Sunday, 21 January 2007


Kısa Kısa Gündem...
  • Bu hippopotamus'u Murat amcamız taş atıp kolu yorularak :) Meralciğim için kazanmıştı. Ancak evlerinde fazla yer kaplamaya başlayınca ondan kurtulmaya karar verdiler. Ben de, biraz bizim evde kalabalık yapsın, sonra da inşallah oğluşum oynar diye aldım bizim eve getirdim:) Yatırımcı anne:P
  • Bu hafta sonu eşim, hem cumartesi hem pazar çalışıyordu. Meralinkisi de balık sevdasından kendisini deniz kenarına vurunca ikimiz başbaşa kaldık:) Bana çok güzel yemekler yaptı sağolsun. Çok güzel vakit geçirdim tatlım, bunu hep yapalım:) Her şey için çok teşekkür ederim.
  • Meral'le düşündük taşındık ve 3 motifini bitirdiğim renkli battaniyenin fazla renkli ve karışık olacağına karar verip, daha önce bir dergide gördüğümüz sadece 2 renkten oluşanını örmeye karar verdik. O 3 motif öylece dursun kenarda. Babaanne olan annem bir tane satın aldı, bir tane ördü Türkiye'de biz bekliyor; anneanne olan annem örmüş, pazartesi postaya vemişler yolda inşallah. (Heyyoo bir paket daha:)) Ben bir tane ördüm acemi işi:) Meralciğimin ikizi Meltem teyzesi hazır gönderdi yeşil bir tane. Her yerimiz battaniye oldu maşallah:) Aslında ben battaniyeden daha çok, yere serip üzerine yatırabilmek, oturtabilmek, altını değiştirebilmek için bir şey yapmayı düşünüyordum. En iyisi ben vazgeçeyim:)
  • Cumartesi mothercare'e gittik Meral'le ve yataklara baktık biraz. İlk başlangıç için Moses basket denilen küçük sepetlerden mi alsam diye düşünüyordum ama Meral güzel akıl verdi. Bebeği onlara uzun süre yatıramayız. Boşuna masraf. Sanırım doğrudan yatak alacağım. Salonda yanımızda yatırmak için ya da bir yere gittiğimizde götürmek için de ana kucağı denilenlerden alacağım kısmetse.
Bunlar moses basket/Musa'nın sepeti denilen sepetler: Mothercare/Moses Baskets


Bunlar da sonradan çocuk yatağına dönüştürülebilen bebek yatakları: Mothercare/Cots

Bunlar da sanırım ana kucağı denilenler: Mothercare/Bouncing Cradles


Odanın ölçüsünü alıp, mümkünse altı çekmecelilerden bir tane edinmek istiyorum. Şu anda evimiz 2 oda+1 salon. Odalardan bir tanesi tam çocuk odası ebatında:) Ancak orası çalışma odamız ve onu çocuk odasına dönüştürme şansımız pek yok. İlk zamanlar için bebek bizimle yatacak sanırım ama 6 aydan sonra kendi odasına geçirmek isterdim. Hadi 1 sene diyelim. O zamana kadar taşınmazsak ne yapacağım bilmiyorum. Belki çalışma odasını yatak odasına taşırız:S (Eşimin henüz bu küçük planımdan haberi yok:)) Bu arada bebek için çekmeceli bir dolap almak istiyorum. Onu da şimdilik çalışma odasına koyacağım sanırım. Ev biraz karışacak ama ne yapalım. Hayırlısı. Neyse bu konuyu ayrıca bir postta irdelemeyi düşünüyorum:)
  • Sanırım ben en çok mothercare'i seviyorum:) Bir de turuncu rengi:) Fotoğraflardan da belli olduğu üzere:) Toys'R Us'ın yataklarını ve yatak takımlarını da çok beğenmiştim. Mothercare'in şu aşağıdaki takımına bayıldım. Mavi takım almayı düşünmüyorum, mümkün olduğunca renkli (özellikle turuncu-yeşil-sarı karışımı) bir şeyler istiyorum.
Mothercare/Baby Jungle


Toy's R Us'ta da çok beğendiğim bir takım oldu ancak sitesinde bulamadım. Mothercare'deki ile onun arasında seçerim muhtemelen. Sitede olanlar da gayet güzel.

