Sunday, 14 January 2007

Meyal Teyzeme


Sevgili Meyal teyzecim,
Öncelikle bana aldığın cicilerim için çok teşekkür ederim. Her zamanki gibi çok zevklisin:) Ayrıca yaptığın o harika yemekler için de çok teşekkür ederim, daha annemin karnındayken tatmaya ve bağımlısı olmaya başladım haberin olsun:) Annem senin kadar güzel yemek yapamıyor, şimdiden ayırt edebiliyorum:)))

Annem diyor ki, sen anne karnında olduğun günden beri hiç ayrılmadığın ikizinden ayrılmak zorunda kalmışsın, kalpleriniz bir olsa da Meltem teyzemle ayrı ülkelerde yaşamak zorunda kalmışsınız. Annem de canım Sema teyzecimle ayrı ülkelerde yaşamak zorunda kalmış. İşte siz birbirinize iki kız kardeş gibi olmuşsunuz. Murat amcamla birlikte, annemle babamın hem iyi gününde, hem zor gününde yanlarında olmuşsunuz. Onlar da sizi kardeş bilmiş, hiç yalnız bırakmamaya çalışmış. İşte en çok, anneme kardeşlik yaptığın, onu hiç yalnız bırakmadığın için teşekkür ediyorum. İnşallah ben de sizin bebişlerinizin abisi olurum, yaşadığım sürece onları hiç yalnız bırakmam, hep onların yanlarında olurum.

Seni kocaman öpüyorum, cicilerimi giyip minik bir zebya olarak hoplaya zıplaya size geleceğim günü iple çekiyorum. İyi ki Varsınız. Allah eksikliğinizi göstermesin.

Bebiş

11 comments:

Anonymous said...

Slm anne ve bebişi.Uzun zamandır seyahatteydim ve yazmak istesemde yazamadım.Hayat işte koşuşturup duruyorum.Bebişiniz erkek olacakmış.Tebrik ederim.Umarım sağlıklı sıhhatli olur.Bende çocuk sahibi olmak isterdim ama asla olamayacağım galiba.Bebeğinizin değerini bilin ona iyi bakın.Hayat yoluna yalnız devam etmek zorunda kalan biri söylüyor bunu.İnşallah mutluluk yakanı bırakmaz minik bebecik.

Butterfly

Anonymous said...

Tatlı bebeğim cicilerin çok şirin.inşallah güle güle giy.anneden haberleri alıyorum.fazla tekmeleme anneyi :)
seni şimdiden kucaklamak için sabırsızlanıyorum.kız olsaydın aynı giyinecektik ne güzel :( ama neyse ben sana pembe giydiririm yinede :) sevgiler
Meltem halan.

New York'tan said...

bebisin kiyafeti cok sevimli, guzel gunlerde giysin ins.:)

Minik Patikler said...

:) yerim ben o minik ayakkabilarin minik sahibinin minik ayaklarini :)


Aldiklarinin hepsi cok kullanisli, tebrik ederim :)

Minik Patikler said...

not: hani su aldigin ice giydirilen bodyler var ya, onlarin kenar yakalari nasil desem zarf gibi olanlardan sanirim, hani ustuste iki parca. onlari degistirebiliyorsan degistir canim cunku tam dekolateler, cocukcagizin gobegine kadar aciliyor, benim ogluma da babaannesi almis uzun kollu guya ama bir de tam aceleyle giydirirken aradaki yere takiliyor, insan sinir oluyor. direkt askili olanlar var ya hani onlardan alsan daha rahat edersin canim. bunlardan hic almadim ben bilerek dikkatlice inceleyince gordum. baska markalarin kisa kollu ama boyle zarf yaka olmayan bodylerinden de alabilirsin.

