Tuesday, 9 January 2007

Bu sabah, sol ayağımın arkasında müthiş bir kramp ile uyandım. Bu ikinci kez oluyor. Oturduğum ya da yattığım yerden kalkmaya çalışırken de giren kramplar var ama sabahki krampın yanında esameleri bile okunmaz. Bu kramp girdiğinde canım o kadar yanıyor ki acıdan nefes alamaz hale geliyorum. Resmen ayağınızı kesiyorlarmış hissine kapılıyorsunuz.

Bütün gün topallayarak dolaştım, hala üzerine tam basamıyorum. Bir kaç gün daha sürer acısı. Hamilelik sırasında kan dolaşımının yavaşlaması sebebiyle normalmiş. Kan dolaşımını hızlandırmak için balık yağı tavsiye ediyorlar:P

Bir süre önce evimizi değiştirmemiz sebebiyle eski doktorumuzun sınırları içinden çıkmıştık. Adres değişikliğini bildirmek ve kayıt yaptırmak için yeni sağlık merkezine gittim. Biraz moralim bozuldu. Eski sağlık merkezimiz yeni ve modern bir binaya sahip, doktor randevusu için 1 ya da 2 gün önceden aramanızın yeterli olduğu bir merkezdi. Oysa ki burası eski püskü bir merkez. Hiç iç açıcı görünmüyor. Neyse, imaja takılmamak lazım, sonuçta işimiz duvarlarla değil doktorlarla:) Asıl moral bozucu olan; doktorla görüşmek için 2 hafta sonrasına ancak randevu alabiliyorsunuz! Bilemiyorum yani, Türkiye'deki arkadaşlar, doktor yetersiz diye sızlanmayın hiç:) 2 hafta diyorum,anlayın artık:)

Işlemlerimi yapan ingiliz bayan çok sevimli, yardımsever ve güleryüzlüydü. Sabah onun neşesi bana tüm gün yetti.

Sağlık merkezinde işlerim bitince hemen yakınındaki Toys'R Us'a girdim. Geçen sefer göz ucuyla bir bebek bölümü olduğunu görmüştüm, bir inceleyeyim dedim. Bir kaç bebek kıyafeti vardı ama asıl beni vuran yatak takımları oldu:) Hiç bu kadar şirin ve güzel şeyler görmemiştim daha önce. O karyolaları, takımlarla birlikte alıp eve getiresim geldi. Gerçi karyolayı IKEA'dan almayı düşünüyorum ama yatak takımlarını Toys'r Us'tan alacağım kısmetse. Özel indirimler vs için bebek bölümüne üyelik için başvurdum, o işlemler bitsin, eşimle birlikte gider seçeriz inşallah. Gerçi bizim zevklerimiz uyuşmaz, ben gidip kendi kendime mi alsam ki:)

Ordan çıktım Mothercare'e girdim. Bebek için ne almam gerektiğini bilmiyorum. Bodylerden bahsediyor tecrübeli arkadaşlar, ben de body konusuna vur deyince öldürdüm sanırım, tam olarak toplamda 24 adet body aldım!!

No comments:

x