Wednesday, 24 January 2007

En sonunda :)












9 comments:

Serra yiLmaz said...

eft, en Sonunda
kaaaaaaaaaaaaar!
hehe ;p

~Serra

Anne ve Bebisi said...

:) Bundan daha fazlasının olacağını sanmıyorum:) Ama olsun bu kadar da olsa yağdı ya:))

sumuklubocek said...

hosgeldin kar!!!
az birazcik da olsa yuzunu gostermis.
bu arada neresiydi burasi? Dallas mi? :)))

Talha said...

burası çok güzelmiş...buda kar mı? ben size türkiyeden inş. bi kar resmi çekip göndereyim...

turuncuhayal said...

Siz bir de burdaki gorun!!! kac gundur araliksiz yagiyor, ve burda yillardir yasayanlar bu yil cok ilik bir kis gecirdigimizi soyluyorlar! Ama evde oturup, camin kenarinda cayini yudumlarken bir taraftanda yagan kari izlemek cok guzel bir duygu:)

sumuklubocek said...

turuncuhayalcigim, cayin yaninda senin o guzel kisirlarindan olmazsa olmaz ama ;)

palyanço said...

sonunda o kadar zamandan sonra birseyler yazmak icin fırsat buldum ve diyorum ki, bu resimler gercekten cok guzel cıkmıs.. nasılda hafifletiveriyor insanın icini kartaneleri değil mi?

Anne ve Bebisi said...

sumuklubocekciğim:))

talha'nın sevgili annesi, fotoları en kısa zamanda bekliyoruz:)

Minecim, lapa lapa yağan karı çok özledim. Burada en fazla bu kadar işte:)

Hoşgeldin palyanço:) Özlettin kendini:) Kar konusunda kesinlikle haklısın:))

nilly said...

Pek bir siritmis sizin kar :) Bu kadar nazli olmasin ya yagsin azicik daha :) Bizimki bitti bile uhuuuuu

x