Tuesday, 9 January 2007

Bu, bebişe ördüğüm acemi işi ilk battaniye:) Biraz ufak oldu ama çekiştirince genişliyor:P


Bloglardaki arkadaşlar da dahil, tecrübeli arkadaşlar bol bol body almamı,en çok onların işime yarayacağını söylüyorlar. Ben de vur deyince öldürdüm ve bugün toplamda tam 24 tane body aldım! Abartmış mıyım? :) Neyse, 3 arkadaş daha bebek bekliyor demiştim, kardeş payı yaparım artık:)
Bunlar mothercare'den aldığım ilk 7 body.


Bunlar da örmeye başladığım ikinci battaniyenin ilk motifleri. 12 farklı desen var. Desenlerin arasına da düz renkler serpiştiririm diye düşündüm.

Eşim, ikinci battaniyeye başladığımı duyduğunda, yine mi battaniye örüyorsun diye şaşırmıştı:) Ne yapayım, en kolayı o dedim:) Yalnız bu motiflerden oldukça fazla yapmam gerekecek. Ne yapıcam bilmiyorum.

Yere koymaya kıyamadığım için altlarına çarşaf serdim:) Mamas&Papas'da indirim var demişti arkadaşım ama orada bebekler için pek çeşit yoktu ve indirimli ya da indirimsiz, fiyatlar da çok pahalıydı:) Gap bile oradan daha ucuz. Karşılaştırabildiğim kadarıyla Mothercare de Gap'ten ucuz. Yukardakileri Gap'ten aldım,fiyatları uygundu. Daha bugüne kadar, kendime ve eşime Gap'ten bir şey almış değilim:) Anneciğim ve babacığım da kendilerine almaz, kardeşimle bana alırlardı sürekli. Büyüdük, hala kendilerine değil bize alırlar. Ne hissettiklerini şimdi şimdi anlıyorum. Yemeyip yedirmek, giymeyip giydirmek böyle oluyor galiba.


Işte diğer 17 body:) Bunlar Primark'tan ve fiyatları çok uygun.

2 takım 0-3 aylık için, iki takım da 3-6 aylık için. 0-3 ay için fazla bir şey almamam tavsiye ediliyor, bebekler hemen büyüyor diye. Ben de genelde 3-6 aylık aldım. Bu 3 takım, 17 body'nin toplam fiyatı, Mothercare'den aldığım 1 takım, 7 tane bodynin fiyatından sadece £1 eksik! Iyi mal, iyi para der annem:) Pahalı olanları da gezmeye giderken giydiririz kısmetse:)




Yoktu bizim zamanımızda böyle güzel şeyler :) Şunlardaki şirinliğe bakın:)

Bunlar da tüm mağazalar içinde en ucuz bebek kıyafetlerinin bulunduğu, Sainsbury's isimli sebzeci-meyveci:) marketinden alınmış olan takımlar. 3-6 ay için. Pahalı şeyler almaya gerek yok cidden. Pahalı bir marka ürünün yarı fiyatından daha ucuza o kadar çok çeşit bulabiliyorsunuz ki. Mamas&Papas'da 3 tane body £9 iken, Primark'ta 7 tanesi £4 !!! Aradaki farkla daha kaç kıyafet alınır.

Sonuçta hepsi %100 pamuk. Önemli olan o.

Yine bir Sainsbury's kreasyonu:)

Ve yine Sainsbury's:)
Babamız maviyi çok sever:)) Çok şanslı çoook:) Bu arada,bugün bir yerde, yeni doğmuş bebeklerin favori renklerinin siyah-beyaz ve kırmızı olduğunu okudum. Araştırmam lazım, neden acaba? ;)

Üç ahbap çavuşlar:) Sleeping body olarak geçen uyku tulumları.

