Monday, 18 December 2006

Alışveriş Çılgınlığı

Evde yapmam gereken bir sürü iş olmasına rağmen kendimi dışarıya attım bugün. Noel sebebiyle her yer çok kalabalıktı ama yine de güzeldi. En son yapmam gerken alışverişi en başta yapınca elim kolum dolu rahat rahat gezemedim! Alışveriş yapmaktan çok dolaşmayı sevdiğim için bir sürü ağırlıkla dolaşmak zor oldu tabi!




Sumuklubocegin dedigi gibi, biz her ne kadar noeli kutlamıyor olsak da etraftaki görsel güzelliklerden faydalanıyoruz:)

Bu alışveriş merkezi de her yıl aynı süsleri kullanıyor, sıkıldık artık, değiştirin lütfen! diye şikayet mi etsem ki? :))


Eve dönerken yolumun üzerinde çiçek açmış bir ağaç gördüm!Aralık ayının ortasında hem de!Günlerdir iyi giden havaya aldanmış sanırım ki:(


Aslında hiç aklımda olmamasına rağmen indirim olduğun görünce iki tane hamilelik pantalonu aldım kendime.Bunlar aldığım ilk hamilelik kıyafetleri. 20. haftaya giriyor olmama rağmen hala eski kıyafetlerimi giyebiliyorum çünkü. Biraz büyükler ama yine de üstümden düşmediler:)


Yine hic aklımda yokken!:) vitrinin önünden geçerken gördüğüm ve çok beğendiğim şeyi almak için dükkandan içeriye daldım. (Şey'in yerine koyacak bir isim bulamadım:) Ingilizce de top deniyor ama türkçede bu tarz bir şeye ne denir ki? Gömlek desem değil, t-shirt desem hiç değil! Üst diyebilirim sanırım:))


Bunu alırken aklıma sumuklubocek geldi:) Çok kadınsı di mi:P Buna uygun kolye bile seçtim:) Vitrinde hardal rengi vardı ve çok hoş duruyordu. Içeride ise sadece lacivertini bulabildim. Satıcı kıza başka rengi var mı diye sorunca; elinizde tuttuğunuz son kalan diye cevap verdi bana. Bu kadar sattığına göre alanların bir bildiği var herhalde dedim:~) Biraz daha büyük bedenini almayı istiyordum ama olsun. Üzerime olmayıncaya kadar giyerim artık.


Noeli ve yeni yılı kutlayan komşularımıza ve arkadaşlarımıza verilmek üzere kartlarımızı da aldım. Cicili bicili modellere gitmedi değil gözüm ama kartı alacak kişilerin yaşlarını ve karakterlerini göz önünde bulundurunca derhal mantıklı bir seçim yaptım:)




Bilmiyorum siz de benim gibi mum görünce almadan duramayanlardan mısınız?
Çekoslovakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız? gibi oldu ama neyse:)

Çiçekçinin önünden geçerken süsledikleri bu çam fidanını gördüm:) Sanırım noel için süslemişler ama ben üzerime alınmıyorum:~)

Bu da meşhur 2007 ajandamız:P Aslında defter boyutunda ajandalar kullanıyorum ama büyük çanta taşımayı sevmediğim için, küçük çantama sığacak ebatlarda bir şey almaya karar verdim. Büyüğünü artık noel sonrası indirimlerde alırım.Fazla model kalmasa da büyük indirime girmiş oluyorlar.

Ben bugün dışarıya bankaya çek yatırmak ve bulaşık deterjanı almak için çıkmıştım aslında!!! Bunların hiç birisi aklımda yoktu!! :) Neyse, geçen cuma gününün kutlaması olduğuna ikna ettim kendimi:))))

Akşam eşimin geç gelmesini bekliyordum, bu hafta işi açısından çok önemli, inşallah çok güzel ve verimli bir şekilde atlatır bu haftayı. Ancak bugünlük işi erken bitmiş, eve erken geldi. Mutfak alışverişi için gittiğimiz Tesco'dan oğluna ilk hediyesini aldı:)

Iki arkadaşın çouklarına hediye seçerken bu takımın indirme girdiğini gördüm. (Beni bu indirimler mahvetti bugün:P) Eşime alalım mi diye sorunca, bizim daha çok vaktimiz var, nasıl olsa alırız dedi. (klasik erkek zihniyeti:)) 9. ayda yüklü bir fatura ile karşılaşmak istemiyorsa rastladıkça almasının ne kadar mantıklı olduğunu söyleyince almaya ikna oldu:) Aslında ben bütün alışverişlerimi yalnız başıma yapmayı tercih ederim, daha iyi konsantre oluyorum:) Ancak bebek alışverişlerine babamızı da dahil etmek istiyorum ki olaya alışsın yavaş yavaş:) Çünkü henüz, yaşadığımız pek çok problem yüzünden bebeğe adapte olamadı:) Neyse, Allah izin verirse mayıs ayı itibariyle ister istemez adapte olacaktır:))))

Bu arada arka planda odanın dağınıklığı görünüyor ama siz görmezden gelin:P

Ve son olarak bu da bana hediyesi;)

Filmi geldi ancak kaçırdım. Kitabın filmden daha güzel olduğu duyumlarını alınca önce kitabı okuyayım,sonra filmini dvd'den falan izlerim diye düşündüm.

