Saturday, 30 December 2006

Oğluşumuz Yolda Inşallah:)

Bugün 4.15'te hastanede ultrason randevumuz vardı. Bu sefer eşimle gideceğimiz için ayrıca heyecanlıydım:)Malum alışkın değilim:) Iyi ki gelmiş çünkü son randevu bizimkiydi ve her zamankinin aksine ultrason salonunda bir kaç kişi dışında kimseler yoktu. Üstelik 4.15'teki randevuya saat 5 gibi aldılar bizi.

Bu gidişimizde bebişin ultrason fotoğraflarını da almak istediğimiz için resepsiyona para ödememiz gerekiyordu ancak bozuklukları yoktu, tam para istediler. Bizde de tam miktar yok. Neyse ki çok anlayışlı insanlar, hemşireye daha sonra ödesek olur mu diye sorunca ok dedi. Içeriye gidip teknisyenle konuşunca yanımıza geldi ve 1 fotoyu bize ücretsiz vereceklerini söyledi:) Bu arada randevunun nasıl geçtiğini öğrenmek için cepten arayan sevgili arkadaşlarımız Meral ve Murat meğer bize bir süpriz yapmışlar ve hastaneye gelmişler:) Park yerinde arabamızı göremeyince randevu saatini mi kaçırdık diye endişelenmişler:) Şanslarına bizi bir de geç aldıkları için ultrasona yetiştiler:) Çok sağolun çocuklar ya, iyi ki varsınız:)


Salonda kimsecikler kalmadı, temizlik görevlisi kızcağız her yeri temizleyip birer birer odaları kilitledi biz hala bekliyoruz. Ben bu arada heyecandan yerimde duramıyorum. 5 gibi teknisyen çağırdı, bize iki fotoyu ücretsiz vereceğini söyledi:) Biz para vermek istiyoruz, adam ben para işine bakmıyorum, alamam diyor:) Resepsiyondakilerin bozukluğunun olmaması sizin sorununuz değil o yüzden ücretsiz vereceğim diyor. Bir dahaki sefere ödeyeceğiz diyoruz, gerek yok diyor:) Karşılıklı bir ödeyelim-ödemeyin çekişmesi oldu, komikti:)

Ben yüreğim çarpa çarpa koltuğa uzandım, adam bana neden kalp atışların bu kadar hızlı diye sordu:) Stresten dedim:) O da anladı tabi ilk çocuğumuz olduğunu:) Ilk olduğu için böyle dedi:) Ikincilerde herkes rahat anlaşılan:) Ben de ilk çocuğum ve annem, sana hamileyken her ay doktor kontrolüne,başka bir şehirdeki doktorumu görmeye giderdim, kardeşine hamileyken bir başında bir de sonunda gitmiştim demişti:) Ilkinin yeri ayrı oluyormuş demek:))

Neyse,teknisyen kontrole başladı, ben adamı bir rahat bırakmıyorum ki işini yapsın. Ha bire soru soruyorum:) Bir ara bana, merak etme bu senin bebeğin ve bir şey olsa senden saklamam kesinlikle dedi. Bu ülkede böyle, her şeyi söylüyorlar, bir şeyi saklamak yok kesinlikle. Ama ben adamı yine de rahat bırakmıyorum! Bir ara bir ölçümü bir daha yapmak zorunda kaldı benim sorularım yüzünden:) Akşam akşam çattık dediyse de sağolsun çok anlayışlı davrandı:-)

Çok şükür,bin kere şükür her şey yolunda görünüyor, inşallah öyledir ve öyle devam eder.Allah herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip eder inşallah.

Ultrason bitince, ilk çocuk olduğu için teknisyen 7. aya bir ultrason randevusu daha verdi. Normalde bu ülkede 2 ultrason yapıyorlar, ben tabi hemen atladım, neden, niye gerek duydunuz falan filan:) Adamcağız, şart değil tabi, istemiyorsan vermeyeyim ama tecrübelerime dayanarak ilk bebekler için tavsiye ediyorum dedi. Bu aylarda bütün bebekler hemen hemen aynı oluyormuş, gelişimlerini daha yakından takip etmek için sonraki aylar daha uygunmuş. Daha önceden bir çocuk olsa ikincinin gelişimini de ona dayanarak tahmin edebiliyorlarmış ama ilk çocuk olduğu için 3. bir kontrol tavsiye etti. Türkiye'de anneler neredeyse her ay ya da her 15 günde bir giderken ben burada 3. ultrasonu bile istemeyecektim nerdeyse:)

Çok şükür bebişimizin gelişimi yaşıtları:) ile paralel gidiyor -maşallah-, hep böyle devam etmesi umuduyla:) Iki fotoğrafımızı da aldık ve sonrasında sevgili dostlarımızla bu güzel gelişmeyi kutlamak için yemeğe çıktık:) Yolda hemen annelerimize, babalarımıza ve arkadaşlarımıza güzel haberleri verdik:) Dualarınız ve destekleriniz için sizlere de çok teşekkür ederim sevgili bloggerlar, Allah bu güzellikleri yaşamak isteyen herkese yaşatsın inşallah.

