Tuesday, 12 December 2006

Bugün neler oldu?
Sabah 9'da ebe ile görüşmem vardı.Çok şükür fiziksel olarak-ara sıra bacağıma giren kramp dışında bir şikayetim olmasa da psikolojik olarak huzursuz hissettiğim için görüşme istemiştim.Bir de belki kan tahlili sonuçlarım yanındadır diye ummuştum ama yokmuş.Yine de beni çok rahatlattı.Her şey normal prosedüründe gidiyor dedi.Tamamen içimi rahatlatmak için randevu alıp onu rahatsız ettiğim için özür diledim ama özür dilemene gerek yok,gayet normal şeyler bunlar dedi.İlk hamilelik olduğu için telaşlanmamın normal olduğunu söyledi :~) Sanırım insanlar ikincisinde daha rahat oluyorlar.Doğal olaral tabi :~)

21 aralıkta check-up için hastanede randevum var.29'unda da ikinci ve inşallah her şey yolunda giderse son ultrason olacak.Bildiğim kadarıyla ultrason bebekte metronun perona yaklaşırken çıkardığı ses gibi etki yapıyormuş bu da bebeği huzursuz ediyormuş yani gerekmedikçe girmemek lazımmış.Bacağıma giren krampı da sordum,kan dolaşımı az olduğu için normal dedi.

Ebenin yanından çıkınca kitapçıya uğradım.Evde bir sürü kitap var daha okumadığım ama yine de yenilerini aldım :~) Hamilelikle birlikte konsantrasyon sorunu başladı bende.Hiç bir şeye tam konsantre olamıyorum.Geçer umarım.

Bunlar da yaşatmaya çalıştığım çiçeklerim :~)



Bunlar Atatürk çiçeği imiş.Yılbaşı süslemelerinde çok kullanıyorlar.



Bu da bir cins orkide.Arkadaşımda beyazı var, o daha güzel duruyor. Japon savaşçılarının kullandığı kılıçlarından dekoratif amaçlı bir kılıcı var, beyaz orkide ile bir araya koymuş çok güzel olmuş.Bir gün onun da resmini çekerim.

2 comments:

palyanço said...

gecenlerde blogger sebebiyle yorum gonderememistim sana. ve guya buraya lk yorumu ben yapacaktım.. ama bakıyorum ki hala sanslıyım :)
dicektim ki, seni benim blogumda gormek cok guzel..ve ilerde bende senin gibi yeni bir anne olursam,simdiden senden ogreneceğim seyler olabilir ;)

Anne ve Bebisi said...

Seni de burada görmek çok güzel:)
Inşallah en kısa zamanda seni de anne adayları arasında görmek isteriz:))

x