Şimdi gelelim uyku tulumu sorunsalımıza. Sanırım bunlar da 3-6 ay için. Büyük gelseler de; babamın dediği gibi; büyüyünce de giyer inşallah:P Ama takıldığım mesele şu ki; mayıs-haziran ayları için fazla kışlık gelmezler mi acaba? Yani kısa kollu falan mı bir şeyler almam lazım? Acaba bebeklerin de,büyükler gibi yaz-kış kreasyonları mı var? Nisan ayı gibi mi alışverişe çıkmalıyım? O zaman mı yazlık şeyler bulabilirim?

Öğrenmem gereken ne çok şey var!
Tecrübeli arkadaşlardan özellikle yorum bekliyorum:)

Sevgiler.

Mamas&Papas
Gap
Mothercare
Primark
Sainsbury's

20 comments:

yasemin said...

Coook guzel giysiler almissin. Masaallah.. Bebek icin alis veris yapmak coook zevkli degil mi? Dogana kadar onlara dokunmak, cici cici diye sevmek.. :)

Aldigin her seyi kullanmadan once bebekler icin ozel olan deterjan ile yikamani tavsiye ederim. Bu ulke soguk oluyor. Aldigin uzun kollu uyku tulumlarini rahatlikla kullanirsin. Cok sicak olursa bodyler var nasil olsa :) Amma cok almissin;@) Olsun gule gule kullanirsin ins. Battaniye de guzel gozukuyor, ellerine saglik.. basladigin gunu hatirladim :D

yakinda hastaneye goturecegin cantanin listesini de post olarak yayinlarsan iyi olur. Eksikleri yorumlarla tamamlariz :)

Selam sevgi ve dua ile..

Anne ve Bebisi said...

Canım benim, Hoşgeldin:) Birlikte çıkalım alışverişe;) Çok olanları kardeş payı yapalım;)

Sen olmasan başlayabilir miydim o battaniyeye:)

Şimdiden bakmaya başladım checklist'lere:) Hastane çantası için de buldum bir checklist:) Yakında onu da hazırlarım inşallah.

Hep uğra, beklerim:)

arzu said...

Masaallah bi tane battaniye ormus ikincisine baslamissin!!!ben hic bisi ormemistim kizima!!bodyler kesinlikle cok ise yariyor, cok degil aldiklarin bence, bizde A.Aslihana bol bol amistik, yetmiyordu bile bazen:)gap'ten aldiklarini uzn sure kullanacagindan eminim Allah'in izniyle, gercekten kaliteli, ben ozellkle pijamalarini filan ordan aiyorum, cok sirinler cunku:))arada gaptede indirimler oluyor, genelde o zaman bi cok sey aliyorum ve inanirmisin turkiyeden daha ucuz bi cok sey gapte!!en azindan kotlar filan oyle:)ben hamileyken bi jumper almistim, cok da sevrek giydim, bulursan alman tavsiyem kesinlikle cok rahat:)

Anne ve Bebisi said...

Arzucum,ah elimden gelse neler neler yapacağım ama:) Benim adım Hıdır, elimden gelen budur:)

Ne sıklıkla kirlenir bilemiyorum ki bodyler:) Ama her kirlendiklerinde hemen yıkayacak halim yok di mi, kirliler beklerken diğerlerini giydiririm inşallah:)

Buradaki pek çok kıyafet Türkiye'ye göre daha ucuz kesinlikle. Annem ve kayınvalideme de dedim,bebek kıyafeti almayın ordan, burada çok ucuz diye.

Dediğin gibi,kaliteli mal farklı oluyor tabi:) Aslıhan'a da ne çok yakışıyordur o pembiş ciciler, maşallah:)

Dediğin jumper'a bir bakayım.Teşekkürler tavsiye için.

Indirimleri takip etmeli;)

KB said...

