss

meral said...

Canim hepsi birbirinden guzel.Allah iyi ve mutlu gunlerde kullanmak nasib etsin insallah.

harika!!bize (yani Yesime) ornek cikarmak icin birsuru malzeme cikti.artik bu ctesi kizlar toplantisina getirirsin sekerim cicileri.ozellikle de o renkli ortuye bayildim.kendime onun gibi bir panco mu orsem acaba?iyi fikir.hem ben tig isini daha cok severim.

Serra yiLmaz said...

ay yerim ben onnari, ma$aLLah..
ozeLLikLe en sondaki annenin ordugu o renkLi ortuye bayiLdim.
guseL sagLikLi gunnerde kuLLanirsiniz in$.

~Serra

Ben minik meleğin annesiyim.. said...

Ben de o renkli örtüye bayıldım yaa.. Ne olurdu ben de becerikli biri olsaydım da böyle örtüler yapsaydım kendime :)Fotoğrafı büyütüp baktım da galiba parça parça örülüp sonradan birleştirilmiş.. Sanki yapabilecekmiş gibi inceledim yani :)
Herşey çok güzel anne ve bebişi, güle güle kullan hayırlı günlerde..

Anonymous said...

hersey cok guzel masallah .guzel gunlerde kullanmak nasip olsun insallah.hepsi birbirinden sirin, hangini ovsem :)ben en cok keseyi begendim.ayy biz o minikcik bebise banyo da yaptircaz di mii? :))

yesim

sumuklubocek said...

ay cok sevindim pakete, yuppi yuppi!
oglusun cicileri cok cok guzel masallah.
su atlet takimdan Selim'e de sagolsun babaannesi almis da o kilodu ne zaman giyecek bilemiyorum :)))
annenin ordugu renkli ortuyu cok sevdim, cok guzel!

bir de cidden Turkey'i noktali u ile mi yazmislar :))))))???

Anonymous said...

ay ne güzel şeyler bunlar.güle güle kullan şekerim.sağlıklı sıhhatli günlerde inşl.türkiyeden bir ablan...

Anne ve Bebisi said...

Sevgili adaşım, çok teşekkür ediyoruz:)

Meralim, valla aynen, ben de artık nerde bir örgü görsem aklıma direkt bunun örneğini çıkarabilir miyiz? Nasıl çıkarabiliriz? Yeşim kesin çıkarır artık:P gibi düşünceler geliyor:) O renkli şey harika di mi:) Anneciğime kocaman bir maşallah:) Bence yapabilirsin;)
Yaw bunları nereye koyacağım ben şimdi:))

Çok teşekkürler Serracım.

Minik meleğin annesi, evet parça parça örüp birleştirmiş annecim. Ama inanıyorum sen de yapabilirsin çünkü bu o kadar zor bir şeye benzemiyor:)

Yeşimcim, amin canım inşallah:) Ay evet ya nasıl yıkayacağız, tırnaklarını nasıl keseceğiz.. Artık hepsini hep birlikte yaparız inşallah:) Size de süper bir tecrübe olur:)))))

İremcim, çok sağolasın canım:)
Selimcik de büyüyecek, kocaman bir abi olacak inşallah, o zaman abi külotları giymeye başlayacak:)
Annem çok beceriklidir maşallah. Hiç ona çekmememişim bu konuda ne yazık ki:/
Evet,ü ile yazmışlar:))

Türkiye'den yazan sevgili ablacım, gerçek hayatta tanışıyor muyuz? Sevgiler.

Minik Patikler said...

Ay hepsi cok seker masaAllah :) Ben de gelirken getiricem oglusuna valla cok ozendim :)

Anne ve Bebisi said...

Canım benim ya:) Sen gel yeter;) Buradan da senin oğluşunu donatıp gönderelim:)

Anonymous said...

abla naber kiz?Valla motif basina para alinir ona gore.. Anne ve beisinin kiz kardesi..METALCİ GENCLİK SEMA!!!

Pratik Anne said...

Hepsi cok guzel de en sondaki cok renkli kareli kareli battaniyeye bittim. Anneniz super maharetli maasallah, ellerine saglik. Size de rahat ve saglikli hamilelikler, kolay bir dogum diliyorum.

Cigdem said...

Canımcım hepsine maşallahhh! Allah iyi günlerde kullanmak nasib etsin. Ama sorması ayıptır bu kadar giysiyi hangi arada giydireceksin?Bence peşpeşe birkaç bebek daha olmalı :)

Ceylin Brumendi said...

walla hepsi birbirinden guzel, saglikli, mutlu gunlerde giysin insallah... bu arada nacizane kucuk bir tavsiye, hepsini giydir, "ay bu kalsin sonra giydiririm, gezmeye giderken giydiririm....vs " yapma, cunku ne zaman buyudugunu anlayamiyorsun ve giydiremediğin yada en fazla 1-2 kez giydirdiğin bir suru kiyafeti elinde kaliyor...:))))

sevgiler,
senem

New York'tan said...

MasAllah,masAllah :) hepsi cok guzel, rengarenk ortuye bayildim :)

Mine said...

Canim, masallah annen cok guzel seyler gondermis:) Ins bebis ve sen gule gule kullanin...evet o renkli ortuye ben de bayildim...ben de mi yapsam ki:P

nilly said...

Bunlarin hepsi cok guzel. Gule gule kullaniniz efenimmm :)

Anne ve Bebisi said...

Hepinize çok teşekkür ediyoruz:)

x