Ben uzunca bir süre evde otursam iyi olacak sanırım:)))

16 comments:

Minik Patikler said...

Gule gule kullansin kiyafetlerini, ah ne guzeldir oyle dolapta saklarken bakip bakip ic gecirdikten sonra sonunda giydirebilmesi :))

New York'tan said...

Gule gule kullan cicilerini, benim hevesim kaldi biliyormusun hamile kiyafetlerinde,bundan bes sene evvel bulamadim ben istedigim gibi kiyafetler gerci benim karnimda yoktu normal kazaklarla idare etmistim :)Carsiya cikinca insan kendini tutamiyor bir de indirimler olunca ama ben ayakkabi ve canta reyonlarini seviyorum en cok , rengarenk, cesit cesit olsun istiyorum :).Sende yurt disinda yasiyorsun sanirim, belki yazmisindir ama ben goremedim.
Bebek kiyafetlerini cok alma bence ozellikle ilk aylarda cok cabuk kuculuyorlar, hediyede geliyor zaten,body ve tulum tavsiye ederim, bunlara ihtiyacin oluyor.

Anne ve Bebisi said...

Hoşgeldin minik patikler.Teşekkür ediyoruz:) Inşallah gülegüle giyer kıyafetlerin sahibi de:)

Anne ve Bebisi said...

Şeymacım,teşekkür ediyorum:) Ne güzel masraf açmamışsın eşine:P Çok alışveriş yapmam normalde ama indirimler insanı kandırıyor:)) Ayakkabılara yüz vermem de çantalara ben de dayanamıyorum!Ama büyük çanta taşımayı sevmediğim için dönüp dolaşıþ aynı küçüĸ çantaya kalıyorum, o yüzden durdurdum çanta alımlarını:))
Büŧün arkadaşlarım aynı şeyi söylüyor ilk aylar konusunda.Tavsiye için çok teşekkürler,aklımda olacak kesinlikle:)

sumuklubocek said...

oh oh cok guzel olmus, alisveris dolu super bir gun gecirmissin. alisveris gibisi yok, her derde deva :)
hatta ben artik her kredi karti geciste kendimi mutlu hissetmeye basladim, icimdeki disi kisi yeni uyanmaya basladi sanirim :)))
sen de bebis de gule gule kullanin kiyafetlerinizi, hepsi de cok guzel -kadinsi olan da gayet hos, arada lazim oyle kiyafetler ;)-.
ha bir de doyasiya yasamani oneririm hamileligini: ben aman bolumdekiler anlayacak, aman hocam kizacak diye uzuuunca bir sure -dogurana kadar hatta- saklamistim hamileligimi, buyuk ceketler falan giyiyordum, isin ilginc yani kimse de anlamadi -ya da anlamazliktan geldiler-. Neyse, imkanin varsa doya doya yasa (yasayin ;) ) bu guzel sureci derim ben, cok guzel, ozel bir olay cunku.
sevgilerimle

Anonymous said...

Canimm ya superr bir site olmus.Ya var ya zaten gipta ediyorum size kardesim.Ben niye boyle seylerle ugrasamiyorum.Yapinca ne guzel oluyo.

Tatlim aldigin kiyafetleri cok begendim.Bence o top hic de kadinsi diil.Aldigin denim pantolonun uzerine giyersen harika olur.Kolyen de cok guzel.Ayyy hamile kiyafetleri de alindi.Iyice havaya giriliyor.Babacigin da ogluna aldigi ciciler cok sekermis.Bu arada tutturdun oglan diye ama kiz gelirse bi de dumur olma :)

Tatlim cok uzattim.Siten hayirli ugurlu olsun.Duzenli olarak Anne ve bebisini buradan takip edecegim.

Sevgiler...

Karincafobik (Ismimden kim oldugumu anlamissindir heralde)

didi said...

Hayırlı, uğurlu olsun, güle güle kullan. Hamileliğinin tam yarısına gelmişsin Anne ve Bebişi.:)) Ben 20. haftada da 7 aylık hamile gibi görünüyordum. Artık hiçbir hamile kıyafetim üzerime olmuyor.Şu an üzerime olan tek pantolonumun da bacakları birbirine sürtünmekten dolayı eridi, iki minik delik oluştu:)) Sana, oğluşuna ve eşine çoook mutlu ve sağlıklı uzun bir ömür diliyorum. Sevgilerimle...

Anonymous said...

anne ve bebişi kıyafetler süper.çok tatlılar.bugün ben iğne olmaya gidicem.bebişi özledim yazayım dedim.ablacım kendini çok şartlandırma erkek diye kız olursa bide:)hayırlısı olsun.ben ikisini de severim.öpüyorum sizi bebişin meltoş halası.

Anonymous said...