Toy's R Us/Nursery
  • Başlık kısa kısa gündemdi ama kendimi kaptırmış gidiyorum, hadi hayırlısı:)
  • Mothercare'de bebek arabalarına da baktık. Maclaren almaya karar verdim tavsiyeleriniz üzerine:) Hepinize çok teşekkür ederim. Hatta güzel bir kırmızı modeli de çok beğendim ama şimdiden almaya kalkışmadım tabi:) Sormak istediğim bir şey var; o arabalarda bebek sadece yola doğru mu bakıyor? Bebeğin yüzünü anneye doğru çevirme seçeneği yok galiba.
  • Sumuklubocek benim, çantamda neler var? konulu postumdan sonra ebe-sobe başlatmış, çok mutlu oldum:) Çok teşekkür ederim tatlım. Kendimi ebe-sobe konu annesi gibi ve çok özel hissediyorum:)
  • Alara Aslıhan'ın annesi blogunu kısıtlamış. Sadece aile çevresinin okuması için mi kapattın sevgili Arzu,yoksa bizim de okumak için bir şansımız olacak mı? :(
  • Geçen hafta çok rüzgar var diyordum ya,12 kişi hayatını kaybetmiş burda:( Bizim apartmanın kapısının hemen yanında çatıdan uçmuş kiremitler bulduk. İş yerinde de, en alt katta çalışıyoruz, birden bire bir gümbürtü koptu. Üst katlardan kocaman bir cam bizim bölümün önüne düşmüş! Camların eni 2-3 insan genişliğinde, boyu da 2 metre rahat vardır. Allah'tan binanın hemen önünden kaldırım geçmiyor, ufak da olsa yeşil bir alanla çevrili. Kimsenin olmadığı bir sırada oraya düştü koca cam. Allah korudu.
  • Cuma akşamı The Pursuit of Happyness filmine gittik. Herkese tavsiye ederim. Gerçek bir hikayeden alınma ve sadece annelerin değil babaların da ne kadar cefakar olabieceğini gösteren harika bir film. Babaları bu filme götürmenin çok faydası olacaktır:) En kısa zamanda filmin gerçek kahramanın yazdığı kitabı alıp okumak istiyorum.
  • Bir önceki posta uzun uzun cevap yazdım sizler için:) Buyurunuz, okuyunuz:)
  • Şimdilik bizden haberler bu kadar. Görüşmek üzere:)

13 comments:

Salincakta Iki Kisi said...

seni okudukca bebek sahibi olmak icin daha bir can atmaya basladim :)Allah tum dileyenlere versin insallah-- o turuncu takima bayildim--

Anne ve Bebisi said...

Amin canım,inşallah:) Senin bebiş hazırlığı postlarını sabırsızlıkla bekliyorum:) Kim bilir sen bu pozitif enerji ile neler neler hazırlarsın:)
Sevgiler

New York'tan said...

guzel vakit gecirmissin bu hafta :) Arkadasin hakli sepet konusunda iki aydan sonra kullanamadi arkadasim, evin buyuk genisse oki ama yoksa degmez,bebek yataklarinin ileride toddler yatagi olanlarindan alirsan rahat edersin, bir de bebek arabalari karsiya bakiyor genelde ama burada degisik modelleride gordum sana bakan ama ilk aylarda carseatle kullanirsin, gorursun bebisi :) zaten buyuyunce disariyi seyretmek isteyecektir bebiste :)

meral said...

Selam Anne ve de Bebisi,
Esas ben size tesekkur ederim.Beni misafir ettiniz.Harika zaman gecirdim.Cok eglendim.Ayrica o guzel canta icin de cok ama cok tesekkurler.Hemen kullanmaya basladim.Canlarim benim..
Bence de gecen haftasonunu tekrarlamaliyiz.Ne guzel oluyo boyle kizkiza.(Ya pardon bi de minik bir erkekcik var isin icinde )Eger bu haftasonu babaniz calisirsa yine bu sefer bana beklerim ikinizi efendim.
Oyleyse tekrar gorusmek dilegiyle.Ikinizi de optummm..

Rabia said...

Anne ve bebişi merhabalar.
Ne heyacanlı bir bekleyiş. Ne güzel. Yine tekrarlıyorum öncelikledileğim sağlıcakla kavuşman yavruna.
Küçük sepet almana bence de gerekk yok. Utkunun da vardı ama çok çabuk büyüdüğünden 3 ay sonra yatağına geçmişti. alıp da kalabalık etme. Hem de fazladan masraf.
Sevgiler.

