Wednesday, 20 December 2006

Meltem Teyzem'e ve Cem Amcam'a


Bunlar benim ilk hediyelerim:) Bu hediyeler gelmeden bir kaç gün öncesinde annem bana 3 küçük tulumcuğu almamış olsaydı benim ilk kıyafetlerim de olacaklardı aynı zamanda:) Benim yolda olduğumu ögrenen, annemin ve babamın çok sevgili arkadaşları, Istanbul'daki Meltem teyzem ve Cem amcam taa oralardan bana bu güzel takımı yollamışlar:) Ne kadar güzel olduklarını anlata anlata bitiremeyeceğim için fotoğraflarını koydum, kendi gözlerinizle görün diye:) Annem ve babam teşekkür etmişti ama ayrıca ben de teşekkür etmek istedim:) Sevgili Meltem teyzecim ve Cem amcacım, düğününüzde el çırpmak için sabırsızlıkla bekliyorum, ikinizi de kocaman öpüyoruuummm :)

Yeşil Takımlı Bebiş;)



Bunlar da benim ilk kıyafetlerim, annemin aldığı üç küçük tulum:) Kız olursam maviler bana çok yakışır;) Zaten babacığımın da en sevdiği renk mavi ama erkek olursam pembe tulumla komik olmam di mi? :) Neyse canım, evde giyerim kimse görmez:P Tabii annem fotoğrafımı çekip buralarda yayınlamazsa!!!

14 comments:

Anonymous said...

ayy cok da sirin yesil yesil takimlari bizim bebisimizin.Meltem Teyzesi zevklidir zaten.Eeee kimin kardesi? :)
O sag salim saglikla bir gelsin de bak ona ne kiyafetler alicaz annesiyle carsiya cikip.
Tontosumuz yaa..hadi artik gel.cok beklemekten sikildim..Gel de hayatimizi degistir.Gel de guluslerinle nesemizi cogalt,yaramazliklarinla sabrimizi sina.Gel de buyut bizi bebis kendin buyurken.Hadi gel.....
Meral Teyzen

didi said...

Tatlı bebişim, renkler konusunda hiç takıntın ve sıkıntın olmasın. Bir erkek bebek olsan da, kız bebek olsan da, her rengi keyifle kullanabilirsin. Hayatın boyunca bütün kıyafetlerini sağlıkla eskitmen dileğiyle. Sevgiler ve öpücükler. :))

New York'tan said...

Iyi gunlerde kullansin insAllah:)
Ben Trdeydim dorduncu ve besinci ay oglusa hamileyken, oradan pembeler cazip gelmisti, almistim iki takim giydirdim ilk uc ay cok da yakismisti :)

Anne ve Bebisi said...

Meralcim, ne diyebilirim ki, iyi ki varsınız:) Hepinizi çok seviyoruz:)

Sevgili didi, çok teşekkürler,çok tatlısın:)
Amin inşallah Şeymacım. Erkeğe de yakışır pembe di mi?:) Kim demiş yakışmaz diye:)

sumuklubocek said...

takiminiz cok sikmis cok cok begendik, saglikla, gule gule kullansin minik bebis.
annesinin aldigi tulumlar da ayri bir guzel (Not1: "baba" yazili esyalar, babalari olaya isindirmak icin iyi oluyor ;) Not2: aman kimseler duymasin! Selim'in de var pembeli bir tulumu :))) )
sevgilerimizle...

Anne ve Bebisi said...

Çoook teşekkürler sevgili sumuklubocek teyzemiz:)
Not 1: Tecrübelerin gözünü seveyim:)
Not 2: Eminim tatlı Selim'e pembe de çok yakışmıştır:)

Anonymous said...

Bebiş Yaman seni hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz.Ben ve Cem amcan nacizane hediyelerimizi beğenmene çok sevindik...Sen daha iyilerine layıksın....İnşallah sen bi gel de bak gör neler olacak...Seni yiye bitireceğiz:)İnşallah anne ve babana sağlıklı ve hayırlı bir evlat olman dileğiyle...

Esroşçuğum bizi çok duygulandırdın...Gerçekten çok güzel bir davranış bayıldım onları site de görünce...

Hepimizin sevgilisi Bebiş Yaman söyle Meral Teyzen'e,Yeşim Teyzen'e ve annene sanna yeni ciicler alsınlar....Artık az kaldı dimi:)

Sabırsızlıkla seni bekliyoruz...Sayende ilk kez teyze olacağım...Zaten Meral Teyzenden yana şansımız yok:)

Anne ve Bebisi said...

Meltemcim,Allah hepinize inşallah güzel güzel,hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip etsin.Her şey için çok teşekkür ederiz. Iyi ki varsınız:) zanks siiisss:)

Anonymous said...

ablacım bugün bebişten bir haber yok mu bize.umarım her şey yolundadır.sağlıkla mayısa ulaşırsınız.öpüyorum üçünüzüde.

sevgiyle...

meltem yaman

nilly said...

Cok sirin hepsi. Takim guzel, tulumlardaki yazilar seker. Gule gule giysin insallah.

Anne ve Bebisi said...

Meltoşcum, yeni haberler var tatlım:) Bugün hastanede randevum vardı, iyi geçti çok şükür iyi geçti. Ayrıntılar yarın akşam inşallah:)
Nillycim, teşekkürler tatlım. Ben de senin yeğenine aldıklarını görmüş ve çok beğenmiştim:) Delikanlı da güle güle giysin inşallah:)

Anonymous said...

sabırsızlıkla bekliyorum haberleri.bide şu cinsiyeti öğrensek daha süper olacak.bu arada ben çarşamba günü eve gidiyorum.bebişi telefondan takip ederim artık ne yapalım :(çooooook iyi bak ona ve kendine.neyse abimede ayıp olmasın onada bak acıdım.hepinize sevgiler.....
mynelise

Anne ve Bebisi said...

Canım benim, çarşambaya kadar bol bol haber geçmeye çalışırım o zaman senin için:)
Öptüm kocaman:)

Anonymous said...

Annecik haberleri çok merak ediyoruz.Bu arada gülşen'in bebişinin fotorafları gelmiş.Annem çok sevimli diyor.Sizede yollarız inşallah.Anneler kervanına katıldınız ikinizde.Yeni bir cana hayat katmak eminim çok güzel bir duygudur.İnşallah en kısa zamanda tatlı bebiş sesleri böler uykunuzu ve evinize baharın sıcaklığı gelir.Bu akşam msnde görüşelim olur mu ablacım.Sizi çooook öpüyorum.

Bebişime kucak dolusu bir buket sevgi yolluyorum.Tabi sizede :)

Mynelise

x