Friday, 15 December 2006


Dünkü gerginliğim çok şükür yerini yukarıdaki duruma bıraktı:) Şimdi karı-koca bu şekilde yani ağzımız kulaklarımızda dolaşıyoruz:)) Her şeyin başı sağlık tabii. Yine de insan, aklınının işlerine takılı kalmadığı zamanlarda daha huzurlu oluyor gibi sanki:)

Dün sabah 6'da kalktık ve sadece 1 dilim ekmek yedikten sonra yola çıktık. Öğlene kadar başka bir şey yemeye fırsatım olmadı. Saat 1 gibi biraz leblebi ile bir tane bisküvi yiyebildim! Işimiz akşam 3'te bitti (saat 3.30'da hava kararınca öğleden sonra 3'ü akşam olarak algılıyoruz tabii:)) ve ancak saat 6'da evde olabildim. Hemen sıcak bir çorba yaptım. Çorba gibisi var mı?:) Sonuçta zavallı bebiş de dün aç ve stresli bir gün geçirdi benimle birlikte:( Ancak inşallah bundan sonra biz de, o da daha rahat ve stresten uzak zamanlar geçiririz:)

7 comments:

palyanço said...

gerginliğinin geçmesine cok sevindim :) mutlu gunler sizlerin olsun..
hem birgun bende yeni anneler klübüne katılırım umarım ;)

Anne ve Bebisi said...

Çok teşekkürler:~)
Seni de bir an önce aramızda görürüz inşallah;)

arzu said...

islerinizin yolunda gitmesine sevindim, aman stresse dikkat!!buarada blogunuz hayirli olsun:)

sumuklubocek said...

ben de sevindim, ozellikle de bebis icin tabii ki ;)
bu arada blogundaki cizimleri cok begeniyorum, cok hoslar...

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler arzu:)Çok şükür önemli bir engeli atlattık:)
Sana da çok teşekkürler sevgili sumuklubocek:) çizimler süper di mi?:) Aslında o çizimlerin olduğu siteye,Selim'in blogundaki takvimden yola çıkarak ulaşmıştım:) Resimlerin üzerine tıklarsan siteye ulaşabilirsin.

Anne ve Bebisi said...

Bu arada soylemeyi unuttum, siteye link verdiginiz surece cizimleri sitenizde ya da blogunuzda serbestce kullanabiliyorsunuz.

sumuklubocek said...

deneyecegim hemen, sagolasin...

x