Anonymous said...

sevgili anne ve bebişi..
bloğunu okuyunca her sabah gün saydığım, oğlumu heyecanla beklediğim hamilelik günlerimi hatırladım gülümseyerek..
benim meleğim şimdi dört aylık.. dilerim sen de oğlunu hayırla ve sağlıkla kucağına alırsın.. beni merak edersen minikmelek.blogspot.com'dayım..
hoşçakal..
Kuaybe

YAGMUR said...

sana gercekten chicconun 3lu pusetini tavsiye ediyorum hem boyle sepet yatagida var ben yagmur'u ilk uc ay onun icinde uyutum geceleri hep yanimda yatti hem de araba koltugu super basit super pratik pusetin ustunede bu ikisini koyabiliyorsun http://www.chicco.fr/scheda_prodotto.asp?menu=on&art=05.063398.630.000&idFascia=21&idSezione=43

sumuklubocek said...

hipo'ya bayildim, cok tatli! selim'in de ilk oyuncagi hippoydu :)
sepet yerine bebek yatagini oneririm ben de...
sevgilerimizle!

eho said...

bende mothercare'e girince kendimi tutamıyorum tabi izmirdekinde çok çeşit yok ama insan her gördüğünü almak istiyor ki bende kend.m için hiç kıyafete düşkün değildim ama bebişlere gelince akan sular durulup aralar feda olsun deniliyor.Sağlıklı sıhatlı olsunlarda herşey feda olsun..

Anonymous said...

Ablacım görüşemiyoruz bi kaç gündür msn de ben cuma eve gidiyorum.inşallah gitmeden görüşürüz.bu arada bebek eşyaları harika.turuncu güzel ama sanki kız işi mi? :) öptüm kocaman sevgiler.

meltoş

Anne ve Bebisi said...

Evet Şeymacım,arkadaşım sağolsun,çok güzel vakit geçirdik birlikte. Yok ben de almamaya karar verdim basket. Toddler yatağına dönüşenlerden alacağım inşallah. Yüzü sana bakan çocuk arabaları var ama onlar tank modellerin içinde:)Sanırım baston modellerden bir tane alacağım,bebiş de etrafı seyretsin inşallah:)

Meralcim, minik erkekcik de az büyüsün inşallah babasıyla Murat amcasına satarız biz onu:))) Bu hafta sonu da full çalışmak zorunda kalacak sanırım babamız. Kısmetse sizdeyim yani:))

Çok teşekkürler sevgili Rabia.
Evet sepetlere bakınca üzerlerinde 11lb'ye yani 4-5 kilo oluncaya kadar yatırabileceğim yazıyordu. Bir kaç aydan sonra kullanılabilecek bir şey değilmiş maalesef. Vazgeçtik.

Sana da çok teşekkürler Kuaybe. İnşallah:)

Sevgili yağmur'un sevgili annesi:) Bu puset katlanabiliyor mu? Arabanın bagajına koyulabilir olması lazım da:)

Teşekkürler sumuklubocekciğim. Demek Selim abimizin yolundan ilerliyoruz,ne güzel:)

Haklısın sevgili eho. Önce sağlık. Senin bebişin de çok tatlı maşallah:)

Meltoşcum,kısmet olmadı bir türlü. Sorry ablacım. Bu akşam bir ara deneyelim buluşmayı inşallah:)

Turuncu kız işi olsun be halacık, bütün güzel renkleri kızlara vermişler, erkek çocuklarına maviler, kahverengiler, griler kalmış:) Yazık onlara, onlar da çocuk, daha bebekken iç karartan renklere mahkum etmeyelım zavallıları:) Öptüm tatlım.

YAGMUR said...

anne ve bebisi bu puset katlanabiliyor ve cok kompakt bir sey benim arabam minik ford fiesta onu bagajina bile sigiyor istersen ben pusetin fotograflarini ayrintili cekip gonderebilirim

Anne ve Bebisi said...

Sevgili yagmur'un annesi, teşekkür ederim bilgi için. Extra foto göndermene gerek yok canım. Ben mağazada incelerim inşallah. Sitenin adresi de var, çok çok teşekkürler.

x