Bu arada tubiş halası da öpüyor sizi.Biz hala hediye alamıyoruz cinsiyeti öğrenmeden.unisex alıyoruz :)sende öyle yap bizce.En kısa zamanda bebişle gelirsiniz inşallah.
MELTOŞ TUBİŞ

palyanço said...

ooo..sen benden daha güzel günler geciriyorsun bakıyorum..alısverisler,gezmeler :)hele o hamile kıyafetlerin supper..simdiden alınan bebiş'in kıyafetide herseye bedeldir sanırım.. güle güle giy ve giydir ;)

Anne ve Bebisi said...

Sevgili sumuklubocekcigim, erkeklerde yok böyle bir şey ama biz kadınlar cidden dediğin gibiyiz:) Para harcadıkça insan nasıl hafifliyor değil mi;)
Bir de şu kredi kartına direct debit verip ne kadar ödediğimizi görmezsek süper oluyor:)Keşke birlikte alışverişe çıkabilseydik,çok eğlenceli olacağına eminim:))
Kıyafetler konusunda teşekkür ederim,daha güzelleri ve kadınsıları senin olsun;)ABD'de çocuk yüzünden doktorasından olanlar olduğunu duymuştum,nazi kampı mantığı mı hakimdir nedir!Ben şanslıyım çok şükür gerçi akademik kariyer yapmıyorum ama öyle bile olsa Avrupa bu konuda daha özgürlükçü hatta çocuk yapanlara madalya verecekler neredeyse:)Iş yerimdeki arkadaşlarım hatta hiç tanimadığım iş arkadaşlarım bile tebrik etti.Belçikalı arkadaşlar canım çukulata çeker diye bana Belçika çukulatası getirmeye kalkıştılar sağolsunlar.Erkek müdürüm masama kadar gelip özel tebrik etti:)Bir ara başka bir iş arkadaşımı cover ederken sorun çıkarmışlardı bana, ben hamileyim, istediğim saatler arası çalışacağım,o kadar! diye resti çekmiş ve kazanmıştım:) Avrupa'da hamile olmak gibisi yok hehe:))) Inşallah sen de bundan sonrakileri saklamak zorunda kalmadan diya doya yaşarsın:)

Anne ve Bebisi said...

Canım karıncafobikim benim:) O ne biçim isim öyle bakayım!Sen olsan olsan kahraman karıncasavar olabilirsin:)
Sanada açalım bir tane be güzelim, benimkinden daha güzelini yaparım sana ben:)Yeter ki sen iste.Karıncalarla savaşını yazsan olay olur:) Senin yazmadığın zamanlar ben yazarım, sen merak etme:))

Ben de denim pantalonla combine ettim zaten;)Kahverengiyi de artık olmayan kahverengi ketenin yerine aldım, mavi etekle combine etmek üzere;)
Kolye bile aldım yavrucuğum sen ne diyorsun:) Kendimi aştım:)))
Bayramlıklarım hazır çok şükür;)

Babaya biraz nazla aldırdık ama neyse:P 9.aya kadar kredi kartının limitini yükseltsem iyi olacak:) Benimkini değil ama onunkini:P

Uzatmak ne demek, aşkolsun.Her zaman beklerim;) Sizler olmasanız biz ne yaparız:((( Çok seviyorum hepinizi.Seviyoruzzzz:))

A mı dim, B mi diim,ne diim;)
Aklıma geldi,ekleyeyim dedim:)))

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Didem,ama senin maşallahın var,fotoğraflarını gördüm de ikiz gebelik için çok iyi görünüyorsun maşallah.Hepiniz sağlıklı olun yeter ki aldığın tüm kiloları güzel bir şekilde verirsin.Doğum yaklaşınca yeni kıyafet de almak gereksiz geliyordur tabii:)Canım ya:)Hatıra diye sakla bence o pantalonu, kızlarına gösterirsin:~)
Sevgiler

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Meltem ve Tuğba halalarımız:) Çok özledik sizi.Sizi görmek için sabırsızlanıyoruz:)
Mavi aldık kıyafetini ki kız olsa da maviyi giyer nasıl olsa diye:)Kızlara süper güzel şeyler var ama babalarına olduğu gibi oğullara da pek renkli ve albenili şeyler yok dükkanlarda. O yüzden kız kıyafetlerinin önünden geçerken içim gidiyor:) Sağlıklı olsun da kız-erkek farketmez ama benimkisi annelik sezgisi sanıyorum ki:)Erkek diye düşünmekten kendimi alamıyorum, istemeden oluyor inanın ki:)

Iğne konusunda geçmiş olsun canım, canını acıtmasınlar:( Tuğbiş de gözlerine dikkat etsin. IKinizi de kocaman öpüyoruzzzz!!!!! :)

Anne ve Bebisi said...

Çok teşekkürler sevgili palyanço:) Küçük bir kaçamak yaptık;) Sevgiler.

senem said...

En çok da o kot pantalonla rahat edeceksin emin ol... ve tadını çıkar bu bir başına gezmelerin. Bebişten sonra da çok keyifli ama bir o kadar da yoğun günler seni bekliyor. Bol bol gez, alışveriş de yap çünkü sonra ne zaman kendine diye alışverişe çıksan hep onun için paketlerle dönersin eve : ))

x