Hepsini gule gule saglikla kullanmasini nasib etsin Allahim. Sevincle ve heyecanla bekliyorum bende bebisi. Yazdiklarindan hep kendim geliyor aklima. Bodyler evet cok kullaniliyor en pratik giyim onlar cunku. O kadar minik oluyorlarki giydirip cikartirken pratik birseyler ariyor insan. En son resimdeki sleeping bodyleri tavsiye ediyorum ben En cok onlardan kullandim. Hem usumuyorlar hemde alt acma derdi super pratiklesiyor. Birde cok fazla alma. Isık hızı ile buyuduklerinde 1 hafta once giydirdigin kıyafetler bile 1 hafta sonra olmayabiliyor. Yani oyle acayip pahali syeler almana gerek yok. İlk 3 ay zaten hep bodylerle geciyor. Ben abartip bir suru kiyafet almistim hepsini 4 aydan sonra giymeye basladi. Aklinda bulunsun...

New York'tan said...

Gule gule kullansin cicilerini bebisin :) hepsi cok guzel heveslendim bak simdi :) bende mothercaredan almistim ilk uc aylik kiyafetlerini Tr deyken ,o kadar yikamama ragmen hic bir sey olmadi, gapinkiler de guzel onlardanda memnun kaldim,bebis buyudukce eksiklerini tamamlarsin, cok alma bence :)

Salincakta Iki Kisi said...

Seni Amerika'da yasiyor zannediyordum, Ingiltere'desin sanirim. Cicilere baka baka doyamadim, hepsi birbirinden tatli, guzel gunlerinde giydirmek nasip olur insallah.

Battaniyen'de anne sevgisiyle yapildigi icin anne kucagi gibi sicacik tutacaktir bebisini eminim. Sevgiyle yapilan hersey guzel olur.

YAGMUR said...

Allah guzel saglikli gunlerde giymeyi nasip etsin
aldiklarin cok guzel, gercektende bodyler cok ise yariyor ve cok s1k degistiriyorsun oyle hemende yikayamiyorsun, ben dogum icin 3 tane almistim daha sonra hemen 3ayliklara gecmistik annem hep buyuk olsun zarari olmaz rahat etsin der sana tavsiyem fazla kucuk alma giydirmeye firsat olmuyor hemen buyuyorlar bende hep GAP tan almistim Yagmurun elbiselerini ama hep indirimde aldim burada cok ucuzlatiyorlar 30euroluk kazaklari jeanleri 6/7 euroya almistim orada bu kadar ucuzlatmiyorlarsa sen bana adresi siteden begendiklerini soyle bebis icin guzel alisveris yaparim ben burdan
sevgiler...

sumuklubocek said...

bayildim bayildim, ne guzeller bunlar boyle...
bodyler superrr, yok hic cok diye dusunme, kesinlikle ziyan olmuyor. Yalniz su 7li paketler cok iyiymis, burada yok onlardan benim gordugum en cok 5liydi.
bir de ikinci yaptigin battaniye cok cok guzel. ben de hayiflandim simdi Selim'e hicbirsey ormedim diye :(. ellerine saglik hepsi de cok cok guzel.
ben de olmazsa olmazlar diye bir post yazacagim ne zamandir, ha gayret yazayim bir ara bariii, hani hamile arkideslere oneriler babinda ;)
sevgiyle kalin, bebisi opuyorum!

nilly said...

Ciciler cok cici :) Bende yegenim icin kendimi kaptirmistim bebek reyonlarinda. Tulum cesitlerinde bir tanesi var ozelliklegece altini acman gerektiginde cok pratik oluyormus. Alt kismi lastikli. Bulabilirsen onlari tavisye ederim. Benim sayfamdaciciler ve biciler slide showda var bir tane resim.

meral said...