Ultrason sırasında teknisyen cinsiyetini bilmek isteyip istemediğimizi sordu, ben içimden, ben biliyorum zaten diyordum:) It's a boy deyince; demek annelik sezgisi böyle bir şeymiş dedim:) Başından beri erkek olduğunu hissediyordum, erkek istediğim için erkek demiyordum, anlatamayacağım bir his, bebeği hiç kız olarak düşünemedim mesela. Kız olsaydı da erkek olarak düşünemeyecektim muhtemelen. Hayırlı ve sağlıklı olması her zaman, her şeyden önemli, gerisi boş. Ne biz, ne ailelerimiz cinsiyet ayrımı yapan zihniyete sahip değiliz çok şükür. Öyle yetişmedik, çocuklarımızı da öyle yetiştirmeyiz inşallah.

Teknisyen bebişin erkek olduğunu söyleyince eşim beni kastederek, "biliyordu eşim zaten, hep söylüyordu erkek diye" mealinde konuştu. Teknisyen de şaşırdı:) Buraya gelen anneler hep bildiklerini söylüyorlar, hadi nedir söyleyin deyince de hep yanlış tahmin ediyorlar dedi:)

Ve bu arada babamız da sanırım daha bir havaya girdi:) Bir sonraki randevunun tarihini ve saatini ayarlarken kendisi için de uygun olan bir zamanı seçmeye çalıştı falan;) Böyle devam etmesi umuduyla:) Selimciğin babasının Selim için yazdığı bir yazıyı eşime maille gönderip, zorla okutup örnek alması gerektiğini söyledim geçen gün;) Ok dedi ama bakalım;))

11 comments:

Incik said...

Harika! Cok tebrik ederim sizi. Saglik ve mutluluklar diliyorum anne ve bebisine.
Bu arada, neredesiniz siz, merak ettim.

sumuklubocek said...

HEHEEEEEEEEEEYT BEEEEEEEEEEE!!!!
COK COK COK SEVINDIM, SEVINDIK INAN! ONCELIKLE MASALLAH SAGLIKLI OLUSUNA, VE HERSEYIN COK IYI GECMESINE, MASALLAH, MASALLAH, MASALLAH.
IT'S A BOY demek! cok sevindik biz hani Selim'e bir arkadas daha geliyor diye.
Cinsiyet konusunda ben de seninle ayni hisleri paylasiyordum, hersey ayniydi inan.
Ama cok sevindim. Allah hayirlisiyla tamamina erdirsin insallah.
Bebis, bayram, yeniyil triple mutluluk oldu size! Hep boyle olsun!

mrakrep said...

Sagolasiniz, o dogum oncesi strestir belki, siz dogunca gorun. Sizin icin elinden gelen herseyi yapmiyor mu. Gonlunuze gore olsun insallah. Ve ikinizide tebrik ediyorum. Allah sonunu gostersin, ismine karar verdiniz mi bu arada. Bu vesile ile sizlerin bayramlarini ve yeni yillarini kutluyorum.

nilly said...

Tebrikler, hayirli bir evlat olsun insallah. Kokularin paketleri gercekten cok cici duruyor. Kiyamaman cok normal. Hele o kurabiye kutusu. Kap o kadar guzelki icindeki kotu bile olsa kabin hatirina yersin :)

arzu said...

masaallah, Allah hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip etsin ins...saglik sihhat ve keyif icerisnde gececek guzel bir yil diliyorum, ayrica hayirli bayramlar!

Anne ve Bebisi said...

Incicim,çok teşekkür ederim.UK'deyiz biz. Sevgiler.

Sumuklubocecigimmmm:) Amin,amin:) Aynı güzel dilekler sizler için de geçerli olsun inşallah:) Içten dileklerin ve duaların için de çok teşekkür ederim.

Merhaba mrakrep,hoşgeldiniz. Hayırlısı bakalım.Eşim sizi örnek alsın diye yazılarınızı göndermeye başladım:) Tecrübeli babaların tecrübelerine ihtiyacımız var malum:) Isim konusunda henüz karara varamadık ama en az iki isim istiyoruz kısmetse.Sizin de bayramınız kutlu olsun, hep sevdiklerinizle olsun inşallah.

Merhaba nillycim,çok teşekkür ederiiim:) Darısı sizlere inşallah;)
Ambalaj olayı çok fena:P Malı sattıran paketi midir nedir anlamadım:P

Sevgili Arzu,çok teşekkürler. Hepimiz için güzel bir yıl olur inşallah.Sizlere de hayırlı bayramlar.Sevgiler

New York'tan said...

Cok sevindim :) bizimkilere arkadas geliyor ne guzel,gecen sene kiz bebekler cogunluktaydi, bu sene erkek bebisler geliyor insAllah :) , saglikli, sihhatli olmasina da cok sevindim, sonuna kadar boyle devam eder insAllah.
Hayirli bayramlar.

Tesnim said...

:) ayyy belli oldu demek :) hadi bakalim hayirlisi :))

Meltem Sözer said...

Ne güzel cinsiyetini de öğrenmişsiniz.

senem said...

Tebrikler canım. Gerçekten de sağlıklı olması en önemlisi, ama insan ister istemez merak ediyor tabikız mı erkek mi diye. İyi bayramlar ve de mutlu seneler... Sevgilerimle.

Anne ve Bebisi said...

Çok teşekkürler Şeymacım,abilerini örnek alır inşallah bizim ufaklık da:)

Teşekkürler tesnim:) Darısı tüm anne adaylarının ve anne olmak isteyenlerin başına;)

Evet sevgili Meltem, seninkini de merakla bekliyorum;)

Teşekkürler Senem, genelde ilk sorulan soru o oluyor;) Kız mı, erkek mi diye;)

x