Thursday, 14 December 2006

Gerginim:(

Bugün oldukça gerginim, yarın eşimle gideceğimiz önemli bir görüşme var. Sakin olmaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim. Sinirrrleniyorummm! Kendim için olmasa da bebek için sakin olmam gerekiyor.Bazen en sevmediğimiz şeyler kendi başımıza gelir ya, öyle bir şey işte:| Ne diyelim, sağlık olsun, gerisi hallolur inşallah.

Günlerdir kendimi hasta gibi hissediyorum.Değilim oysa ki. Aslında yarınki görüşmenin etkisi de olabilir, bilemiyorum. Hafta sonu arkadaşlarla görüşme planı yapıyorduk ama eşi hasta imiş,sanırım iptal edeceğiz.Hamileliğimin başında bir arkadaştan grip kapmıştım o kadar da dikkat etmeme rağmen!!! Az biraz da ateşlenmiştim hatta ama çok şükür yüksek değildi ve hemen geçmişti. İlaç içemediğim için bal-limon-karabiber-ıhlamur vs.vs. içmekten fenalık gelmişti.İnşallah hem anne hem bebiş, mayıs ayına sağlıklı bir şekilde ulaşırız.

Ben en iyisi gidip kitap okuyayım,iyi gelir belki:((( Moralimin bozukluğuna yani:)

5 comments:

inci said...

Aslan ile Kaplan'in annelerinden selam!
yorumunu gordum gecenlerde, farketmemisim daha once. Hamileligin yarisina gelmissin bile, harika bir duygu degil mi. Cinsiyeti de belli olmustur belki, ogrendiniz mi? Hamileligini prensesler gibi yasa, tadini cikarmaya bak. Soracagin, danisacagin herhangi birsey olursa da nerede oldugumu biliyorsun.
Kendine ve bebegine iyi bak,
Sevgiler

Anne ve Bebisi said...

çok teşekkürler:) kesinlikle çok güzel bir duygu.darısı dileyen herkesin başına inşallah.
benden de sevgiler:)

palyanço said...

moralinin bozuk olmasına uzuldum
:( hem kendin de soyluyorsun, bebiş için kendine iyi bakmann gerektiğini.. kendine iyi bak lütfen.. güzel şeyler düşün ki,güzel şeyler olsun hayatında ;)

sumuklubocek said...

olaylarin yanisira sanirim hormonlar da etkili oluyor bu iste.
hamilelik boyle garip bir donem,ya pireyi deve yapiyoruz ister istemez, ya da tamamiyle vurdumduymaz olabiliyor insan.
boyle daral bastigi durumlarda, bebisini ve birlikte olacaginiz guzel zamanlari dusunerek rahatlayabilirsin.
hersey cok guzel olacak insallah!

tuğba said...

slm ablacım üzülmek sana hiç yakışmıyooo inş herşey en kısa zamanda düzelir sen sıkma canını Allah büyüktür. Çoktandır msn de görüşemiyoruz benım tel yurt dışına kapalı sizi aryamıyorum eger msn in acık olur ve görüşmek istersen ben burdayım .. çoook öpüyorum

x