Oyyy oyyy yerim ya ben onlari...esroscugum cok ama coook ciciler.cok sirinler.gule gule kullansin insallah.bu arada ikinci ormeye basladigin battaniyenin motifleri superr olmuss.ama niye kalpli olani koymadin oraya?Yoksa soktun mu?ya benim yelegi hic ama hic sorma.yani bu kadar basit birseyi yapamadim ya kendimden utaniyorum.her aksam yeniceri misali 3 ileri 1 geri ben de 3 sira orup iki sira sokuyorum.gecenin sonunda bir de bakmisim hep ayni yerdeyim.neyse ben iyisi mi guzel bir yelek alayim cocuga.sonra da ben ormustum diye kakalariz.sen soylemezsin dimi :)ya niye 9 ay beklemek zorundayiz ki ?soyle 3-4 ayda dogsa ya su bebekler :))

Mercan'ın Deryası said...

Canımcım cicileriniz çok güzel, daha güzellerine, daha yumuşaklarına, daha bi şekerlerine inşallah :) iyi sen ne güzel resimlerini paylaşıyorsun, ben öyle bir paronoyak oldum ki nazar değer diye çektiğim resimleri koyamıyorum :))) cesaretlendirdin şimdi beni :))


Bu arada örebilmene çok sevindim, kendinle gurur duymalısın. Ben asla örmeyi beceremedim. İstemedimde. Ama şu sıralar öylesine istiyorum ki gördüğümden öreyim, akşamları ayaklarımı uzatıp elimde şişler ve yumaklarla oturayım diye..

Herşey gönlünce olsun... Mobilya seçimi ve oda dekorasyonu konusunda da paylaşımda bulunursan sevinirim. Benim kafam çok dolu da :)))

Sevgileeer

meltem said...

Esrosçuğm inanılmaz güzel ciciler almışsın.Hepsi birbirinden şirin.Allah inşallah sağlıklı ve güzel günlerde giymesini nasip etsin.

Eminim çok keyifli ve hayecanlı alışverişlerdir bunlar.Keşke ben de yanında olup heyecanını paylaşabilseydim:(Ama şunu bilinki yüreğim herzaman sizinle canım...

Bu arada body olayını çok iyi yapmışsın..Çünkü yengemlerden gördüğüm kadarıyla en çok kullanılan şeyler.

Battaniye de çok hoş olmuş eline sağlık.Motifli olan da çok janjanlı birşey olacak gibi:)

Seni de bebişi de sevgiyle kucaklıyorum...

Kendinize iyi bakın canım..

Banu said...

Giysilerinin hepsi birbirinden güzel. Özellikle 3-6 ay kıyafetlerine bayıldım. Sağlıkla ve mutlulukla giydirirsin inşallah.

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler sevgili kb,sağolasın verdiğin taktikler için;) Sana bir dejavu yaşatıyorum anlaşılan;)

Teşekkürler Şeymacım, inşallah güle güle giyer bebişimiz:) Daha fazla almayı düşünmüyorum artık. İşte bir kaç eksik falan artık.

Merhaba Banucum,evet İngiltere'deyim. Güzel dileklerin için teşekürler. Darısı sizlere inşallah.

Sevgili Yağmur'un sevgili annesi, hoşgeldin:) Teklifin için çok teşekkür ederim canım. Buradaki indirimleri takip edeyim, ne kadar indirime giriyorlar hiç bilmiyorum ki:)

Sumukluboceciğim,sağolasın tatlım. Selim'e de örüp göndereyim bir battaniye;)) Senin olmazsa olmazlar listeni sabırsızlıkla bekliyorum. Nasıl oldunuz bu arada? Geçmiş olsun tekrardan.

Sağolasın nillycim,yeğeninin ccilerini görmüş ve çok beğenmiştim maşallah:) Bahsettiğin tuluma da bir bakayım canım.

Canım Meralcim, sağolasın teyzesi:) Kalpli motifi söktüm evet, ip geçişlerini çok sıkı yapmışım, büzüşüp kaldı bitirince. Yeleğe takma kafanı, gün gelecek makina misali öreceğiz iiinnşşallah, o zaman bu günlerimizi hatırlar güleriz:P Ama illa satın da alıcam dersen tutmayayım seni tabi:P Öptüm.

