Tuesday, 23 January 2007

Meral teyzemizin zebyalı takımının beresini bulduk yine Meral teyzemizle, cumartesi günü. Sağolsun onu da takıma eklemek için aldı:) İnşallah oğlumun, bu cicileri ile çekilmiş fotoğraflarını da koymak nasip olur:)

Bahçıvan pantolonumuz:)

Maviş tulumumuz.

Please handle with care :) Because, I am so precious :)

Baba-oğul bir örnek ne de yakışıklı olurlar -maşallah-:)

Bebek doğduğundan itibaren koluna takılabilecek bir ürün. El ve göz koordinasyonunu keşfetmesine yardımcı oluyormuş. Minicik bilek bu kocaman şeyi nasıl taşır ki? :) Çocuk yüzüne gözüne çarparken içinden söylenirmiş, "Bıktım annemin şu experimental meraklarından:P"

Kıyafet alımlarına, kısmetse bebiş gelene kadar ara vermeye karar verdim:) Asıl büyük masraflar başlayacak inşallah çünkü:) Bir de bebişin kıyafetlerini koyacak yer bulamıyorum evde. Bir an önce bir dolap edinmem iyi olacak. Babamıza kalsa daha çok var ama ben sabredemiyorum:)

Anneannemizin paketi henüz gelmedi, heyecanla bekliyoruz.

Bugün ayakta o kadar süre uğraşıp brokoli çorbası yaptım ama sonuç fiyasko oldu! Meralcim, senin bezelye çorban gibi oldu diyeyim sen anla:) Bugüne kadar Meral'in yaptığı ve beğenmediğim tek şey, ilk ve son kez denediği bezelye çorbası olmuştu:) Benim brokoli de ona benzedi aynen. Başıma iş açmama gerek yok, mercimeğin, şehriyenin, tarhananın suyu mu çıktı? :))

11 comments:

Minik said...

ayyy yerim ben onun zurafasini :)

sumuklubocek said...

yine cok guzel seyler almissin, masallah; saglikla guzellikle giymesi duasiyla... oyuncak sezonu da acilmis, hayirli olsun ;)
brokoli corbasi peynirle guzel oluyor diye duymustum, peynir koymus muydun?

Serra yiLmaz said...

ayyy cok tathLi ya, yerim ben o kiyafetLeri.
boLe bLogLar gorunCe inSanin bebek douraSi geLio 10 dkLik da oLsa :)
neySe sis dourun biS sefeLim $imdiLik. ;p
bLogun cok guseLL, kari$tirmaya defam ediorum.. ;)

~Serra

meral said...

ya iste gordun mu?gulme komsunun bezelye corbasina gelir seninde basina brokoli corbasiyla :))

ben nasil sabirsizlaniyorum bizm yumurcagi o zebrali takimlarinin icinde gormekten seni hayal dahi edemiyorum.Allah saglikla kavusmayi nasib etsin insallah.

YAGMUR said...

ne zevkii bebek icin alisveris yapmasi cok guzek seyler almissin saglikli bir sekilde giymesi dilegi ile

Anne ve Bebisi said...

Sevgili mp, :))
sumuklubocekciğim, teşekkür ederim canım. Evet oyuncak sezonu da açıldı:D Yalnız kıyafetleri koymaya yer kalmadı, oyuncakları ne yapacağız bilmem:) Onları da arabanın bagajına koyayım da babamızı delirteyim:)

Serracım, siz pratik yapın madem şimdilik dediğin gibi:) Tecrübe kazanın:) Yalnız bebeiş gelince öyle uzaktan sevmek yok,yardıma beklerim bak:))

Sorma Meralim:) Hayır aslında şüphelendim, tariflerin birisinde; brokoli yerine bezelye koyarsanız bezelye çorbası olur diyordu!!! :D

Sorma, günler geçmek bilmiyor gibi geliyor:) Bugün kar var bizim burda (heyooo:), sizin oralar ne alemde?

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler yagmur:)

püstüklü mama said...

merhaba:)
Serra'nın sayfasında linki gördüm ve öyle buldum blogu. Bundan sonra da takip etmek isterim iznin olursa:)
Kıyafetler çok sevimli. Allah bebişini içinde görmeyi nasip etsin. Benim de böyle bebek bloglarını görünce çocuk doğurasım geliyor ama daha okul bitecek, evlenilecek... bi sürü iş var. en iyisi biz şimdilik sizinkileri sevelim di mi:)

meral said...

Canim sen bence resim cekmekte gec kaldigin icin karlarin buyuk bir kismi erimis.Halbuki ben sabah 8.15 te evden ciktigimda arabalar tamamen ortuluydu ve hatta bizim oranin malum 'crazy ve loud' ogrencileri buyuk bir grup halinde kartopu oynuyolardi ciglik cigliga.Onlardan nisan almadan otobus duragina ulastim ama bu sefer otobusumuz kartopu saldirisina ugradi.Dalgin dalgin kitabi okurken ve baska alemlerde dolasirken otobusun camina lonk diye vuran bir kartopu ile yerimden zipladim.ama neyse canim ben halime sukrettim.hic olmazsa otobusun icindeydim :))
Keske daha yagsaaaa....

sumuklubocek said...

sevgili annvebebisi, duyduguma gore sizin oralarda "bagaj sale" diye birsey varmis; ben cok severim oyle garaj sale, bagaj sale falan oyle seyleri. oralarda var mi bebek esyalari falan? merak ettim de...

Ceylin Brumendi said...

Merhabalar,

Benim de 5 ay 3 haftalık bir bebegim var...Bende senin gibi hamileyken kizima bir blog yapmaya baslamistim, bu heycanlari cok kısa bir sure once yasamis birisi olarak, seni cok iyi anliyorum...Simdi de neredeyse hergun kızımla ilgili yeni bir post yayınlıyorum. Umarım sen de en kısa zamanda hayirlisiyla minik oglusunu eline alirsin ve bizlerle en yakisikli :)) resimlerini paylasirsin.

Sevgiler,
Senem B.

x