http://www.shirt-x.de/shop/babybasict.jpg

yani bu yukardaki linteki yakalardan kacin




http://www.shirt-x.de/shop/baby-body.jpg

bunun gibiler tamam veya sunlar da benim aldim diye bahsettiklerim ;

http://www.weelittlesprouts.com/Folders/lib229/Store_Thumb_Images/small_main_I2-161_Grn%20Peas%20on%20Earth%20Babybody.gif



bunlar hemencecik buldugum linkler canim umarim faydasi olur...



ice giydirilen bodyler gercekten cok onemli, bezden kurtulana kadar kullaniyorsun, bezin kaymasini cok iyi engelliyorlar..



ay heyecan yaptim simdi birden sanki ben dogurucam :))

arzu said...

ay ay cok seker, bebisin gule gule giysin ins...

sumuklubocek said...

ben su patiklere bayildim; hem guzel, hem de sicacik...
gule gule giysin minik zebya!

meral said...

Sevgili Yaman Bebek,
Allah cicilerini gule gule kullanmak nasip etsin insallah.Meral Teyzen sana daha neler alacak.Sen bir gel de...

Sen de buyuyunce ogreneceksin arkadasligin dostlugun onemini.Sen de anliycaksin ki insan cooook zor GERCEK DOST buluyor.O yuzden annen ve babanin ben ve Murat Amcandaki yeri apayridir.Onlar samimi,tertemiz,hosgorulu ve sevgi dolu bir cift yurektir.Nesi varsa paylasmaya hazir,ne zaman ihtiyacin olursa hazir ve nazir zor bulunur pirlanta kalpleri bulmusuz birakir miyiz hic?Allah omrumuzun sonuna kadar ayrilik gostermesin bize...

Senin dislerin bir ciksin bak ben sana ne pastalar borekler yapacagim insallah.Senin pipirikli annen 'onun icinde su var zararli bunun icinde bu var yenmemesi lazim'gibi ibarelerle bizi rahat birakmazsa da gizli gizli yapar yeriz ;) Shhisst .Sessiz ol annen duymasin!!!!

Anne ve Bebisi said...

Sevgili butterfly,Allah'tan ümit kesilmez.Umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer hayatında.

Küçük halamız,
Pembe kravat takarız yeğenine,
siz yine bir örnek olursunuz böylece:) Öptüm canım.

Teşekkürler Şeymacım.

Teşekkürler sevgili minikpatiklerin annesi:) Verdiğin değerli bilgiler için ayrıca teşekkürler;) Bahsettiğin bodylerden arayacağım ancak en yaygın olanlar bunlar,umarım söylediklerinden bulabilirim. Pratik bilgiler çok işime yarıyor inan ki:)Özellikle görüntülü olanları:)))))

Teşekkürler Arzucum:)

Sumuklubocekciğim,sağolasın canım:)Hediye sahibi çook zevklidir;)

Meyal teyzemiz,siz bizim canımızsınızssszz:))
3 gün göremedik özledik. Evimiz miş gibi,pıyıl pıyıl oldu hadi bize oturmaya gelin,çay yapalım kahve yapalım size:))) Öptüm.

sumuklubocek said...

Meral'den alinti: "samimi,tertemiz,hosgorulu ve sevgi dolu bir cift yurektir"...
ne guzel, bir dostun bir dost icin bunlari soyleyebilmesi; masallah diyorum, her iki tarafa da...

meral said...

sevgili sumuklubocek,
Umarim senin de boyle dostlarin vardir.Eger yoksa da Allah sana da nasip etsin.10-15 yillik arkadaslarimla aram bozulduktan sonra dostluktan beklentilerim tamamiyle degisti.Megerse hersey sir paylasmak,guzel zaman gecirmek ve gulmek degilmis.Megerse bir de hosgoru varmis.Ozgurluk varmis.Oldugu gibi kabullenme varmis...Insan hayati derslerle ogreniyor.Neyseki benimki cok agir bir ders olmadi...

herkese iyi dostluklar,tatli sohbetler dilerim...

x