Deryacım, daha güzelleri sizin, Mercan'ın olsun inşallah:) Bismillah de koy fotoları, korkma hiç bir şey olmaz Allah'ın izniyle:) Bu arada, gözün korkmasın sen de örebilirsin. En kolayı battaniye:))) Yok hatta atkı, ondan başlayabilirsin. İnternette tüm bilgiler var, ilmek atmayı unutmuşum onu bile internetten bulup attım:) Sen bi şiş, bir de yumak al beni haberdar et yeter, ben bilgileri sana gönderirim:)
Mobilyalar için de bakınmaya başladım. Bir sürü ayrıntısı varmış,içine girdikçe öğreniyorum. Yakında onun için de bir post yazarım ama tabii önce tecrübelilerden akıl alsak iyi olur:))

Canım Meltemcim,amin inşallah canım:) Keşke birlikte olsaydık:( We miss U :(((

İkinci battaniye cidden janjanlı olacak gibi ama o kadar çok motif yapmam lazım ki, acaba Meralciğimle Yeşimciğime paylaştırsam mı diyorum:)) kih kih:P

Ben de seni kocaman öpüyorum canım.

Teşekkürler sevgili Banu, inşallah.

Sevgiler

sumuklubocek said...

canimcigim sagolasin biz henuz tam iyilesemesek de cok daha iyiyiz hafta basina nazaran, ha gayret iyilesmeye calisiyoruz...
aklima tulumlarla ilgili birsey gelmisti onu yazayim dedim: ozellikle 9 aydan sonraki tulumlari fermuarli almani oneririm. Minik bebis de Selim abisi gibi sabirsiz bir bicirik olursa ozellikle altini aldiktan sonra ve giyinirken o citcitlari kapatmak cok zor oluyor, fermuar coook daha kolay. biz simdi fellik fellik fermuarlu tulum ariyoruz :)

palyanço said...

oohh... herkesler yorumda yazmıs ne guzell :))

valla tum aldıkların cok sirin seyler.kücük kücük oluncada daha bi baska oluyorlar..gule gule kullanır artık bebiş mutlu günlerde :)) ayrıca da el emeği göz nuru battaneye de sarıldı mı sıccacııııkk..ohh.. değmeyin keyfime annemin kucağında der artıkın ;)

EGE said...

merhaba!allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebişinize kavuşmayı nasip etsin.ne kadar güzel şeyler almışsınız öyle.o ilk dönemler o kadar çabuk büyüyorlar ki aldıklarının çoğunu giydiremiyorsun doyasıya.size tavsiyem fazla birşey almamanız.bebeğiniz tombiş birşey olursa durumu da var tabii.benim oğluşum birazcık öyle bir bebekte:))
yazınızı okurken hamilelik günlerimi hatırladım.bebeğe hazırlık yaparken ki mutluluğumu...
annelik müthiş güzel birşey.tarif etmesi mümkün olmayan bir duygu.ve inan hamileyken pek birşey hissetmiyorsun.doğduktan sonra o ilk karşılaşmayı hala dün gibi hatırlıyorum ve sanırım yıllar geçse de hatırlayacağım o anı.işte annelik duygusunu o andan itibaren hissetmeye başlıyorsun.allahım ne güzel bir duygudur o...
neyse fazla duygusallaştım galiba.sağlıklı günler diliyorum.kendinize iyi bakın.
sevgiler gültaç-ege

Anne ve Bebisi said...

Merhabalar Gültaç hanım,çok teşekkür ederim tavsiyeler için. İnşallah ben de o güzel duyguları hissedebilirim hayırlısıyla:) Şu an da bile insan bu kadar heyecanlanıyorsa, bebek olduğunda kim bilir nasıl olur. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.

Sevgiler

türkiyeden bir dost said...

mşl. allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.benimde yakında yeğenimin bebeği oldu.çok tatlı oluyolar bebekler.kıyafetleri harika mşl.ismini ne düşünüyosunuz?türkiyeden dualar...

x